Te koop aangeboden in echt uitmuntende staat, 2 keer een
Innovatek Cool-Matic NV40LE / G70 rev. 2.0 Dit zijn één van de allerbeste op de markt. Als ik niet zou zeggen dat het 2e hands is geloof je ook nog dat het uit de winkel komt, het enigste wat ontbreekt is de koelpasta, omdat dit op is. Om maar enkele specificaties van een site te rippen:
[color=orange]Specificaties:[/color]De Innovatek Cool-Matic G70 rev. 2.0 is speciaal voor de GeForce 6800LE / 7800 GT (256MB) / GTX (256MB) / 7900 GT ontwikkeld om zowel de GPU, het geheugen als ook de spanningswisselaars te koelen. Dit maakt uitmuntende koeling en maximale performance mogelijk bij minimale geluidsproductie.
De Cool-Matic beschikt over een geïntegreerde bodemplaat van koper. De koperkern staat daarbij in direct contact met het koelwater; tezamen met het stromingsprofiel zorgt dit voor maximale koelprestaties.
De meegeleverde backplate zorgt voor een optimale en stevige bevestiging van de Cool-Matic zonder daarbij de GPU te beschadigen. Door het gebruik van deze backplate wordt de grafische kaart mechanisch ontlast, aangezien de krachten niet meer door de grafische kaart worden opgenomen. Door de exacte pasvorm van de Cool-Matic heeft deze een optimaal contact met de grafische kaart.
De Cool-Matic G70 rev. 2.0 wordt zeer compleet geleverd. De levering omvat het volgende:
Cool-Matic G70 rev. 2.0 waterblok
Backplate
Bevestigingsmateriaal
Koelpasta (dit niet meer is gebruikt, dus op)
Hoek inschroefverbindingen 8x1
Uitgebreide handleiding
Het ontwerp van de Cool-Matic G70 rev. 2.0 is gebaseerd op dat van de nVidia Geforce 6800 LE / 7800 GT (256MB) / GTX (256MB) / 7900 GT reference kaarten. Hierdoor is de Cool-Matic G70 rev. 2.0 compatibel met alle grafische kaarten die hierop zijn gebaseerd.
[color=orange]Foto's:[/color]![]()
![]()
[color=orange]Prijs:[/color]Nieuw kostten deze waterkoelblokken in de Pricewatch 82,99. Wat een totaal maakt van 165,98 euro. Ik vraag voor deze 2 blokken samen 115 euro. Dit lijkt me wel een redelijk bedrag aangezien ze echt in nieuwstaat verkeren.