quote:Op donderdag 18 januari 2007 15:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jouw Bailey lijkt een beetje om mijn Tijger vind ik
[afbeelding]
[afbeelding]
Heel mooi!!!quote:Op donderdag 18 januari 2007 20:58 schreef So_Addictive het volgende:
[afbeelding]
Op zondagochtend zat Moby me op te wachten in de badkamer, op de wasbak.
Ik moest echt ontzettend hard lachen toen ik zijn bolle kop en zijn 'dreuge' blik zag..
Ik had snel mijn foon gepakt om dit even vast te leggen
Neeeeeeeeeeeeee!quote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:41 schreef picobyte het volgende:
Bijna alweer een topic vol
Nog eentje van Loeki
[afbeelding]
IJsbaan voorbij, rotonde rechtsaf, tweede links. Gelijk remmen.quote:
Dat is damned dichtbijquote:Op vrijdag 19 januari 2007 22:38 schreef Rewimo het volgende:
IJsbaan voorbij, rotonde rechtsaf, tweede links. Gelijk remmen.
wat zou er gebeuren als je jouw poezebeest hier op los zou laten?quote:Op donderdag 11 januari 2007 23:55 schreef Bluezz het volgende:
Waarom moeten keuken- en wcrollen toch altijd dood![]()
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:22 schreef prupke het volgende:
[..]
Ons Nolleke vind alles eigenlijk wel goed
Dat zei ik toch?quote:
Mijne heet BaileySquote:Op vrijdag 19 januari 2007 09:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wow die ogen
Ik merk trouwens dat er inderdaad veel uniforme kattennamen zijn. Bailey ben ik hier bijvoorbeeld al 4 keer tegen gekomen. Heb je daar nou ook trends in? 20 jaar geleden heetten veel katten bijvoorbeeld Poekie en Tommie, tegenwoordig worden er veel naar de booze vernoemd. Wel geinig om te zien.
Nu denkt mijn poes Dara dat er een kat in de box van de pc woontquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:04 schreef Marty het volgende:
Vanmiddag een filmpje van Zara met haar prooi gemaakt: een motvlindertje![]()
Ze maakt vaak prrrrr geluidjes en dat kun je in dit flimpje mooi horen.
http://www.youtube.com/watch?v=gEbP4gm-cZI
filmpje! of op z'n minst fotoquote:Op zaterdag 20 januari 2007 22:46 schreef imago het volgende:
Onze Saar kent sinds vandaag het commando "doe's rollen!"'t Beest rolt de hele kamer door
Dank u.quote:Op zondag 21 januari 2007 01:49 schreef tonja het volgende:
Wat schattig!
Ook wat voor Vriendjens! dit topic!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |