Op veler verzoek een nieuwe aflevering van de
Grote Maikuuul-vraagt-je-je-G-star-treutje-van-je-lollerlijf Show! Vandaag hebben we niemand minder in de studio dan ons FOK!-moccle
Brechtje, tevens dochter van een zware Van Nelle-rokende admin, wiens naam vanwege veiligheidsredenen niet genoemd kan worden!
![]()
OMFG WTF BBQ, lollerdames en -heren, welkom bij zoeen hendig sjiek interview, ditmaal met Brechtje, gek! Welkom in Blauwdorp, Brechtje. Boh gek, om maar met de marmeren deur in huis te vallen, wiezoe lig je op een auto?
![]()
N3d3rl@ndz s.v.p.! Mii iS s000 h0®nY @ ThIs MoM3nT...d@@r0m l!g ikKuH hi3r oP een sp@ng3 aut00ww.
![]()
Tjeh, in principe t0tally n00b. Want wiezoe lig je gewoon niet op een Fox? Of in zoeen bed samen met mij en mijn lollerchica Jennifuuur?
![]()
F00® nog g33n 1000 do3ko3!
![]()
Boh...hoe is het contact met je moeder, die rofladmin op FOK!, gek! Ik ben een beetje bang voor haar, jeweets.
![]()
8, ikKuH si3 h@@r all33n aLs ikKuH w33r 's morg3s tHuIsKoM f@n 33n @fontj3 neuqseXx...En OoK ikKuH b3n b@ng f00r h@@r.
![]()
Boh gek, zoeen gare doch hendig intelligente mevrouw. Eey gek, ik moet weer de groenters pwnen bij de Loller1000, dusjeh, haije wah!
![]()
b3n ikKuH f00r dit interfji3w helum@@l n@@r Blauwd0rp gekom3n?
"Ik heb begrepen dat mijn DNA voor 99 procent overeenkomt met dat van Bokito. Maar voor die ene procent ben ik wel heel erg dankbaar" - Frans Timmermans, Staatssecretaris van Europese Zaken, 2007