Thanksquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:06 schreef Shark.Bait het volgende:
Mooi stukkie An.. je kon toch nog wel slapen vannacht?
dusse.. dat betekent dat iedereen 5 onderwerpen moet gaan insturen?
Mag ik die knuppel terug? Er is vast nog ergens anders een hoenderhok waar ik em in kan gooien
Je moet keuzes maken in het leven. Spanning komt wel weer tijdens de wedstrijd, maak je daar maa niet druk over!quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:14 schreef pirke het volgende:
Waarom eigenlijk alle onderwerpen al openbaar maken vantevoren? Dan haal je alle spanning weg!
Hiewr ben ik het mee eens, zou leuker zijn als wel alles al van te voren vaststaat maar dan wel pas iedere maand bekend wordt welk onderwerp het is.quote:Op vrijdag 29 december 2006 13:14 schreef pirke het volgende:
Waarom eigenlijk alle onderwerpen al openbaar maken vantevoren? Dan haal je alle spanning weg!
Voorlopig nog steeds meer voordelenquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:24 schreef Shark.Bait het volgende:
wie weet, als het van te voren al vastligt, zijn er meer mensen die mee gaan doen omdat het "ik-heb-geen-tijd" excuus vervalt.
Kan je met vakantie ook het FOT lijstje afwerken
Dankjewelquote:Op vrijdag 29 december 2006 13:49 schreef pea4fun het volgende:
Heel goed bezig AnAls je aan het lijstje dan toevoegt dat na sluitingsdatum en tijd, de uitslag de volgende dag (misschien zelfs met tijd) geplaatst wordt ben je ook meteen af van " zijn de winnaars al bekend?"
quote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit net te denken, hebben we dan gelukkig maar 1 keer in het jaar het recht om te zeggen dat het rukonderwerpen © k-man zijn?![]()
Jaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:15 schreef pea4fun het volgende:
Ik zit net te denken, hebben we dan maar 1 keer in het jaar het recht om te zeggen dat het rukonderwerpen © k-man zijn?![]()
Elizabeth gaat weer meedoenquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:42 schreef ElizabethR het volgende:
Wauw!! Goed bezig An!! Ik krijg zowaar weer zin om mee te gaan doen.
Verder ben ik het ook nog met Shark-Bait eens, over het studiogedoetje. De elitegroep van FOT enzo.
Whehehe
De mooiste foto van 2006quote:Op vrijdag 29 december 2006 15:12 schreef Gremen het volgende:
Goed plan zo
Alleen hebben we nu in januari dus even geen wedstrijd?
hmz , misschien als ik een studiosetje hebquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Elizabeth gaat weer meedoen![]()
Wie volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |