Welkom hier popples. Echter super dat je zo je best doet. Ik denk ook dat een lactatiekundige je kan helpen. Mijn kraamhulp zei dat ze veel verstand had van bv, maar als ik nu terug kijk, valt dat zwaar tegen. Bij ons kraambureau kon je ook een lactatiekundige laten komen, dat ging dan van de uren van kraamhulp af, maar die heb je gelukkig extra.
Veel baby's vallen in het begin in slaap, dat is normaal. Wordt Renske elke dag gewogen door de kraamhulp? Dan kun je zien dat ze wat binnenkrijgt. Ik dacht echt dat Anna bijna niks dronk, maar toch groeide ze goed (de eerste week dan
![]()
)
Ik vind jou juist zo uitleggen Nebelung. Dan heeft diegene vast niet in dit topic gelezen.
![]()
Schrikken PV, gelukkig ben je er (hoop ik voor je) op tijd bij.
Wij gaan ook niet veel weg, maar ik denk niet dat dit door de bv komt. Meer omdat Anna er niet goed tegenkan. Ze wil alles zien en kan niet goed tegen grote drukte. Wandelen doen we wel vaak. Wel altijd na een voeding, omdat het risico op voeden-op-een-bankje-tussen-de-bomen te vermijden. Ik voel me wel erg afhankelijk van mijn lichaam/Anna. Ik kan niet zomaar een dagje weg alleen. Met Anna erbij is het makkelijker. Had ik van tevoren niet verwacht.
![]()
Aanleggen kan overal, maar kolven niet. Anderen roepen wel makkelijk dat ik een dag weg kan ofzo, maar ik vind het toch lastig. Waar ga ik naartoe? Hoe laat ga ik? Heeft Anna van tevoren gedronken? Hoeveel voedingen moeten er klaar staan? Hoe laat moet ik kolven? Waar kan ik kolven? En stel dat ik daar niet ben, is er een alternatief? Regelfreak inderdaad.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*