abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44799759
Het is een vreemde keuze, gelet op het feit dat Cohen in 2006 niet echt op de voorgrond heeft gestaan. Ongeacht wat je van Cohen vindt, is de uitverkiezing vreemd. Volgens mij zijn voor- en tegenstanders het daar wel over eens.

En daarmee is eigenlijk aan aangetoond dat dit soort lijstjes geweldig zijn als toiletpapier, behoudens het feit dat de Volkskrant zo afgeeft...
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_44804013
quote:
Op donderdag 28 december 2006 17:40 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Daar mag inderdaad op gedronken worden:

[afbeelding]

Het is verdacht stil vanuit de linkse hoek na alle draaien om hun oren op de vorige pagina. Stilletjes afgedropen?
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_44805114
Normaal zou dit me niets boeien, maar nu ik zie dat veel rechtse FOK!kers zich hieraan ergeren, ben ik toch wel blij dat Cohen gekozen is.
pi_44805559
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:43 schreef knowall het volgende:
Normaal zou dit me niets boeien, maar nu ik zie dat veel rechtse FOK!kers zich hieraan ergeren, ben ik toch wel blij dat Cohen gekozen is.
Vertel jij eens anders waarom je het terecht vind dat Cohen gekozen is... en bv Gerd Leers niet.
pi_44806044
Wat heet terecht, 9274 Volskrantlezers vonden het blijkbaar wel geinig om op Cohen te stemmen. Het is maar waar je waarde aan hecht. En ach, zijn we niet allemaal een beetje Nederlander van het jaar?
pi_44806849
Interessant om te zien dat SCH na een tijdje simpele spelfouten gaat maken. Dit duidt aan dat hij nogal gepikeerd raakt van sommige uitspraken.
Misschien een kopje kamille thee om af te koelen?
pi_44806905
quote:
Op donderdag 28 december 2006 21:11 schreef knowall het volgende:
Wat heet terecht, 9274 Volskrantlezers vonden het blijkbaar wel geinig om op Cohen te stemmen. Het is maar waar je waarde aan hecht. En ach, zijn we niet allemaal een beetje Nederlander van het jaar?
Net als Times magazine
Jij bent de Nederlander van het jaar!
Dus ook jij, meneer die kleine meisjes meeneemt in zijn mini-busje!
En jij ook, superdude die graag bushokjes molt!

Nee man, de Nederlander van het jaar is...
Paul Verhoeven.

Edit: of Rutger Hauer die zijn comeback aan het maken is.
En ja; beiden wonen niet meer in NL, maar who cares?
Multiculti toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')