Hoe weet jij dat? Vraag je het ze?quote:Op zondag 24 december 2006 13:50 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Meestal, studenten met geschoren kutjes.
Studentes die er lekker uitzien en niet hun kut scherenquote:Op zondag 24 december 2006 14:26 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat? Vraag je het ze?
Twee dagen om ons vol te proppen en uit te buiken. En woensdag de aftrap naar Oud & Nieuw.quote:
Het was bij ons uitgestorvenquote:Op zondag 24 december 2006 19:47 schreef mic_forever het volgende:
Zo vandaag was ik in een AH XL , nah kben de gelijk weer uitgegaan, de rijen stonden echt ongeveer 20meter bij élke kassa(zijn er 7) en 10meter bij de zelfscan kassas(zijn er 6 ofzo)
Blij dat ze bij ons geen kerstmuziek draaien. En die verrekte sinterklaas-kinderliedjes gingen ook na één dag uitquote:Op zondag 24 december 2006 17:29 schreef Gesloten het volgende:
Ik werk ook in een supermarkt en ik vind werken met de kerstdrukte juist leuk!
Alleen heb je na 2 dagen gewerkt te hebben allemaal kerstliedjes in je hoofd
Wij hebben een of andere knuffelkerstcd opquote:Op zondag 24 december 2006 20:13 schreef highway101 het volgende:
[..]
Blij dat ze bij ons geen kerstmuziek draaien. En die verrekte sinterklaas-kinderliedjes gingen ook na één dag uit![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |