Saskia is geboren tijdens de grote downtime van FOK! in februari 2004quote:Op maandag 25 december 2006 23:20 schreef mama_van_pepijn het volgende:
En ik heb tussen de regels door gelezen van de week dat FOK! plat by jullie baby's oplevert?
WAt niet is kan nog komen tochquote:Op maandag 25 december 2006 23:18 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik dacht even dat FOK! platging...
Aangezien dat lijstje dan alweer ouder is en ik niks beters te doen heb met mijn tijd heb ik even geteld aan de hand van het babietjestopic.quote:Op maandag 25 december 2006 22:59 schreef oYo het volgende:
Lijkt wel of er alleen maar mieden worden geboren. De laatste babies zijn allemaal meiden!! Er was ooit een lijstje met de geslachten die bekend waren, weet iemand waar dat lijstje staat?
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 december 2006 23:39 schreef Suzanna het volgende:
Nou,daar is ze dan eindelijk... Julia Rebecca is geboren om 7 voor 9 vanavond!!
Ze weegt 3980 gram...althans, dat woog ze net na de geboorte. Inmiddels hopelijk iets meer nadat ze lekker bij me heeft gedronken!!
De bevalling was heftig maar ging wel snel op het laatst... (4 persweeën, 5 minuten...do the math) en ik ben er zonder 'kleerscheuren' vanaf gekomen. Wel een hoop last van mijn bekken helaas, ik moest op bed gewassen worden en kan nog niet lopen. Komt wel goed...
Bedankt voor jullie medeleven!!
We gaan lekker slapen, Julia ligt naast ons bed in haar wiegje te pitten...heerlijk!!!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 25 december 2006 23:39 schreef Suzanna het volgende:
Nou,daar is ze dan eindelijk... Julia Rebecca is geboren om 7 voor 9 vanavond!!
Ze weegt 3980 gram...althans, dat woog ze net na de geboorte. Inmiddels hopelijk iets meer nadat ze lekker bij me heeft gedronken!!
De bevalling was heftig maar ging wel snel op het laatst... (4 persweeën, 5 minuten...do the math) en ik ben er zonder 'kleerscheuren' vanaf gekomen. Wel een hoop last van mijn bekken helaas, ik moest op bed gewassen worden en kan nog niet lopen. Komt wel goed...
Bedankt voor jullie medeleven!!
We gaan lekker slapen, Julia ligt naast ons bed in haar wiegje te pitten...heerlijk!!!
wat lief beakerquote:Op dinsdag 26 december 2006 11:10 schreef Beaker het volgende:
....
Ik was mijn man vanmorgen kwijt, stond ie te zwijmelen in de babykamerzwijmel ........
Die van julliequote:
Giulia? Die had ik ook op mijn lijstje staan voor een meisjequote:Op dinsdag 26 december 2006 11:16 schreef lady-wrb het volgende:
julia is een geweldige naam![]()
die naam had ik voor luca als hij meisje had geweest (oke, dan wel in de italiaanse versie, maar toch)
Ik dacht dat je ging vertellen dat jullie NU naar het ziekenhuis gingenquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T staat gewoon onder de douche... carry on, nothing to see here
ET wil jou gewoon koste wat kost in Hart van Nederland krijgenquote:Op dinsdag 26 december 2006 19:19 schreef Swetsenegger het volgende:
E.T staat gewoon onder de douche... carry on, nothing to see here
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |