Yes!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:45 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Het volgende interview is met niemand minder dan:....................................Kees uit Woensel-West!
Om maar even een cliche-uitspraak aan te heffen: beter goed gejat, dan slecht verzonnen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:18 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
schaamteloos gejat van Dave Chappelle.
Gelukkig kan ik wel goed dingen verzinnenquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:19 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Om maar even een cliche-uitspraak aan te heffen: beter goed gejat, dan slecht verzonnen...![]()
Maar jij bent dan ook authistisch. Die hebben een gaove!quote:Op vrijdag 22 december 2006 20:21 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Gelukkig kan ik wel goed dingen verzinnen
Zekers. Er is altijd wel één of meerdere personen in mijn hoofd die me een goed origineel idee geven. Dan is het kleine meisjes verkrachten, dan is het een nieuw model voor een vogelhuisje, dan is het een leuk idee voor dierenmishandeling, enfin, ik vermaak me hier prima met al mijn andere gasten in mijn hoofdquote:Op vrijdag 22 december 2006 20:24 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook authistisch. Die hebben een gaove!![]()
Ik las ove doomquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:40 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[...]
[afbeelding]
Jong gare, ik ga niet alles wat ik toensjus gezegd heb herhalen. Je lijkt wel mijn dove oom Giovanni van Vinkenslag.
[...]
I'm waitingquote:
maak jij is wat danquote:Op zondag 24 december 2006 14:46 schreef Maikuuul het volgende:
Ricardo komt ook trin voorzo vet he gek
Goeie topique
Nee gek, Alberto is daar beter inquote:
dan wachten we nog evenquote:Op zondag 24 december 2006 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nee gek, Alberto is daar beter in
Toen moest ik wel glimlachenquote:Op maandag 25 december 2006 20:06 schreef -skippybal- het volgende:
Om maar met de marmeren deur in huis te vallen![]()
WHAT!quote:Op maandag 25 december 2006 18:52 schreef Ritchi.Poor het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=v-xYDsenKSk
![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:58 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[afbeelding]
Boh gek, Kees uit Woensel-West, het is een roflrecht om je te mogen spreken. Omdat je ook krepuul bent, vertrouw ik je helemaal en heb ik je daarom op pad gestuurd met mijn chica Jennifuuur. Wat vond je ervan?
[afbeelding]
[afbeelding]
W00t??? WTF!! Oh noes!! Ik ben gepwnd wie unne n00b![]()
Ik hoop niet dat ze het lekker vond, gek!
[afbeelding]
[afbeelding]
Jong vuilak! Ik wil niet meer details horen, gare n00b!![]()
[afbeelding]
![]()
quote:Op maandag 25 december 2006 21:31 schreef GasTurbine het volgende:
we wachten met z'n allen op yvonne![]()
Die was wel geniaal inderdaadquote:Op maandag 25 december 2006 20:06 schreef -skippybal- het volgende:
Om maar met de marmeren deur in huis te vallen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |