Geen online leven ook.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:32 schreef RaymanNL het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, maar sandra is het nietDie heeft geen online leven
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:33 schreef mordradead het volgende:
Ze hebben de brievenbus opgeblazenwat een deceptie, net nu ik een liefdesbrief op wilde sturen.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef angelfist het volgende:
Ik heet geen Sandra.
Ik heb niet de beschikking over telefoon/internet dus ik ben ten dode opgeschrevenquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:34 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Hoe durven ze, de schavuiten! En nu? Ga je nu naar 'All You Need Is Love' van Robbert Ten Brink om jouw geliefde alsnog te benaderen?
Wat vervelend voor je, wil je erover praten?quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb niet de beschikking over telefoon/internet dus ik ben ten dode opgeschreven
Wat doe je hier dan lieve schat? Dit is toch ook internet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:35 schreef mordradead het volgende:
[..]
Ik heb niet de beschikking over telefoon/internet dus ik ben ten dode opgeschreven
Nee, wel voor een zak wiet.quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef Roi het volgende:
Morda, wil jij poep eten voor 100 euro ?
En dan zeker nadat hij poep heeft gegeten de 100 euro niet geven? Ja, dat kennen we wel. Dat is het toppunt van pesterijen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 13:43 schreef Roi het volgende:
Morda, wil jij poep eten voor 100 euro ?
Explain?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:34 schreef Tain het volgende:ik schijn met een lastercampagne bezig te zijn
2-1 verloren.quote:
Ik hoefde niet te spelenquote:
Ik had een inhaalwedstrijd.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:27 schreef Ipho het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te spelen![]()
winterstop ftw.
Moeten wij je erbij helpen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:34 schreef Tain het volgende:ik schijn met een lastercampagne bezig te zijn
Die dingen moet je niet opeten, maar heel langzaam op likken.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:57 schreef Roi het volgende:
Oh nee, zit ik alweer een Glace koek te eten
ik word een beetje moe van haar en zij van mijquote:Op zaterdag 23 december 2006 16:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Die T-A vind en zegt wel meerdere dingen.
![]()
Gewoon even slapen en dan ben je lekker wakker.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van haar en zij van mij
Dat is zeg maar ook vrij normaal.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:12 schreef Tain het volgende:
[..]
ik word een beetje moe van haar en zij van mij
mja maar om over een lastercampagne te beginnen...quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:17 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Dat is zeg maar ook vrij normaal.
Ze is gewoon een beetje raar, een beetje heel erg. Dan is het ook niet gek dat ze over een lastercampagne begint, het mens heeft rare ideeen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:29 schreef Tain het volgende:
[..]
mja maar om over een lastercampagne te beginnen...
Tof dank je, mordraquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:37 schreef mordradead het volgende:
las·ter·cam·pag·ne (de ~)
1 uitgebreide actie met het doel iem. te belasteren => hetze
godvedomme manquote:Op zaterdag 23 december 2006 17:51 schreef Roi het volgende:
fat·soens·rak·ker (de ~ (m.))
1 [pej.] iem. die erg hecht aan strenge fatsoensnormen en deze ook het liefst aan anderen zou willen opleggen => moralist
gatverdammequote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Laniboekje het volgende:
Bwah, zo'n 3 uur lang MSNen met Roy brengt je niveau wel op een erg laag standpunt.![]()
* Roy is now known as Roy|Bedquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Laniboekje het volgende:
Bwah, zo'n 3 uur lang MSNen met Roy brengt je niveau wel op een erg laag standpunt.![]()
Ach, Laniboekje vind hetquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:22 schreef Egamer het volgende:
[..]
* Roy is now known as Roy|Bed
We merken het!
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:20 schreef Laniboekje het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:22 schreef Egamer het volgende:
[..]
* Roy is now known as Roy|Bed
We merken het!
Vrouwen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:24 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
![]()
Ja, hallo. Hij was moe van zijn eigen onzinnig geblaat.
![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:25 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Wil jij ook MSNen met mij dan?
Vast de verkeerde Ivo danquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:28 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Nou dan, ik heb je al toegevoegd hoor!
![]()
Dan kom ik niet meer MSNen hoor ... Dan ben ik alweer weg.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:30 schreef Ipho het volgende:
Eten... Dan msn!
Mupets is er trouwens op, op 10
Aanklagen!!quote:Op zondag 24 december 2006 09:19 schreef Tain het volgende:
slaapmiddel
Krijg je dat voorgeschreven van de dokter en kom je nog steeds moeilijk in slaap...
quote:
quote:Op zondag 24 december 2006 16:02 schreef mordradead het volgende:
ik ben nu redelijk officieel kater af dus mijn dag begint ook nu
quote:Op zondag 24 december 2006 17:02 schreef Sharkdoggie het volgende:
Fuck heb een 5 GB data limiet per dag gekregen op rapidshare, nadat ik in een dagje 25,5 GB aan HD films heb binnen gehaald.
Ik begin nu ook een beetje wakker te worden..quote:
In mijn wijkquote:Op zaterdag 23 december 2006 13:33 schreef mordradead het volgende:
Ze hebben de brievenbus opgeblazenwat een deceptie, net nu ik een liefdesbrief op wilde sturen.
Waarom zitten we niet in de kroeg dan?quote:Op zondag 24 december 2006 20:36 schreef mordradead het volgende:
Neen.
quote:
Blijkbaar zijn we niet nerd genoegquote:
quote:Op maandag 25 december 2006 11:55 schreef Morthill het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn we niet nerd genoeg
Anders blijf je weg, principes hebben die lui nooit van gehoord zekerquote:Op maandag 25 december 2006 15:34 schreef Sharkdoggie het volgende:
Het grote 2006 kerstgratie topic deel 2
jammer dat ik momenteel geen alcohol mag...quote:Op dinsdag 26 december 2006 02:59 schreef Poit het volgende:
Kerst.. Het ultieme:"zuig toch mijn ballen!" tijdperk.
Weer de hele dag braaf met de handjes op het schootje ja zitten knikken.. Kutzooi.. Maar goed dat de kroeg open was vandaag..
Da's minder prettig inderdaad..quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
jammer dat ik momenteel geen alcohol mag...
Draai dan een jonkol jonguh!quote:Op dinsdag 26 december 2006 09:34 schreef Tain het volgende:
[..]
jammer dat ik momenteel geen alcohol mag...
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Draai dan een jonkol jonguh!
fo sjo!
quote:Op dinsdag 26 december 2006 16:45 schreef mordradead het volgende:
godverdomme bier
Ik ga zo aan Perrierquote:Op dinsdag 26 december 2006 16:45 schreef mordradead het volgende:
godverdomme bier
quote:Op dinsdag 26 december 2006 11:26 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Draai dan een jonkol jonguh!
fo sjo!
Je gaat er wel heel goed door slapen.quote:Op dinsdag 26 december 2006 22:56 schreef Tain het volgende:je mag geen alcohol in combi met slaappillen
Maak me gek!quote:
/signedquote:Op woensdag 27 december 2006 10:49 schreef Laniboekje het volgende:
Nu nog Oud & Nieuw vieren, appelbeignets!
Jammer dat ik geen frituur heb en de beste oliebollenkraam in Groningen (waarvan ik de eigenaar nb goed ken) slechts een 3,3 scoort in de AD test >_<quote:Op woensdag 27 december 2006 10:49 schreef Laniboekje het volgende:
Nu nog Oud & Nieuw vieren, appelbeignets!
Dan wil ik niet weten hoe de rest scoorde in Groningen.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen frituur heb en de beste oliebollenkraam in Groningen (waarvan ik de eigenaar nb goed ken) slechts een 3,3 scoort in de AD test >_<
Je kan ook bakken in een pan met olie.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:10 schreef Morthill het volgende:
[..]
Jammer dat ik geen frituur heb en de beste oliebollenkraam in Groningen (waarvan ik de eigenaar nb goed ken) slechts een 3,3 scoort in de AD test >_<
Echt verschrikkelijk die lui die denken dat je een frituurpan nodig hebt om te friturenquote:Op woensdag 27 december 2006 18:05 schreef peristilius het volgende:
[..]
Je kan ook bakken in een pan met olie.
goh Broes, leuk, vertelquote:Op woensdag 27 december 2006 19:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
goh Broes, leuk, vertel, wat voor één?![]()
Vanwege de samenlevingscontract oid?quote:
Ja ze wil niet meer de volle 50% van de kosten betalen terwijl dat in het samenlevingscontract staat dat dat wel moetquote:Op woensdag 27 december 2006 19:09 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Vanwege de samenlevingscontract oid?
Dan heeft ze toch geen poot om op te staan?quote:Op woensdag 27 december 2006 19:10 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja ze wil niet meer de volle 50% van de kosten betalen terwijl dat in het samenlevingscontract staat dat dat wel moet
neequote:Op woensdag 27 december 2006 19:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Dan heeft ze toch geen poot om op te staan?
geen 50%quote:Op woensdag 27 december 2006 19:14 schreef Sharkdoggie het volgende:
Hoeveel % van de kosten wou ze eigenlijk wel betalen?
Maar wel meer dan gewoon niets?quote:
ik dacht dat je het nooit zo vragenquote:
Nice.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik dacht dat je het nooit zo vragen![]()
Een Asus A7T
Met een
AMD Turion 64 X2 TL52
17" WXGA Brightview Widescreen
2048MB DDR MB RAM
en een Geforce GO 7600, 256 MB
übercool
[afbeelding]
Ja de helft van de bruto hypotheek, jammer genoeg voor haar is dat niet 50% van de totale kostenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Maar wel meer dan gewoon niets?
Welkom herniaquote:Op woensdag 27 december 2006 19:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik dacht dat je het nooit zo vragen![]()
Een Asus A7T
Met een
AMD Turion 64 X2 TL52
17" WXGA Brightview Widescreen
2048MB DDR MB RAM
en een Geforce GO 7600, 256 MB
übercool
[afbeelding]
I knowquote:
Als je een laptop tas gaat halen zou ik als ik jou was gewoon voor een rugzak model gaan, stuk comfortabelerquote:
er zat een standaard tas bij, maar idd, ik denk dat ik ook een rugzak ga halen. M'n oude laptop, gewoon een 15,4", paste gewoon in een standaard eastpak. Maar dat gaat met deze niet lukken.quote:Op woensdag 27 december 2006 19:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Als je een laptop tas gaat halen zou ik als ik jou was gewoon voor een rugzak model gaan, stuk comfortabeler
Dat niet alleen, die krengen zijn gewoon zwaarquote:Op woensdag 27 december 2006 19:24 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
er zat een standaard tas bij, maar idd, ik denk dat ik ook een rugzak ga halen. M'n oude laptop, gewoon een 15,4", paste gewoon in een standaard eastpak. Maar dat gaat met deze niet lukken.
hoef gelukkig nooit ver te lopenquote:Op woensdag 27 december 2006 19:26 schreef Tain het volgende:
[..]
Dat niet alleen, die krengen zijn gewoon zwaar![]()
Mijn laptop weegt 4.5 kilo met voeding erbij
het wordt al gauw te ver als je te lang met een slechte tas looptquote:Op woensdag 27 december 2006 19:28 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
hoef gelukkig nooit ver te lopen
praat me de laptop even ziek...quote:Op woensdag 27 december 2006 19:31 schreef Tain het volgende:
[..]
het wordt al gauw te ver als je te lang met een slechte tas loopt
ervaring zullen we maar zeggen, ik reis al 2.5 jaar met die laptop en dan eerst van nieuw vennep naar utrecht en nu vanaf amsterdam sloterdijkquote:Op woensdag 27 december 2006 19:34 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
praat me de laptop even ziek...![]()
![]()
okquote:Op woensdag 27 december 2006 19:47 schreef mordradead het volgende:
Ik heb gewoon een 15.4 inch met schoudertas en dat is al kut conclusie: kut
overquote:
Ik wil ook oom worden.quote:Op woensdag 27 december 2006 22:25 schreef Tain het volgende:
[..]
overgesproken, ik word in mei oom en in maart bevalt de vriendin van mijn oud buurjongen
Laten we allemaal mailtjes doen naar hem via XLquote:
Doe met je mee...quote:
mogguhquote:Op donderdag 28 december 2006 09:50 schreef Sharkdoggie het volgende:
Goedemorgen.
caffeinequote:Op donderdag 28 december 2006 09:54 schreef Sharkdoggie het volgende:
Koffie?
wat voor dood vogeltje?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:02 schreef Poit het volgende:
Mogguh..
* Poit checkt of dat dode vogeltje al lang in z'n smuigeltje zit.
HEEJ DOUWE. JIJ HIER??quote:Op donderdag 28 december 2006 12:06 schreef mordradead het volgende:
mogguh
Wat een vrolijke avatar + ondertitel heb jequote:
Sig is ook vrolijk ^^quote:Op donderdag 28 december 2006 12:12 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat een vrolijke avatar + ondertitel heb je
Zal nog wel meer naar Marilyn Manson, Slipknot, Bloodhound Gang, Disturbed, Nirvana luisteren om inspiratie op te doenquote:
Emoquote:Op donderdag 28 december 2006 12:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Zal nog wel meer naar Marilyn Manson, Slipknot, Bloodhound Gang, Disturbed, Nirvana luisteren om inspiratie op te doen
Das hetzelfde, verzin zelf eens ietsquote:
Waarom?quote:Op donderdag 28 december 2006 12:38 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Das hetzelfde, verzin zelf eens iets
De welgeheten bierkanariequote:
Hangt van de foto's af die Tain in een open dir gaat zetten of nietquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 12:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Hangt van de foto's af die Tain in een open dir gaat zetten of niet
LEWL GARPJE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!HAH!AH!AH!AH!AH!AH!HA!HA!HAH!AH!AH!AH!HA!HA!H!H!!!AHAH!HA!H!quote:
Idd een TA.zip is net zo leuk..staat zo mooi naast ijsmeis.zipquote:Op donderdag 28 december 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
LEWL GARPJE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!HAH!AH!AH!AH!AH!AH!HA!HA!HAH!AH!AH!AH!HA!HA!H!H!!!AHAH!HA!H!
ZOMGLOLquote:Op donderdag 28 december 2006 12:56 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
LEWL GARPJE HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!HAH!AH!AH!AH!AH!AH!HA!HA!HAH!AH!AH!AH!HA!HA!H!H!!!AHAH!HA!H!
.rar is ook goedquote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Idd een TA.zip is net zo leuk..staat zo mooi naast ijsmeis.zip
Genoeg materiaal, maar dat komt niet in een zip of rar of wat dan ook terechtquote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Idd een TA.zip is net zo leuk..staat zo mooi naast ijsmeis.zip
nahjah zeg!quote:Op donderdag 28 december 2006 12:57 schreef Tain het volgende:
[..]
Genoeg materiaal, maar dat komt niet in een zip of rar of wat dan ook terecht
Niet dat ik het zal doen..maar bij wijze van natuurlijkquote:Op donderdag 28 december 2006 12:58 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
nahjah zeg!
Ach ik kom vanzelf aan de beurt bij der, eens een hoer altijd een hoer!
Zet zo'n stoere als mijn laptop?quote:Op donderdag 28 december 2006 14:12 schreef Morthill het volgende:
Feest, mijn PC wordt vandaag verzonden
Te duur en mijn meest recente laptop werd gestolen. Ik ben dus gewoon voor een stevige desktop gegaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 14:17 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Zet zo'n stoere als mijn laptop?![]()
En die aan de grond vastmakenquote:Op donderdag 28 december 2006 14:52 schreef Morthill het volgende:
[..]
Te duur en mijn meest recente laptop werd gestolen. Ik ben dus gewoon voor een stevige desktop gegaan.
Zoiets jaquote:
Hoi Laniquote:Op donderdag 28 december 2006 14:54 schreef Laniboekje het volgende:
Goedemiddag beste GAM SC'ertjes.
Hai Tain, kom je de dagen een beetje door?quote:
Oh ja hoor, ik word ieder geval blij van de mogelijke opties die er zijn om alsnog dat geld te krijgenquote:Op donderdag 28 december 2006 15:00 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Hai Tain, kom je de dagen een beetje door?
Was het niet zo dat je dat geld sowieso zou krijgen? Ik bedoel, stond toch in jouw samenlevingscontract?quote:Op donderdag 28 december 2006 15:01 schreef Tain het volgende:
[..]
Oh ja hoor, ik word ieder geval blij van de mogelijke opties die er zijn om alsnog dat geld te krijgen
Ja maar zij wil niet betalen, maar ook al wil ze het niet dan zijn er nog hele leuke middelen zoals bijv een deurwaarder of beslaglegging op het salarisquote:Op donderdag 28 december 2006 15:09 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Was het niet zo dat je dat geld sowieso zou krijgen? Ik bedoel, stond toch in jouw samenlevingscontract?
Mooie daar aan is dat die mensen hun "loon" verhalen op de persoon van wie ze toch al geld afhandig maken.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja maar zij wil niet betalen, maar ook al wil ze het niet dan zijn er nog hele leuke middelen zoals bijv een deurwaarder of beslaglegging op het salaris
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:18 schreef Morthill het volgende:
[..]
Mooie daar aan is dat die mensen hun "loon" verhalen op de persoon van wie ze toch al geld afhandig maken.
Haha, deurwaarders zijn tof! Als je de kans krijgt moet je die op haar af sturen, zal ze leuk vinden.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Ja maar zij wil niet betalen, maar ook al wil ze het niet dan zijn er nog hele leuke middelen zoals bijv een deurwaarder of beslaglegging op het salaris
Laatste keer dat er een deurwaarder bij ons aan de deur kwam raakte ze helemaal in paniekquote:Op donderdag 28 december 2006 15:19 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Haha, deurwaarders zijn tof! Als je de kans krijgt moet je die op haar af sturen, zal ze leuk vinden.
Ik heb ook wel eens een deurwaarder aan de deur gehad voor mijn broer, die was echter niet thuis en dan vertik ik het dus om naar die mensen te luisteren als ze niet voor mij komen. Toen had ik de deur weer netjes dicht gedaan en stiekem door het raam kijken wat die vent ging doen. Stond hij daar even met zijn aktetasje vreemd te kijken, even telefoontje plegen en toen maar weer weg gaan.quote:Op donderdag 28 december 2006 15:21 schreef Tain het volgende:
[..]
Laatste keer dat er een deurwaarder bij ons aan de deur kwam raakte ze helemaal in paniek
(IBG betaling gemist en een jaar later sturen ze dan is een deurwaarder)
Mijn vader was laatst doorgereden bij een tankstation zonder te betalen, dus ook zo'n mooie brief gekregenquote:
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:28 schreef pkwarts het volgende:
Heel vroeger kreeg mijn tante eens iemand aan de deur die ging kijken hoeveel TV's je in huis had (deden ze toen vanwege kijk en luistergeld). Mijn tante zei dat ze idd een TV had, maar dat ze de man niet wilde binnenlaten (privacy blabla). Een vriendin binnen dacht echter dat ze hem niet wilde binnenlaten omdat ze geen TV had opgegeven, dus die sjouwde de TV weg. Uiteindelijk liet mijn tante de man binnen en was het:
"Nou kijk, hier staat de....euh...."
Zielig voor je raamquote:Op donderdag 28 december 2006 15:35 schreef Laniboekje het volgende:
Woei, er vloog gister iets tegen mijn raam aan toen ik net mijn kamer binnen kwam lopen. Daar schrok ik toen best van. Nu zie ik pas dat er een veer tegen mijn raam geplakt zit. Volgens mij had die vogel een flinke smak gemaakt.
quote:Op donderdag 28 december 2006 15:37 schreef Laniboekje het volgende:
[..]
Klopt.
En ik heb net bijna mijn vinger verbrand aan een lucifer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |