Jij bent toch geen neger! Je bent niet eens een negerin! Op je fotografische afbeelding afgaande, dat is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:38 schreef Day het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te verontschuldigen, maar wij negers wonen niet allemaal in 1 land. Ik kom zelf uit Suriname.
En volgens mij is sex en geile praat universeel hoor. Zit geen verschil tussen
Klaar!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:39 schreef Day het volgende:
[..]
Hoezo doe ik negatief?
Je opmerking sloeg gewoon nergens op, klaar!
Sja, het is ook niet niks zo'n zware plofkop.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:42 schreef BONG4002 het volgende:
Bart puft wat af zeg met dat gewichtheffen
Ik vind het wel komisch om te zienquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, het is ook niet niks zo'n zware plofkop.
Jij komt af en toe om de hoek kijken als je plofkop kan zeggen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:44 schreef ruby het volgende:
[..]
Sja, het is ook niet niks zo'n zware plofkop.
Ik zie het helaas niet zo heel goed want m'n beeld is op één of andere manier wat donkerder.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:45 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik vind het wel komisch om te zien![]()
Sorry van eigen qoute....quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef LekkerSimpel het volgende:
Nena: "gewoon pakken wat je wilt..."
Brian: "Doe ik ook...."
Wat doe joe mien?quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:46 schreef demins het volgende:
[..]
Jij komt af en toe om de hoek kijken als je plofkop kan zeggen...![]()
Hij zei dat je gewoon pakken moet wat je wilt. Maar toen hij het zei, ging het over het eten....quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:47 schreef ruby het volgende:
Brian zit wat Spaanstalige woordjes te brabbelen.
Aha. Op zo'n manier.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:49 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij zei dat je gewoon pakken moet wat je wilt. Maar toen hij het zei, ging het over het eten....
Jij zou haar ook wel willen slaan he, gefrustreerd konijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 21:42 schreef Gigageil het volgende:
Dit duurt niet lang meer of Brian ramt haar net zolief die (te) grote tanden door haar lip , met dat eigengereide gedoe van haar......
Ow nou, bij deze dan.quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:51 schreef demins het volgende:
[..]
Weet ik veel? Ik wou gewoon een beetje aandacht...
Nena gaat nog uit kennelijk, ze staat zich onder te smeren met make-upquote:Op vrijdag 22 december 2006 22:55 schreef ruby het volgende:
De streams zijn overigens erg spectaculair momenteel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |