Alles voor de camera.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nena gaat nog uit kennelijk, ze staat zich onder te smeren met make-up
bedankt voor de tip, maar ik word onpasselijk van die glijer van een Oerlemans.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:43 schreef HiDiHo het volgende:
DGK op NED1 met JDM
dat gaat goed.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:55 schreef D.Rose het volgende:
Hoe zat het met Natasia's afval-opdracht?
Nee, niks bijzonders vandaag. Een zeer gemoedelijke sfeer.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:06 schreef scanman01 het volgende:
Heb net een flinke kerstborrel achter de rug, maar volgens mij heb ik ook niet al te veel gemist hier.
Een rustige dag is soms niet echt verkeerd
Ja inderdaad, ik kan die gozer ook niet zien...quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, maar ik word onpasselijk van die glijer van een Oerlemans.
John lijkt me wel een aardige vent, trouwens
In het begin wel, dan heb je dat gemist.....quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:07 schreef Black_king het volgende:
Nou , aan JDM hebben we niets gemist; géén woord over DGK....
quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:11 schreef Gigageil het volgende:
[..]
In het begin wel, dan heb je dat gemist.....![]()
Oerlemans en JdM lijken me beide leuke/interessante figuren. Hoe verschillend mensen toch kunnen denkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:00 schreef avonne het volgende:
[..]
bedankt voor de tip, maar ik word onpasselijk van die glijer van een Oerlemans.
John lijkt me wel een aardige vent, trouwens
Dank je wel Dayquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:10 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, niks bijzonders vandaag. Een zeer gemoedelijke sfeer.
Alleen leek het er even op of .NL zijn zoon niet zou zien met Kerst. Mamma was niet zo blij met zijn (en Natasia's) acties. Maar na een telefoontje (waar hij flink de waarheid te horen kreeg) is dat ook weer opgelost.
Dat zou ik nog niet leuk vinden als het het enige programma op tv was.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:38 schreef D.Rose het volgende:
Ik vraag me af of ik, wanneer ik in een huis opgesloten zou zitten waar 24 uur per dag camera's draaien, Rayman ook leuk zou vinden
Voor de bewoners ís dit ook het enige programma op tvquote:Op vrijdag 22 december 2006 23:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou ik nog niet leuk vinden als het het enige programma op tv was.
Ze kunnen iedere avond kiezen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 23:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Voor de bewoners ís dit ook het enige programma op tv
Ik snap niet dat ze Nena niet eens op de vingers getikt hebben met dat gemompel, onduidelijke gepraat en hand voor de mond. Zo irritant dat je de helft niet kan verstaan vaak bij haar.....quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:05 schreef avonne het volgende:
Ik versta geen woord van wat Nena mompelt.
Is Nathanael nu definitief gedumpt door Bart?
Ze articuleert niet lekker nee. Maar dat is geloof ik niet je enige probleem met haar.quote:Op zaterdag 23 december 2006 00:10 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze Nena niet eens op de vingers getikt hebben met dat gemompel, onduidelijke gepraat en hand voor de mond. Zo irritant dat je de helft niet kan verstaan vaak bij haar.....![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |