wat een ubermongoolquote:
Hmm... heb ik ook weleens gehad met een DS spelletje.... heb toen een mailtje naar Nintendo gedaan, maar nooit meer iets van vernomen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:36 schreef Qwea het volgende:
godverdomme, ik krijg die wii sports maar niet geregged. Hij zegt dat de code fout is en hij is toch echt goed
ik kan je wel een paar Mii's sturen, ik zet je later in mijn lijst.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:39 schreef DerBolle het volgende:
iemand nog iemand leuke mii´s?
ik wil zelda ook wel hebben, zou em kunnen bestellen bij gcshop.nlquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:26 schreef WjeroneW het volgende:
Het wordt toch eens tijd dat ik Zelda ga kopen..
Met wii-sports moet ik alleen nog maar met golfen en boksen pro worden..paar dagen voor nodig(denk ik)
En met wii-play..tjah..nog wel grappige spelletjes maar daar zal ik denk ik ook wel straks naar uitgekeken zijn..
ik hjeb er helemaal geen (op 2 na)quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:17 schreef BMH het volgende:
Mijn Mii collectie begint nu wel erg groot te worden... Binnen 8 dagen heb ik er al meer dan 50... Zelf heb ik er maar 5 gemaakt
ik heb je toegevoegd..quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:57 schreef fr3d het volgende:
ik snap niet dat nieman mijn uitnoding accepteer.. ook krijg ik van niemand een aanmelding,
Wil iemand het nog een proberen en dan ff vermelden. Het Wii nummer is correct
er is niet echt een acceptatie vanuit de persoon als je hem/haar toevoegt. Je moet de desbetreffende persoon via het forum laten weten dat je hem/haar hebt toegevoegd. Een beetje omslachtig, hopelijk fixen ze dit bij Nintendo met een update ofzo.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:57 schreef fr3d het volgende:
ik snap niet dat nieman mijn uitnoding accepteer.. ook krijg ik van niemand een aanmelding,
Wil iemand het nog een proberen en dan ff vermelden. Het Wii nummer is correct
Oh my G-A-W-D dat kan niet echt zijn. Volgens mij is dit weer zo'n Sony viral marketing actie. Zo'n rare actie net als die graffiti dingen die ze deden in de VS voor de PSP.quote:
Comments: -23quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:06 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Oh my G-A-W-D dat kan niet echt zijn. Volgens mij is dit weer zo'n Sony viral marketing actie. Zo'n rare actie net als die graffiti dingen die ze deden in de VS voor de PSP.
OOOOOW ik dacht dat dan ook zo'n aanmeldings mail zo komen. Dan is dat het, ik ga jou morgen eens toevoegen om te kijken of het werktquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:04 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
er is niet echt een acceptatie vanuit de persoon als je hem/haar toevoegt. Je moet de desbetreffende persoon via het forum laten weten dat je hem/haar hebt toegevoegd. Een beetje omslachtig, hopelijk fixen ze dit bij Nintendo met een update ofzo.
whehehe "mama, niemand wil naar me mailen! huuuuuu"quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd..
ik heb trouwerns ook nooit een mailtje van iemand terug gehad naar me wii systeem
hehe, volgens mij moet ik die lijstje van mezzin weer controleren. Zal ik jou dan toevoegen en een berichtje/Mii's sturen?quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb je toegevoegd..
ik heb trouwerns ook nooit een mailtje van iemand terug gehad naar me wii systeem
Ik voeg je ook later toe,,quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:25 schreef fr3d het volgende:
[..]
OOOOOW ik dacht dat dan ook zo'n aanmeldings mail zo komen. Dan is dat het, ik ga jou morgen eens toevoegen om te kijken of het werkt
nee gekke is een gmail adres kan ik netjesmailenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:27 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
whehehe "mama, niemand wil naar me mailen! huuuuuu"whehehe
die strikes komen bij mij echt niet meer, maar bij honkbal gaan de homeruns goed. (Alleen heb ik nog nooit een bal "out of the park" geslagen (de tegenstander welquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef mschol het volgende:
[..]
nee gekke is een gmail adres kan ik netjesmailen
andere mail adres ook maar de reactie is nog steeds niet binnen gekomen
en ik wordt steeds beter met bowlen, zit nu op een hi-score van ~ 220
om de een of andere reden doe ik iets niet goed met strike's gooien (al heb ik er wel al een keer 4 achterelkaar gehad
en ik hoop dat je na een system update al die meldingen kan uitzetten (van hoe je moet gooien enzo...)
zeer vervelend..
ik heb me nog niet echt verdiept in honkbal en boksen, komt nogquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die strikes komen bij mij echt niet meer, maar bij honkbal gaan de homeruns goed. (Alleen heb ik nog nooit een bal "out of the park" geslagen (de tegenstander wel)
boksen is echt grappig, als ik mezelf zou filmen en terugkijk, dan zou ik echt kapot lachen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:46 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb me nog niet echt verdiept in honkbal en boksen, komt nog
ja keihard draaien met je controller en op t juiste moment loslaten.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:43 schreef Ghostbuster het volgende:
Heeft iemand een tip voor koeien draaien in rayman
Ik krijg het niet voor mekaar
bowlen is zo makkellijk.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:45 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
die strikes komen bij mij echt niet meer, maar bij honkbal gaan de homeruns goed. (Alleen heb ik nog nooit een bal "out of the park" geslagen (de tegenstander wel)
is goed.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:53 schreef Khadgar het volgende:
_GdR_, kun je mij wat Mii's sturen? Ik heb jou al in mn adres boek gezet
2755 3275 6599 9857
met 1 hand slaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:01 schreef mschol het volgende:
pfff nbij me eerste match in honkbal heb ik me eerst home run geslagen...
iemand nog tips?
nee dat kan je gewoon doen..quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef suus21 het volgende:
kun je de gamecube spellen gewoon in de Wii doen? Zijn die cd's niet te klein daarvoor?
de drive kan allebei de formaten aan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:15 schreef suus21 het volgende:
kun je de gamecube spellen gewoon in de Wii doen? Zijn die cd's niet te klein daarvoor?
Omdat maar weinig mensen m weg willen doenquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:43 schreef Roi het volgende:
Waarom is er op Ebay.nl nog geen Wii sectie... Er is zelfs al een PS3 gedeelte!
Was ik n jaar terug nog content en hoopvol dat de Wii ongeveer de helft zou verkopen wat de PS3 zou doen en wat al een hele achievement zou zijn, nu heb ik echt het gevoel dat de Wii de PS3 zal gaan overstijgen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:45 schreef Roi het volgende:
Nee de PS3 gaat lekker van de hand.
Er waren in het topic vanmiddag wat probleempjes met media center en mac-users.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:03 schreef Tware het volgende:
Mediacenter werkt hier prime, ik toets gewoon iets in al 10.0.0.155:8192 en zit in mn computer. Jammer dat je de filmpjes eerst moet converteren en muziek af en toe niet werkt, maar t is wel vet (Y)
neem dan een router die na je provider modem pas komtquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:04 schreef RipCore het volgende:
Ik denk dat ik maar ga investeren in zo'n Nintendo USB ding..
Of een wrouter, maar ik vraag me af of digitale telefonie wel werkt met een ander ding dan dat ze bij m'n provider hebben aangeleverd... Iemand?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |