Waar blijft dat filmpje nou?quote:Op zondag 21 januari 2007 22:32 schreef imago het volgende:
[..]
We hebben het vanavond geflimd. Morgen even filmpje op internet zetten
Ahh wat een droppiequote:Op dinsdag 23 januari 2007 16:15 schreef Raiko het volgende:
Nou, laat ik mijn poes ook maar posten dan... Ze heet Cosmo en is 14 weken oud nu
Thuis heb ik nog wat babyfoto's die ik ook zal posten (als ik eraan denk...)
[afbeelding]
quote:Op zondag 21 januari 2007 15:40 schreef Bluezz het volgende:
Puckeltje, wat een aparte kat, zo met die staart!
Wat ruist daar in het struiiiiiiiiiiiiikgewas (vrij naar Toon Hermans) :
Uuuuuren zit ze te wachten tot er iets beweegt
[afbeelding]
[afbeelding]
Hij heet Limo omdat iemand hem associeerde met een limousinequote:Op woensdag 24 januari 2007 09:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gaaf, het is net een zwarte panter zo
Awwww wat een leukerdquote:Op woensdag 24 januari 2007 12:34 schreef Biancavia het volgende:
Dit is de leenpoes die wij vorige week hadden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
idd, donkergrijs met zwarte strepen, maar ze heeft een zeer lichte ondervacht.. "Smoke" noemde de dierenarts hetquote:Op woensdag 24 januari 2007 23:10 schreef Unihoc_ACE het volgende:
Wat heeft Moek een mooie kleur... Is dat donkergrijs met zwarte streepjes?
Wasmachine kijken is interresanter dan film kijken op sbs6(de campingzender)quote:Op woensdag 24 januari 2007 21:56 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Het ding maakt lawaai, en beweging, en er knipperen lampjes op! En dat *is* me een partij interessant! Hij kan er minutenlang onbeweeglijk naar kijken. Ik geloof dat ze best vriendjes kunnen worden.
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |