is goed!quote:
Helemaal goed!quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:10 schreef Rayvon het volgende:
Atlantis Resort, Paradise Island (op de Bahama's)![]()
is goed!quote:
Inderdaad, hoe heb je die gevonden? Ik zat al een tijd in Rusland en de voormalige Russische landen te zoeken maar had niet gedacht aan zover oostelijk.quote:
Netjes, klopt natuurlijkquote:
Nee!! Daar had ik al gezocht maar kon hem niet vindenquote:Op zondag 24 december 2006 10:54 schreef redunzl het volgende:
National Monument (MONAS), Jakarta , Indonesië![]()
ga ik doen, het punten geven gaat me niet goed af de laatste tijdquote:Op zondag 24 december 2006 11:30 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Nee!! Daar had ik al gezocht maar kon hem niet vinden
Vergeet trouwens niet het puntje aan Rayvon te geven voor Santa Domingo
helemaal goed!quote:Op zondag 24 december 2006 01:43 schreef Rayvon het volgende:
Haha, ik zocht iets met een sterke Rusland vibe dat toch niet al te makkelijk te vinden zou zijn
Het is trouwens Plaza de la Bandera in Santo Domingo, Dominicaanse Republiek
ook helemaal goed!quote:Op zondag 24 december 2006 20:49 schreef _jero_ het volgende:
Egyptian museum in Cairo
Klopt ook natuurlijkquote:Op zondag 24 december 2006 10:54 schreef redunzl het volgende:
National Monument (MONAS), Jakarta , Indonesië![]()
aha, geen tag in GE, had geen tijd meer om verder te zoekenquote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef Zephyrus het volgende:
Dat gebouw in het midden is het Opera & Ballet theater van Minsk
tvp
warm, heel warm, heeft met de feestdagen te maken ...quote:Op dinsdag 26 december 2006 13:19 schreef Zephyrus het volgende:
Zeer wilde gok.... Tel Aviv, Israël??
Ben er weer!quote:Op maandag 25 december 2006 12:50 schreef Zephyrus het volgende:
Dat gebouw in het midden is het Opera & Ballet theater van Minsk
tvp
ok, ik twijfelde al wie er nu een nieuwe opgave kon plaatsenquote:Op dinsdag 26 december 2006 20:39 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ben er weer!
Ik moet toch het punt aan Zephyrus geven aangezien hij het volledige antwoord gegeven heeft.
Zephyrus +1
Geeft nietquote:Op dinsdag 26 december 2006 22:36 schreef redunzl het volgende:
[..]
ok, ik twijfelde al wie er nu een nieuwe opgave kon plaatsen
is goed iddquote:Op dinsdag 26 december 2006 15:15 schreef mirelia het volgende:
Bethlehem??
dat is goed!quote:Op donderdag 28 december 2006 14:55 schreef Zephyrus het volgende:
Ohw... ik heb punten gekregen.Sorry dat ik niet meteen een nieuwe plaatste
ik dacht namelijk dat redunzl al het goede antwoord had gegeven en dat de punten voor hem waren.
Wat de nieuwe betreft: Riyadh Conference Centre, Riyadh, Saudi Arabië.
klopt ja, ik zag dat ik verkeerd zat, ben toen bij de volkskrant gaan kijken, maar helaas pindakaasquote:Op donderdag 28 december 2006 15:12 schreef DeeBee het volgende:
dat was ook mijn eerste ingeving redunzl, maar dat was hem niet
![]()
Kijk maar![]()
dacht eerst aan spanje, ik heb laatst het station ten oosten van lyon geplaatst, ik heb toen ook de binnenstadquote:Op donderdag 28 december 2006 18:21 schreef _jero_ het volgende:
Ik had heel Italie en Spanje al afgezocht.... en dan te bedenken dat ik hier gewoon langsgereden ben een paar jaar geleden, op die snelweg linksonder
quote:
ik word nu geacht aan tafel plaats te nemenquote:Op donderdag 28 december 2006 18:30 schreef DeeBee het volgende:
[..]
redunzl +1
en zoals _jero_ al zei ligt er linksonder inderdaad een verschrikkelijke stukje snelweg, zeker in de zomermaandenecht een van de knelpunten van de route du soleil, tegenwoordig gelukkig ook een mooie randweg om Lyon heen
vlak eronder (net niet op de foto) ligt ook nog Gare Perrache waar de TGV in Lyon binnenkomt
@redunzl: ja, zag in de Wiki idd al dat het vliegveld plus een ander TGV station waren geplaatst
is goed!quote:Op donderdag 28 december 2006 19:57 schreef _jero_ het volgende:
Department of information and broadcasting (Botswana television), Gaborone, Botswana ?
Nee, wel het goede werelddeel, maar ze rijden er gewoon rechts.quote:Op donderdag 28 december 2006 22:39 schreef redunzl het volgende:
moeilijk, japan?
is goedquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Rayvon het volgende:
Rashtrapati Bhavan, het presidentieel paleis van India in New Delhi
kut, had ik nou ook maar echt gaan zoeken in Indiaquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:28 schreef Rayvon het volgende:
Rashtrapati Bhavan, het presidentieel paleis van India in New Delhi
Ik wist dat er vrij weinig westerse paleizen in India zijn, dit was de eerste die bij me opkwam eigenlijkquote:Op vrijdag 29 december 2006 14:59 schreef _jero_ het volgende:
Dit meen je niet..... ik had Delhi gewoon wel afgezocht
hintsquote:Op vrijdag 29 december 2006 15:03 schreef Rayvon het volgende:
[..]
Ik wist dat er vrij weinig westerse paleizen in India zijn, dit was de eerste die bij me opkwam eigenlijk![]()
Ik had hetzelfde bij die van Riaad, daar had ik echt drie keer gezocht...
Maar hier is de nieuwe, wat en waar?
[afbeelding]
is helemaal goed!quote:Op vrijdag 29 december 2006 23:16 schreef Rayvon het volgende:
Inderdaad, Union Buildings, Pretoria, Zuid-Afrika
ok, misschien is ie toch moeilijker dan ik dacht, het gaat om een enorm groot gebied vlakbij een grote stad in azie, in een land waar golf een grote sport is (dacht ik althans)quote:Op zondag 31 december 2006 10:53 schreef _jero_ het volgende:
Ik kan er niet achter komen wie die speler is. Ik heb hier een hele lijst met namen maar kan hem tot nu toe niet vinden.
http://www.pgatour.com/r/stats/current/109.html
Uhm, lees de 1e post eens doorquote:Op zondag 31 december 2006 11:39 schreef DJ_Boelie het volgende:
nou wat en waar zou dit nu zijn
makkie voor vandaag![]()
[afbeelding]
is goed!quote:Op zondag 31 december 2006 11:44 schreef _jero_ het volgende:
Gevonden! Alleen kan ik geen naam plaatsen want dat staat in het japans. Het ligt ten oosten van Tokyo. Ik had al in Japan gezocht bij Miyagi want ik vond iets over een toernooi daar en toen zag ik al wel zo'n geelachtige golfbaan. Maar welke speler heb je geplaatst?
http://maps.google.co.uk/maps?f=q&hl=en&q=tokyo&ie=UTF8&z=13&ll=35.415495,140.115509&spn=0.065473,0.173035&t=h&om=1
Maar welke speler had je nu geplaatst?quote:Op zondag 31 december 2006 11:54 schreef redunzl het volgende:
[..]
is goed!![]()
ik kon er zelf ook geen duidelijke naam voor vinden, opvallend veel golfbanen in ieder geval![]()
_jero_ +1
Klopt, je kon op zich niet duidelijk zien dat het de USA moest zijn, maar ik wilde ook geen hints geven voordat er iemand iets geplaatst had.quote:Op maandag 1 januari 2007 18:42 schreef DeeBee het volgende:
hmm, fixeerde me te erg op Florida, was nog best lastig te vinden wel deze![]()
ze rijden er rechtsquote:Op dinsdag 2 januari 2007 09:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
rijden ze er niet links?
Ik had geen tijd meer om te zoeken. Zit een nieuwe medewerker in te werken deze ochtend/middag. Hopelijk heb ik straks weer tijd om deze opgave te zoeken. Ik gok op een watervalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:48 schreef Zephyrus het volgende:
Bratislava, Slowakije
http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&z=16&ll=48.152001,17.111464&spn=0.010135,0.019956&t=k&om=1
Eén stukje heb je in ieder gevalquote:Op dinsdag 2 januari 2007 12:19 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Ik had geen tijd meer om te zoeken. Zit een nieuwe medewerker in te werken deze ochtend/middag. Hopelijk heb ik straks weer tijd om deze opgave te zoeken. Ik gok op een waterval
is goed!quote:Op dinsdag 2 januari 2007 11:48 schreef Zephyrus het volgende:
Bratislava, Slowakije
http://maps.google.nl/maps?ie=UTF8&z=16&ll=48.152001,17.111464&spn=0.010135,0.019956&t=k&om=1
quote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:52 schreef redunzl het volgende:
Haruru Falls, Nieuw-Zeeland
daar gaat je huwelijksreis...
http://www.ad.nl/buitenland/article925757.ece
nachtmerrie, maar het gebeurt idd ook om de hoekquote:Op dinsdag 2 januari 2007 22:34 schreef Zephyrus het volgende:
[..]
Overigens wel erg hoor wat er daar is gebeurd. Maar ja, het gebeurt overal tegenwoordig
![]()
redunzl +1
ok, maar nu de stad nogquote:Op woensdag 3 januari 2007 11:08 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Madeira (maar ik kan nu niet zoeken waar)
is goed!quote:
ach, jij en redunzl staan nog ver genoeg voor op de scorelijstquote:Op woensdag 3 januari 2007 12:22 schreef _jero_ het volgende:
Ik haal bijna geen punt meer tegenwoordig
Harmen1984 +1quote:Op woensdag 3 januari 2007 13:12 schreef Harmen1984 het volgende:
Hotel Prora, Rugen, Duitsland?
Een hotelquote:Op woensdag 3 januari 2007 13:14 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Harmen1984 +1
dacht al dat hij niet zo moeilijk zou zijn, zeker aangezien de meeste mensen die hier meedoen wel een redelijke interesse voor geschiedenis ook hebben enzo
Het is een voormailg Nazi-vakantiehotelquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:07 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Een hotelDaar had ik dus echt niet aan gedacht. Ik zat al te zoeken naar militaire verdedigingswerken, leek me een of andere muur
Inderdaad, iets van 3 km langquote:Op woensdag 3 januari 2007 14:32 schreef _jero_ het volgende:
Ik heb hem even opgezocht op google images en het is wel een gigantisch groot gebouw zeg.
what the fuck, SOG-koningquote:Op woensdag 3 januari 2007 18:48 schreef Rayvon het volgende:
Ik gebruik dit momenteel gewoon om niet te hoeven studeren![]()
Deze is misschien wat lastiger, kan ik even koken enzoin welke stad staat deze verzameling wazige gebouwen?
[afbeelding]
is goed!quote:Op woensdag 3 januari 2007 22:16 schreef Rayvon het volgende:
Het is het Palace Hotel of the Lost city, Sun City, Zuid-Afrika...
dat is 'm!quote:Op donderdag 4 januari 2007 17:30 schreef _jero_ het volgende:
Turkish Grand National Assembly, Ankara, Turkije
ziet er mooi uit, alleen geen u-boten?quote:Op donderdag 4 januari 2007 19:41 schreef hjs het volgende:
Redunzl: Dit is die bunker waar we vlak bij vakantie gaan houden: 47°43'39.08"N 3°22'3.73"W
Bestelling al gelukt met dat Ideal ?
ha, toch!quote:Op donderdag 4 januari 2007 20:07 schreef hjs het volgende:
[afbeelding]
http://fr.wikipedia.org/wiki/Lorient
Inderdaadquote:Op donderdag 4 januari 2007 20:12 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Botanische tuin Adelaide.
zeker, heb je stage gelopen bij de verbouwing ervan?quote:Op vrijdag 5 januari 2007 08:29 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vond het wel een mooi plaatje
Redunzl +1
is goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Stockholm, koninklijk paleis
is goedquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:09 schreef Rockfire het volgende:
Buddhas of Bamiyan in the Bamyan valley of central Afghanistan, situated 230 km (143 miles) northwest of Kabul
Nee, de plaats is wel goed maar het is niet het zomerpaleis (voor zover ik heb kunnen vinden). Het heeft een andere naamquote:Op zondag 7 januari 2007 13:18 schreef Harmen1984 het volgende:
Zomerpaleis bij St. Petersburg?
Dit is ook helaas niet goed. Peterhof is een ander paleis dat er wel vlakbij ligt. Ik kan dus nog geen punt geven.quote:Op zondag 7 januari 2007 14:45 schreef Harmen1984 het volgende:
Peterhof dan?
http://en.wikipedia.org/wiki/Peterhof
Ben er wel geweest, maar dat is al lang geleden...
Constantine Palace/Konstantinovsky Palace is inderdaad correct. Die andere waren niet het juiste antwoord dus kon daar geen punt voor geven.quote:Op zondag 7 januari 2007 15:30 schreef Rayvon het volgende:
Zal ik hem dan maar even schandalig inkoppen?het is Constantine's Palace in Strelna, Rusland...
Laten we maar gewoon verder gaan met de opdracht van Harmen1984ik moet ook weg...
Daar hoef je niet verder te zoeken....quote:Op zondag 7 januari 2007 20:29 schreef redunzl het volgende:
ik zit te denken aan zuid-afrika of australië, maar nog niets gevonden
Helaas inderdaad, ik had deze al een keer opgezocht voor hopelijk een nieuwe opgavequote:Op maandag 8 januari 2007 10:50 schreef redunzl het volgende:
helaas geen hi-res in google earth![]()
http://www.nu.nl/news/937(...)_wereld_te_koop.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |