Je bent er toch al, arro.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:32 schreef yvette1982 het volgende:
Meestal vallen die ook wel op gaylords. Dus wil ik me maar is voordoen als een flikker. Echter ben ik de man der mannen. Ik ben heel erg hip, ik zie er heel goed uit, ik ben populair,
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:32 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb al vele wijven liggen palen, en daar heb ik nu al een hoop doelgroepen van gehad. Echter zou ik nu graag de doelgroep willen pakken die zwijmt bij Will& Grace, desperate housewifes en die andere pulp. Meestal vallen die ook wel op gaylords. Dus wil ik me maar is voordoen als een flikker. Echter ben ik de man der mannen. Ik ben heel erg hip, ik zie er heel goed uit, ik ben populair, ik hou van voetbal, bier de kroeg, damesondergoed, hoge hakken en jurkjes. Dus het zal zo moeilijk zijn om het geloofwaardig te maken aangezien ik de ideale heteroman ben. Misschien dat jullie toch kunnen helpen.
Nee, hij is homo travestietquote:
Nee, een meisje, Einsteinquote:
quote:
quote:
Die vrouwen die op homo's vallen of homo's? Die vrouwen zijn relatief lastig, ze mengen zich onder het normale volk. Voor homo's kun je simpelweg naar een gaybar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoef geen ervaren homo te zijn. Vanmiddag zat ik in de pub en merkte ik toch dat het me erg veel moeite kost. De chicks waren ook weer dol op me, alleen zit mijn huidige doelgroep daar niet in. Waar kom ik die lui trouwens tegen?
Neem je achterneefje mee en doe alsof ie je partner is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:32 schreef yvette1982 het volgende:
Ik heb al vele wijven liggen palen, en daar heb ik nu al een hoop doelgroepen van gehad. Echter zou ik nu graag de doelgroep willen pakken die zwijmt bij Will& Grace, desperate housewifes en die andere pulp. Meestal vallen die ook wel op gaylords. Dus wil ik me maar is voordoen als een flikker. Echter ben ik de man der mannen. Ik ben heel erg hip, ik zie er heel goed uit, ik ben populair, ik hou van voetbal, bier en de kroeg. Dus het zal zo moeilijk zijn om het geloofwaardig te maken aangezien ik de ideale heteroman ben. Misschien dat jullie toch kunnen helpen.
Plus kijk telkens naar het kruis van jongere mannen, val niet door de mand door lager dan de ogen van een vrouw te kijken.quote:Op zondag 24 december 2006 03:57 schreef Filay het volgende:
Doe een sjaaltje om.
Dit is een zeer bruikbare tip. Ik wist niet dat ik nog hipper zou kunnen zijn, maar ik ga mijn best doen.quote:Op zondag 24 december 2006 01:09 schreef vaudej het volgende:
Word net iets té hip! nog hipper dan je al bent dus... daarnaast moet je met een grote groep meiden op stap gaan, geen jongens erbij dus! en dan heel overdreven gaan lachen en dergelijke.
quote:
Kom maar langs ik doe het wel even voorquote:Op zondag 24 december 2006 11:59 schreef yvette1982 het volgende:
[..]
Dit is een zeer bruikbare tip. Ik wist niet dat ik nog hipper zou kunnen zijn, maar ik ga mijn best doen.
Die kom je nergens tegen, want die hangen altijd voor de tv....quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:31 schreef yvette1982 het volgende:
Ik hoef geen ervaren homo te zijn. Vanmiddag zat ik in de pub en merkte ik toch dat het me erg veel moeite kost. De chicks waren ook weer dol op me, alleen zit mijn huidige doelgroep daar niet in. Waar kom ik die lui trouwens tegen?
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:42 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Yvette heeft volgens mij de verkeerde hormoonbehandeling gehad
boeiequote:Op zondag 24 december 2006 23:54 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
hier is echt niets gtappigs aan, wat lame.
(ik voel mwe aANGEVALLEN NAmelijk).
dolletjesquote:Op maandag 25 december 2006 14:10 schreef PopeOfTheSubspace het volgende:
[..]
Dat is niet erg Will en Grace van je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |