Ja Confuus Jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:56 schreef opgebaarde het volgende:
Hey ik post (en ben niet eens een postbode) en ik keek net bij de voordeur en daar lag geen post, wazig, ik ben er helemaal confuus van![]()
quote:
Nee hoor dit is een goed uitgedacht topic, waar ik een goede vraag stel waar ik het andtwoord zelf niet op kon vinden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:34 schreef pussydeluxe het volgende:
Bagger = Dit topic.
Je sig.. Is dat van die enorm boute figuur die in een tekenfilmwereld rondloopt?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:58 schreef Echo99 het volgende:
Dit topic zuigt (en ik heb niet eens een rietje) Ik snap er geen tyfus meer van![]()
Goeie postquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stik, hond! Da's heul geen goeie postquote:
Strafblad? Dat is bij jou toch je CV?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef EL_REY het volgende:
BAGGER
Ik EL_REY, prins der Fokkers ben voor BAGGER
ik heb trouwens geen strafblad mocht je het jezelf afvragen
en voor alle noobs
vreemde nOOb, dit is toch geen qualiteit bagger wat je in dit topique ziet?quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:12 schreef EL_REY het volgende:
BAGGER
Ik EL_REY, prins der Fokkers ben voor BAGGER
ik heb trouwens geen strafblad mocht je het jezelf afvragen
en voor alle noobs
quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:13 schreef -SL- het volgende:
[..]
Strafblad? Dat is bij jou toch je CV?
that's de trut, maareh toch blijft het vrijdag zoquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:14 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
vreemde nOOb, dit is toch geen qualiteit bagger wat je in dit topique ziet?
vanavond gaan we weer qualiteit baggerenquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:16 schreef EL_REY het volgende:
[..]
that's de trut, maareh toch blijft het vrijdag zo
Je had het verkeerd geschreven dus ik heb het even voor je verbeterdquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef jors het volgende:
eensch?
Rot op neppertquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:14 schreef Doem-Bikkie het volgende:
Wat een schijttopic en toch ruik ik niks vreemd? HUH ???
quote:
Ik vind het niet leuckquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik doe nou eenmaal graag wat mijn hogere machten mij opdragen.
Er is er van beide maar 1, dus je slaapt wel!quote:Op vrijdag 14 december 2007 11:22 schreef EvilMarc het volgende:
Ik dacht dat ik nog sliep maar er zijn er dus toch echt 2
Ik...kan niet tegen dyslectische usernamesquote:
ik nog oldbie-erquote:Op vrijdag 14 december 2007 11:38 schreef EL_REY het volgende:
als er echt meer als 200000 userts zijn dan ik ben ik officieel oldbie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |