ook mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Suko het volgende:
[..]
In ieder geval veel beter als die leco, ik stel een in(om)ruilactie voor.![]()
quote:
De kappen wel vaker filmpjes af. Maar wat wil je als die Verlinde blíjft praten. Dan heb je gewoon tijd tekort voor die filmpjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe Somoguyi afgekapt werd
Echt zo van "jij bent een onbelangrijke B-ster geworden"
Dat onderzeebootitem was geweldigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:46 schreef static het volgende:
Het is de laatste tijd weer heerlijk chaotisch, helemaal met die mini-onderzeeboot, dat gekakel tussen Daphne en Fiona.
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef BVO het volgende:
Hij noemde haar meerdere keren een "heel eng kind" hoor Truus!
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.
Maar misschien bedoelde Albert niet boos hoor![]()
Ik snap je wel. dat klopt als iemand mij een eng mens vind. Denk ik dat ze boos bedoelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel toch? Wat ik niet vind hoor
.
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Jivis het volgende:
Wat liep Albert Verlinde de Lama's af te kraken
Ruben was gewoon niet heel aardig tegen de verslaggever. Dat heb je soms...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeek![]()
Ik kijk juist voor haarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Vivi het volgende:
Daf gaat me vervelen, ze doet elke keer hetzelfde kunstje, alles ridiculiseren wat de anderen zeggen, ook al is het niet grappig.
Wat was dat item met Bindi Irwin precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |