Maar wel een knap, guitig en lief kopje!quote:
Ik zit me altijd af te vragen hoe het zit met dat andere kapsel van haar.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:26 schreef BVO het volgende:
Ik was meer verwonderd over d'r kapsel.
Ja idd, echt een mondje om vol te spuiten.quote:Op woensdag 28 februari 2007 19:25 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Maar wel een knap, guitig en lief kopje!![]()
Lijkt me wel een mooie afsluiter na een knuffelsessie ja.quote:Op woensdag 28 februari 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja idd, echt een mondje om vol te spuiten.
Ja vind ik ook. Om dat te compenseren moet ze toch op z'n minst haar decolleté goed uit laten komen.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef tong80 het volgende:
Al die kut mode items als de blonde doos er zit
Fiona is zeker leuk, maar die mode nah geef ik ook niks omquote:Op donderdag 1 maart 2007 19:26 schreef BVO het volgende:
D'r items zijn altijd maarinderdaad, maar ik vind Fiona zelf wel leuk
.
Ik had je al ingeschat als een trainingspak type.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:40 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Fiona is zeker leuk, maar die mode nah geef ik ook niks om![]()
Jij houdt toch ook niet van modequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:01 schreef tong80 het volgende:
Al die kut mode items als de blonde doos er zit
Jawel hoor ik ben een modefreak. Paradeer door de stad met het nieuwste Albert Hein tasje.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:51 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jij houdt toch ook niet van modeEn je mond dicht houden over Fiona !
Daphne had een leuke spijkerbroek aan en een mooi shirtjequote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Mister1977 het volgende:
Laten we het ook eens over Daphne hebben.
Daphne zag er weer fris uit vandaag!
Dat vond ik nou ook!quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Daphne had een leuke spijkerbroek aan en een mooi shirtje![]()
En d'r haar leuk zitten.
Inderdaad, veel beter als gisteren, toen had ze een onbegrijpelijk kapsel.quote:Op donderdag 1 maart 2007 19:57 schreef Mister1977 het volgende:
Laten we het ook eens over Daphne hebben.
Daphne zag er weer fris uit vandaag!
Ja vind ik ookquote:Op donderdag 1 maart 2007 20:04 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook!![]()
Een lust voor het oog!
In tegenstelling tot die gast met het kippeborstje?quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:09 schreef Suko het volgende:
[..]
Fiona is ook leuk ook al hou ik niet van mode en aanverwante leifsteil-zooizij neemt zichzelf ergens ook niet serieus en daar hou ik wel van.
Ja aaaaaaaaaargh! Leco moeten ze terstond afvoeren en ergens dumpen in een weiland met rondom water. Maar ja, dan ligt half 't Gooi weer in de stress qua haar en wat weet hij allemaal niet aan geheimen, als die een boek gaat schrijven...quote:Op donderdag 1 maart 2007 20:26 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die gast met het kippeborstje?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |