terug naar fabrieksinstellingen. een gewone reset was niet genoeg.quote:
1 2 | 3621 [main] WARN org.mortbay.log - failed Server@a51027 |
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaalquote:Op zaterdag 23 december 2006 18:58 schreef Qwea het volgende:
Hoi hoi,
MM hier,
ik had dus die gamecube zelda opgestart, maar op dat moment werkte mijn Wii-mote niet meer. Kijk ik hang er straks een Gamecube controller aan maar het is toch niet zo dat ik telkens maar moet rebooten als ik weer naar het wii-menu wil?
Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt dan gaat de Wii in Gamecube modus en daarom moet je hem idd ff hard resetten om weer in het menu van de Wii te komen, is dus normaal
homoquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
Als je een GC game speelt wel jaquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hmm, MM is aant tennis spelen. Maar als ik het goed begrijp moet je hem dus opnieuw aan en uit zetten voordat de wiimote het doet?
Eye of the Tiger FTWquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:11 schreef tonks het volgende:
Klein vraagje, Is het gay dat ik als ik ga boksen op de wii naar de Rocky Balboa soundtrack luister?
ooh okequote:Op zaterdag 23 december 2006 19:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Als je een GC game speelt wel ja(of resetten, dat kan ook volgens mij)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:19 schreef Qwea het volgende:
[..]
ooh oke
Ik ben van nature blond,dus vandaar al die vragen![]()
bij tonks en mij zeker 6 uurquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:20 schreef DerBolle het volgende:
hoelang duurt t als je elkaar toe gevoegd hebt, voordat je dat kunt zien??
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodigquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:22 schreef Qwea het volgende:
Mikey vraagt of je een gamecube SD geheugen kaartje zo in je wii kan proppen,of dat je hem eerst moet activeren via het internet. Hij dacht zoiets te lezen gehebben in 1 van deze topics,maar of het nou over een gamecube kaartje of over iets anders ging wist hij niet meer.
Nice. Thnx voor het snelle antwoordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:38 schreef Khadgar het volgende:
[..]
Gamecube heeft een Memory card, de Wii heeft SD kaartjes. In principe heb je de update al binnengehaald voor SD kaartjes, en voor GameCube memcards heb je niks nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |