dit is topic 2 van dit seizoenquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef Burbo het volgende:
Topic 2.![]()
Hoeveel jaar zijn ze al bezig?
Gaat over het seizoen, helder licht.quote:Op zaterdag 23 december 2006 01:02 schreef Burbo het volgende:
Topic 2.![]()
Hoeveel jaar zijn ze al bezig?
Jammer dat Beau er niet bij is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:43 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Oké, maakt ook niks uitOp oudejaarsavond komt een extra RTL Boulevard ze komen allemaal !
Peter, Leco, Fiona, John, Bram, Marc, Peter R de Vries, en ik denk ook Jeroen KidV, Albert en Daphne![]()
Beau is daar toch niet meerquote:Op zaterdag 23 december 2006 01:12 schreef static het volgende:
Anyway:
[..]
Jammer dat Beau er niet bij is.
Irene werkt niet meer bij Boulevard . ivm haar kindjequote:Op zaterdag 23 december 2006 01:15 schreef borisz het volgende:
Irene is nog steeds met zwangerschapsverlof, ik heb haar iig nog nooit gezien dit seizoen
Fiona![]()
Omdat Daphne op vakantie gaat bij RTL Travel.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:26 schreef Haunter het volgende:
Waarom zie ik tegenwoordig vaker iemand anders dan Daphne?
In ieder geval veel beter als die leco, ik stel een in(om)ruilactie voor.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef static het volgende:
Hoofdredacteur van de Esquire. Hij doet het niet slecht.
Ze hapte wat boers.quote:Op woensdag 3 januari 2007 19:17 schreef Jivis het volgende:
Daphne ging kaviaar eten
Ik voel een avatar aankomen.
ook mee eensquote:Op woensdag 3 januari 2007 20:22 schreef Suko het volgende:
[..]
In ieder geval veel beter als die leco, ik stel een in(om)ruilactie voor.![]()
quote:
De kappen wel vaker filmpjes af. Maar wat wil je als die Verlinde blíjft praten. Dan heb je gewoon tijd tekort voor die filmpjesquote:Op vrijdag 5 januari 2007 18:50 schreef Athlon_2o0o het volgende:
Hoe Somoguyi afgekapt werd
Echt zo van "jij bent een onbelangrijke B-ster geworden"
Dat onderzeebootitem was geweldigquote:Op vrijdag 12 januari 2007 15:46 schreef static het volgende:
Het is de laatste tijd weer heerlijk chaotisch, helemaal met die mini-onderzeeboot, dat gekakel tussen Daphne en Fiona.
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:41 schreef BVO het volgende:
Hij noemde haar meerdere keren een "heel eng kind" hoor Truus!
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel tochquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:52 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja dat zei die wel Bob, dat klopt.
Maar misschien bedoelde Albert niet boos hoor![]()
Ik snap je wel. dat klopt als iemand mij een eng mens vind. Denk ik dat ze boos bedoelen.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:55 schreef BVO het volgende:
[..]
Als ik zeg: Ik vind Truus een heel eng mens, bah, wat een eng mens! denk jij ook dat ik het boos bedoel toch? Wat ik niet vind hoor
.
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeekquote:Op vrijdag 12 januari 2007 16:23 schreef Jivis het volgende:
Wat liep Albert Verlinde de Lama's af te kraken
Ruben was gewoon niet heel aardig tegen de verslaggever. Dat heb je soms...quote:Op dinsdag 23 januari 2007 17:17 schreef Anne04 het volgende:
[..]
Die 'ene keer' dat hij heeft gekeken was zeker de aflevering dat Ruben Nicolai hem afzeek![]()
Ik kijk juist voor haarquote:Op dinsdag 23 januari 2007 21:48 schreef Vivi het volgende:
Daf gaat me vervelen, ze doet elke keer hetzelfde kunstje, alles ridiculiseren wat de anderen zeggen, ook al is het niet grappig.
Wat was dat item met Bindi Irwin precies?
Yeps, ik heb inmiddels opgenomen.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:47 schreef borisz het volgende:
nu dus
Die vent van vanavond vond ik ook niksquote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Hoofdredacteur van Esquire geloof ik.
Doe dan maar Leco.
Hehe, en dat is geen griezel?quote:Op maandag 29 januari 2007 20:58 schreef schatje het volgende:
Hoofdredacteur van Esquire geloof ik.
Doe dan maar Leco.
quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:38 schreef ilona-scuderia het volgende:
Het is weer begonnen, wat ziet Leco er weer vrouwelijk uit...![]()
Er zitten vaak hele irritante nichten en jij maakt je druk om het smoeltje van Daphne?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 12:11 schreef sanni het volgende:
Kan iemand dat pruilmondje van Daphne eens nader belichten bij
de RTL Boulevard redactie. Hoogst irritant die gekke bekketrekkerij
van haar.![]()
Welke nicht bedoel je?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef Mister1977 het volgende:
[..]
Er zitten vaak hele irritante nichten en jij maakt je druk om het smoeltje van Daphne?
Hoe heet dit topic?quote:Op zaterdag 10 februari 2007 13:34 schreef Mister1977 het volgende:
Er zitten vaak hele irritante nichten en jij maakt je druk om het smoeltje van Daphne?
En ? Koorts ?quote:Op zaterdag 27 januari 2007 21:56 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Yeps, ik heb inmiddels opgenomen.![]()
De dochter van Trudie Overschie die getrouwd is met Henk van Gameren.quote:
quote:Op zondag 11 februari 2007 06:34 schreef tong80 het volgende:
[..]
De dochter van Trudie Overschie die getrouwd is met Henk van Gameren.
Ja die anderen die daar altijd omheen zitten waarvan ik de namen niet zo goed weet en het altijd over musicals, koningshuizen en mascara hebben.quote:
Nee het topic heet "RTL Boulevard" met daarachter de ware constatering dat dit programma met Daphne is.quote:Op zondag 11 februari 2007 06:31 schreef sanni het volgende:
[..]
Hoe heet dit topic?Juist...Daphne dus en hieronder dat irritante pruilmondje
waar ze iig op de laatste foto iets nuttigs mee doet.![]()
[[url=http://img144.imagevenue.com/loc134/th_71743_2litnx4_122_134lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img135.imagevenue.com/loc112/th_71748_2up7dok_122_112lo.jpg]afbeelding][/URL][[url=http://img104.imagevenue.com/loc11/th_71752_42ny2r7_122_11lo.jpg]afbeelding][/URL]
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 11 februari 2007 13:41 schreef static het volgende:
Gaan we weer.
*handjes vertwijfeld in de lucht gooit*
Jij begonquote:Op zondag 11 februari 2007 20:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nee jij spoort, en nou is het afgelopen ja.
Oh, dan is het goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |