ook mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Suko het volgende:
[..]
In ieder geval veel beter als die leco, ik stel een in(om)ruilactie voor.![]()
quote:
De kappen wel vaker filmpjes af. Maar wat wil je als die Verlinde blíjft praten. Dan heb je gewoon tijd tekort voor die filmpjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe Somoguyi afgekapt werd
Echt zo van "jij bent een onbelangrijke B-ster geworden"
Dat onderzeebootitem was geweldigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:46 schreef static het volgende:
Het is de laatste tijd weer heerlijk chaotisch, helemaal met die mini-onderzeeboot, dat gekakel tussen Daphne en Fiona.
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef BVO het volgende:
Hij noemde haar meerdere keren een "heel eng kind" hoor Truus!
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.
Maar misschien bedoelde Albert niet boos hoor![]()
Ik snap je wel. dat klopt als iemand mij een eng mens vind. Denk ik dat ze boos bedoelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel toch? Wat ik niet vind hoor
.
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Jivis het volgende:
Wat liep Albert Verlinde de Lama's af te kraken
Ruben was gewoon niet heel aardig tegen de verslaggever. Dat heb je soms...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeek![]()
Ik kijk juist voor haarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Vivi het volgende:
Daf gaat me vervelen, ze doet elke keer hetzelfde kunstje, alles ridiculiseren wat de anderen zeggen, ook al is het niet grappig.
Wat was dat item met Bindi Irwin precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |