Van haar 15e (!) tot haar 19e dus... Daar raak je toch ook gestoord van!quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:00 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee klopt....maar Nena wordt al afgeschilderd als nietsnut, saai, lui varken, weet niets, kan niets, golddigger, voetbalvrouw, modepopje, kickboks-vrouw etc etc etc ....Wil dat kind nou echt zo overkomen naar de buitenwereld als dit alles? Kan ze nou niet een beetje proberen haar woorden waar te maken en proberen erachter te komen wat ze met haar leven aan wil in de toekomst en waar ze geschikt voor is?
Als je toch 4 jaar alleen maar hebt geteerd op de zak van een voetballer en hebt alleen gewinkeld, en je zet die lakse houding hier voort, alleen een graadje erger, want hier wordt echt alles voor haar gedaan, dan ben je in mijn ogen onverbeterlijk.
Ik zou als baas wel uitlkijken zo één in dienst te nemen.....![]()
Haar moeder probeert haar ook totaal niet te motiveren tot iets goeds......nee je moet je dochter op zo'n halve gare Antilliaan af sturen..... "stiekum hoop ik dat je wat krijgt met Brian" zei die![]()
het is dus ook zn exquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:24 schreef Gigageil het volgende:
Wat een naar bazig wijf heeft Nathanael......moest ze bij mij doen....![]()
heb geen streams maar wat wordt er gezegd?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:21 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar dit is toch wel informatie-uitwisseling hoor wat er nu tussen Bart en Lesley gezegd wordt.
Precies...in die jaren ontwikkelen de meeste kids zich tot volwassenen, Nena dus overduidelijk niet......quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:19 schreef demins het volgende:
[..]
Van haar 15e (!) tot haar 19e dus... Daar raak je toch ook gestoord van!
heb je de fysio van NL welles gehoord?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:21 schreef Day het volgende:
Sorry hoor, maar dit is toch wel informatie-uitwisseling hoor wat er nu tussen Bart en Lesley gezegd wordt.
Nee, die sla ik altijd over?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:35 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
heb je de fysio van NL welles gehoord?![]()
zal eens niet zo zijn, welke info is er gewisseld, Day?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:21 schreef Day het volgende:
Had.quote:
hmmmm hmmmmquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Had.
Dit schijnt wel een nieuw licht op de haat /liefde -verhouding die hij met NT heeft.![]()
Ten eerste bestrijd ik het dat 19-jarigen over het algemeen al zo volwassen zijn, integendeel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:29 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Precies...in die jaren ontwikkelen de meeste kids zich tot volwassenen, Nena dus overduidelijk niet......![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |