Wat raar zeg, Dutchie en LadyS aan het afbouwen. Het is net of jullie pas een paar maanden geleden bevallen zijn. Maar allemaal al ruim een half jaar. Petje af!
Toch bijna een half jaar Sjak, is toch ook goed. Als het niet meer gaat dan gaat het niet. Je hebt Jetske superveel goeds gegeven.
![]()
Ik heb best veel in de vriezer staan, en daar ben ik toch wel erg blij mee. Niet dat het nodig is gelukkig, maar stel dat die viermaandendip nog toch komt slaan. En het geeft het vertrouwen dat het niet nodig is veel te kolven, wat maakt dat het beter gaat.
Bij mij werkte die spray goed Cattie, bij jou vast ook. Je kunt er altijd op hopen.
![]()
Werk je drie lange dagen? Ik heb ook drie dagen achter elkaar en geen mogelijkheid naar Anna toe te gaan (kost me anderhalf uur, exclusief voeden,) maar wel korte dagen. Fijn als je man naar je toe zou kunnen komen.
Dan slaapt ze wel goed chacama. Wat bij ons ook helpt is Anna's hoofd anders vasthouden. Of niet haar hoofd, maar boven aan d'r rug. Ik weet niet goed hoe ik het uit moet leggen, maar als ik haar zachtjes aanraak bij de overgang van haar nek en rug, drinkt ze weer een tijdje goed.
Wat goed PM.
![]()
Gewoon doen Moonah. Je hebt er recht op eerder naar huis te gaan en dit moet makkelijker te plannen zijn voor ze denk ik zelfs dan wanneer je tijdens de dag drie keer een half uur vervangen moet worden. En eerder naar huis gaan is ook fijn (doe ik ook, scheelt toch wel, al is het bij mij maar een half uurtje).
Ik heb een klein koeltasje snoopy. Wel handig en iedereen kent het inmiddels. Na het kolven, gaat de melk in de koelkast, achter het bier.
![]()
In de zomer kan ik coolpacks meenemen (zit als het tegen zit drie kwartier in de auto). Ik zit meestal in een ruimte met een gootsteen, handig afspoelen. Eens in de week ongeveer zit ik op een andere locatie en daar spoel ik mijn spulletjes af in de kantine, die is dan toch rustig. Heb je al een kolfruimte laten regelen?
Je hebt gedaan wat je kon Belana, dan houdt het op toch? Met een extra kind erbij lijkt het me zoveel moeilijker. Ik heb het redelijk makkelijk, maar moet er niet aandenken dat er nog een peuter door het huis zo hebben gerend. Dan was het vast niet gelukt.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*