Op televisie.quote:Op zaterdag 23 december 2006 20:20 schreef bvvt het volgende:
Waar?
Damn, en ik maar denken dat ik gek werdquote:
Heb die van mij vandaag al gedaan.quote:Op zaterdag 23 december 2006 21:20 schreef koffiekoekje het volgende:
Iemand zin om mijn motor te wassen?
Echt zo'n vereniging waar allemaal oudjes op zitten die er graag thuis ff tussen uit zijnquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Net wezen boogschieten na dinsdag wezen kijken, is nog veul kenkermoeilijker dan het lijkt
Best welquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:12 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Echt zo'n vereniging waar allemaal oudjes op zitten die er graag thuis ff tussen uit zijn![]()
Handboog of kruisboog?quote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Net wezen boogschieten na dinsdag wezen kijken, is nog veul kenkermoeilijker dan het lijkt
Handboog.quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:18 schreef bvvt het volgende:
[..]
Handboog of kruisboog?
Kruisboog heb ik al een paar keer gedaan - gaat me best fatsoenlijk af
Krijgt de politie in Den Bosch geen pistool meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Grrrr, de yahoo toolbar wordt er gratis en voor niks bij geinstalleerdquote:
klotequote:Ik ga tussendoor proberen een pakking te snijden met smalle wanddikte en rare figuren in het midden.![]()
![]()
Edit. En een uur weggegooid. 99% klaar.. met boutgaatjes maken ging het kapot.![]()
![]()
n00b op Ducatiquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:14 schreef hicham het volgende:
[..]
Wat weet je 't weer leuk te brengen
Vanmiddag weer een goede daad verrichtEen groentje op z'n verse motor (mooie Ducati Monster
) kon niet wegkomen van de motorzaak. Heb hem even uitgelegd dat ie met jiffy uitgeklapt niet in de versnelling moest schakelen
Dat vinkje kan je uitzetten hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 23:48 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Grrrr, de yahoo toolbar wordt er gratis en voor niks bij geinstalleerd![]()
[..]
klote
Kandidaat 234512905291094fquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:30 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Links van de as van de rijbaan, niet van de wegp00bdetails
![]()
Bezuinigingen hequote:Op zaterdag 23 december 2006 23:27 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Krijgt de politie in Den Bosch geen pistool meer
quote:Op zaterdag 23 december 2006 23:57 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Kandidaat 234512905291094f
De intakegesprekken zijn afgelopen [afbeelding]
Ik was daar vet goed in met schoolquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goeiemorgen trouwens...
Anders ben je evenJe wekker vergeten af te zetten in de vakantie..
Sowieso schrijf je zo.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:27 schreef bvvt het volgende:
O ja?
Waarom geloof ik dat niet?
Vooral omdat jullie alle 2 altijd vol gehouden hebben dat de motoren afgeragged zouden worden tot jullie op groot rijbewijs over zouden gaan.
Hij zou al rond de kerst naar Amstelveen komen, dus toen bood ie aan ook meteen de motor op te halenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:43 schreef Worldbeater het volgende:
Tja.... hij zal wel snel klaar willen zijn. Toch een aardige ruk rijden met dat busje van zijn werk.![]()
Ach, zelf hollander loop ermee rond. Veel erger kan het niet wordenquote:Op zaterdag 23 december 2006 11:18 schreef Rib-i het volgende:
[..]
Het pistool is niet dodelijk, de mens die het hanteerd is dodelijk (standaard opmerking bij een schietclub)
En straks heeft BazzieK er één...
[afbeelding]
Uh-oh..
Tering zeg -quote:Op zondag 24 december 2006 10:17 schreef worldpimber het volgende:
http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/151573
Hallloooooo, wat is het merk - wat voor type, kleurquote:een paar handschoenen,blauw van kleur,zoals nieuw,3keer gedragen,weg wegens te groot gekocht,het zijn al saisons handschoenen,heb geen foto ervan omdat ik er niet voor gesteld ben...
Dus al die tijd staat jouw motor vastgeboden in dat busje.quote:Op zondag 24 december 2006 09:50 schreef worldpimber het volgende:
Hij zou al rond de kerst naar Amstelveen komen, dus toen bood ie aan ook meteen de motor op te halen
Klinkt als een Belg.quote:Op zondag 24 december 2006 10:35 schreef bvvt het volgende:
Hallloooooo, wat is het merk - wat voor type, kleur
o ja, kleur is blauw............
O ja, en de maat is xxl
That's it, Wie bied![]()
![]()
Succesquote:Op zondag 24 december 2006 11:44 schreef Worldbeater het volgende:
![]()
De auto wilde gisteren niet starten.
Toch niet zo handig van de buurman om de radio constant geschakeld te zetten.![]()
Gelukkig had ik een losse startaccu staan -van de GS- en had die meer dan genoeg kracht.
![]()
Alleen weet ik niet of de auto zo start om naar huis te rijden.
Rotterdam ~ Den Haag + stroom autoradio + een nacht kou.![]()
Zo ff snel de carterpan erop schroeven. Als ik met mijn vingers er een boutje inkrijg tussen de pan en de uitlaat.![]()
![]()

Watquote:
Istie nou nog niet schoon??????quote:
:^quote:Op zondag 24 december 2006 14:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
ik dacht even dat het een koffiekoekje was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |