abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44652495
Vervolg van: Het grote kleine babietjes topic, deel 97

Babietjes

12 januari 2006: Aron Marick, zoon van Renegate
20 januari 2006: Randall, zoon van ladylike
17 februari 2006: Max, zoon van pinquit
10 maart 2006: Joey Luciano Miquel, zoon van Girly
18 april 2005: Tinka, dochter van Mammietje
24 april 2006: Fabian Willem, zoon van cheqy (papa)
7 mei 2006: Kai, zoon van Troma78
8 mei 2006: Nienke, dochter van kwipsel
9 mei 2006: Merlijn Jean Joseph, zoon van Icicle
20 mei 2006: Mahre Junah, dochter van Leentje2907 en Tazz
31 mei 2006: Romijn, zoon van Martineke
3 juni 2006: Finn, zoon van Tamea
20 juni 2006: Sarah, dochter van CrazyMoon
20 juni 2006: Cas Anthony, zoon van Dutchie
22 juni 2006: Damiën, zoon van Vamperotica
23 juni 2006: Iris, dochter van LadyS
30 juni 2006: Dirk Daniel Fransiscus, zoon van nanalune en jojoja
5 juli 2006: Ive Lucas Tone, zoon van cattie
8 juli 2006: Kendahl Ro, zoon van Paradijsvogeltje
13 juli 2006: Ezra Sebastian, zoon van Belana en Kbot2000
***18 juli 2006: Jetske Julia, dochter van Sjak en Schanulleke ***
04 augustus 2006: Mikael, zoon van MeNicole en ke2v2in
09 augustus 2006: Ronja Megan Camille, dochter van owlet
14 augustus 2006: Romme Harmjan, zoon van kozakken
18 augustus 2006: Myrddin Kaylah Agnes, dochter van Misticle_lightning
*** 19 augustus 2006: Anna, dochter van Yppy en Jarno ***
25 augustus 2006, Raúl, zoon van Dylan Dog (papa)
02 september 2006: Storm, zoon van Sugar
04 september 2006: Ryan, zoon van Inky05 en martinweb.nl
05 september: Dylan & Sennah, zoon en dochter van Eliminator20 en Baloetjuh
07 september 2006: Merel, dochter van Xanthe
21 september 2006: Tristan, zoon van mjammetje
26 september 2006: Eva, dochter van linda856763
01 oktober 2006: Lis Mae, dochter van snoopy
02 oktober 2006: Simon, zoon van PM-girl
10 oktober 2006: Thies, zoon van Moonah
15 oktober 2006, Fons, zoon van Bass-Miss
01 november 2006: Kyllian Robin Jayden, zoon van Meimeltje en morpheus_at_work
02 november 2006: Brent, zoon van Neuk en Arma_Angelus
07 november 2006: Kaithlynn, dochter van Mibos
07 november 2006: Lotte, dochter van ik80
12 november 2006: Renzo, zoon van sweaty
16 november 2006: Maud Janne Jacqueline, dochter van chacama
24 november 2006: Nune, dochter van Mwanatabu
16 december 2006: Jenna, dochter van Stiekumerd
16 december 2006: Juliette, dochter van poemojn
25 december 2006: Julia Rebecca, dochter van Suzanna
30 decem ber 2006: Senni, dochter van oYo

*** vermeldingen zijn officiele fokbaby's***

[ Bericht 0% gewijzigd door BE op 05-01-2007 11:11:09 ]
pi_44652510
En ik mikte hem dicht. Hopelijk nu goed geopend....
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:16:03 #3
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_44652987
Bijna goed, linkje in de OP gefixt.
  vrijdag 22 december 2006 @ 11:52:28 #4
131977 Neuk
It's a Brent New Day!!!
pi_44653917
Brent heeft alweer gepoept!
Iedere golf van de zee,
Die wild op het strand wordt gesmeten,
Brengt wel iets moois voor je mee.
Wat heb jij van de zee gekregen?
pi_44653924
Met Ive gaat het weer helemaal oke! Hij is weer zijn vrolijke zelf gelukkig.
pi_44655263
Goed zo Brent! En Ive
Eva
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:04:48 #7
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44655743
Fijn neuk, dan heeft er veel dwars gezeten en komt het nu los
en ive ook weer beter olee
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_44655890
Fijn dat het met Brent en Ive weer beter gaat.

Merlijn heeft vandaag al zijn verjaardag gevierd op het KDV. We werden om 9.00 verwacht en werden met de andere kindjes aan tafel gezet. Alle kindjes kregen een muziekinstrumentje en samen gingen ze liedjes zingen. Merlijn vond de kroon op zijn hoofd eigenlijk maar niks. Pien is zijn grote vriendinnetje, Pien doet Merlijn altijd begroeten met een dikke zoen en is fijn moedertje over aan het spelen. Als Merlijn de kroon afdeed zette zij hem weer op zijn hoofd. Merlijn vond het raar dat wij er waren maar ook leuk. Gelukkig is het eenkennige er ook weer een beetje vanaf want hij huilde niet toen wij weer weggingen, ook fijn want ik vond het toch wel pijnlijk een huilende Merlijn.

Dadelijk nog even zijn taart en de rest regelen voor zijn verjaardag. Nog maar 5 nachtjes.....
pi_44656076
kan veel poepen ook te maken hebben met tandjes trouwens? max heeft gisteren 4 keer gepoept, terwijl hij normaal heel vast alleen 's ochtends poept

wat leuk merlijn! een verjaardagsfeest!! oooh gewoon alweer bijna 1
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:21:43 #10
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44656164
kan ja
  vrijdag 22 december 2006 @ 13:39:23 #11
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44656699
Cattie fijn!

En Brent alweer gepoept (stom he, waar je blij mee kunt zijn!)

Randa, nog een paar daagjes en dan is Merlijn baby-af!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
pi_44656997
We realiseren ons steeds meer dat Merlijn echt groot wordt. De woordjes die hij gebruikt. Ate = Auto, Da of Die als hij iets aanwijst. En met zijn vingertje alles aanwijzen, bijvoorbeeld als hij zich getoten heeft aan de bedplank, gaat hij helemaal uit zitten leggen, vingertje wijzen dat hij zich daar aangestoten heeft. Hij brabbelt, vooral onverstaanbaar wat af. Als hij wil slapen of honger heeft kan hij dat ook al heel duidelijk aangeven.

Mijn eigen gevoelens zijn nu eigenlijk het terugdenken hoe Merlijn vorig jaar nog in mijn buik zat en ik om dae paar dagen naar het ziekenhuis moest voor controle. Tweede kerstdag was ik toen 40 weken. Rond deze tijd was ik al een keer gestript en was het maar afwachten tot Merlijn kwam.
pi_44657184
Vanuit het moederstopic. Moonah, Anna slaapt ook niet de hele tijd. Soms als we gaan kijken ligt ze lekker rond te kijken of op haar duim te sabbelen. Ze rust iig goed uit, denken we dan maar.

Wat is Merlijn al groot. Kan me niet voorstellen dat wij dat ook krijgen. Ik vind het zo raar om iemand in z&g te zien posten die later is uitgerekend dan ik vorig jaar.

Even opscheppen hoe knap Anna is. 's Nachts krijgt ze een voeding in bed. Als ze bijna klaar is met drinken, heeft ze door dat papa ligt te slapen. Ze maakt dan eerst hard geluid, vervolgens gaat ze lachen en kijken of papa wakker wordt (die natuurlijk doorslaapt). En dat een paar keer achter elkaar. Het is duidelijk dat ze een papaskindje is.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
pi_44657282
Merlijn is dan natuurlijk wel wat ouder dan Anna, maar als hij zijn ochtendslokje heeft gehad, gaat hij gewoon bij Magneet op zijn hoofd liggen met zijn volle gewicht, zo van Pappa ik ben wakker en dan kun je er niet meer om heen, doorslapen zit er dan echt niet meer in.
pi_44657388
Hallo, ik meld me maar even in dit topic.
Het gaat hartstikke goed met Jenna. Ze slaapt, poept, eet en gaapt veel. Overdag zitten we al in een aardig gelijk ritme, 's nachts nog een beetje een wegvinden. Slapen bij mama vindt ze heeeeel prettig Ze komt nu ongeveer 20 gram per dag aan door BV. Ik heb (nog) geen kloven gelukkig. Morgen al weer de laatste dag kraamzorg. Gelukkig is vriend thuis tot einde van het jaar om Benthe op te vangen. Benthe is trouwens hele trotse zus en heeft (nog) geen jaloerse trekken. We proberen haar met alles te betrekken zolang ze dat wil. Ik ben erg benieuwd hoe het gaat als ik er weer alleen voor sta met 2 kindjes, maar ik maak me er niet druk om.
Ik hoop dat ik snel weer een beetje kan meekletsen met iedereen, maar wilde even laten weten hoe het met ons gaat

Ff een fotootje van vanmorgen.
pi_44657531
Ik heb nu het gevoel dat Fons doorslaapt omdat we zelf maar gaan slapen rond een uur of één/twee. En hij wordt dan weer wakker tussen acht en negen. Hopelijk wil hij ook een beetje vroeger in bed kruipen als ik weer aan het werk moet, en is hij dan niet al om vijf uur wakker of zo...
pi_44657976
oooh jennaatje! wat een mooi mensje weer. volgens mij lijkt ze wel op haar grote zus! klopt dat?
pi_44658028
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:24 schreef bixister het volgende:
oooh jennaatje! wat een mooi mensje weer. volgens mij lijkt ze wel op haar grote zus! klopt dat?
Ja ik vind van wel. De papa vindt weer van niet. Maar je kunt wel duidelijk zien dat het zusjes zijn. Benthe is wel veel lichter van kleur haar en huid.
pi_44658139
Jenna
Eva
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:33:31 #20
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44658209
Bassmiss niet de goden verzoeken he ik help het je wel hopen.

Stiekemerd wat is ze mooi en ook daar gata alles goed wta heerlijk

Randa ik ken het gevoel, ik heb laatst alles teruggelezen hihi

Arwen kan niet zoveel als andere kindjes merk ik wel steeds meer, maar ik vind ze wel slim en dapper.
brabbelen en soms wat napapegaaien/nabootsen doet ze wel en als je haar roept kom eens komt ze ook wel, ze kruipt ze loopt aan de salontafel, kan zichzelf optrekken en laat zchzelf netjes zakken kan de kleinste kruimels oprapen maar verders houdt het daar wel mee op voor mij nog meer als genoeg maar toch spookt het wel een beetje gaat ze wel genoeg mee ook in de ontwikkeling omdat ze toch in die risico groep valt dat de ontwikkeling achter kan lopen.
maar vooralsnog denk ik dat ze het prima doet en maak ik me ook nog geen zorgen ( oke soms wel )

igraine, fijn dat je nichtje er nog zo goed van afgekomen is, en idd zwak/hypergevoelig zal ze wel blijven evenzo met arwen mocht ze er over heen groeien. De tijd zal het allemaal leren.
pi_44658403
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 14:33 schreef _evenstar_ het volgende:
Randa ik ken het gevoel, ik heb laatst alles teruggelezen hihi

Arwen kan niet zoveel als andere kindjes merk ik wel steeds meer, maar ik vind ze wel slim en dapper.
brabbelen en soms wat napapegaaien/nabootsen doet ze wel en als je haar roept kom eens komt ze ook wel, ze kruipt ze loopt aan de salontafel, kan zichzelf optrekken en laat zchzelf netjes zakken kan de kleinste kruimels oprapen maar verders houdt het daar wel mee op voor mij nog meer als genoeg maar toch spookt het wel een beetje gaat ze wel genoeg mee ook in de ontwikkeling omdat ze toch in die risico groep valt dat de ontwikkeling achter kan lopen.
maar vooralsnog denk ik dat ze het prima doet en maak ik me ook nog geen zorgen ( oke soms wel )
Ik heb juist vaak het idee dat Arwen flink voor ligt op Merlijn. Heb altijd bij jou verhalen gehad dat Arwen overal net wat eerder mee was dan Merlijn, dus ik denk dat het met de ontwikkeling echt wel goed zit hoor, Evenstar. Het kindje van een collega van mij ligt juist in sommige dingen zover achter op Merlijn dat ik het weleens moeilijk vindt om met hem daar over te praten. Dat kindje is 9 maanden ouder en begint nu pas met lopen. Een kind ontwikkelt zich toch in een eigen tempo dus je hoeft e er echt geen zorgen over te maken. Nu maar hopen dat Arwen snel over haar voedselgevoeligheid heen zal groeien.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:44:18 #22
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44658493
Ja ze gaat voor mijn gevoel ook wel goed, alleen dan ga je naar cb, klapt ze in de handjes? doet ze opdrachtjes etc.? als dat is dat ze komt als je haar roept en ze luisterd naar nee ( voor 2 minuten ) dan ja maar klappen oid doet ze echt niet
pi_44658705
Merlijn klapt ook niet in de handen, maar als je hem iets vraagt te doen is hij mister ondeugend himself, hij doet alleen maar iets als hij er zin in heeft. Op het CB moet ik vragen vaak genoeg met "Nee, dat weet ik eigenlijk niet" beantwoorden. *schaam*. De vragen over aa en bb klanken heb ik ook ontkennend moeten beantwoorden, weet ik veel of hij dat kan, nooit geprobeerd of op gelet. Een propje oppakken, de laatste keer deed hij met knuistje, dat was niet goed. Terwijl hij thuis het kleinste kruimeltje met gemak oppakt tussen zijn vingers. Ze laten echt niet zien wat je wilt, terwijl ze echt wel kunnen. Merlijn kan denk ik best wel lopen, hij liep op het KDV ook van het ene naar het andere, maar thuis laat hij dat niet zien hoor. en pappa of mamma zegt hij ook nog niet, begint hij heel geniepig te lachen. Wat zijn die kindjes toch slim.
  vrijdag 22 december 2006 @ 14:52:24 #24
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_44658732
kindjes zijn zeker slim net als de mama's
  vrijdag 22 december 2006 @ 20:43:06 #25
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_44667156
Belana, ik moest nog even zeggen dat ik Ezra zo ontzettend superlief vind! (nav foto in vorige deel!)

Moonah, hoe is het vandaag met Thies? Is het een regeldagje (geweest), of iets anders?

En Stiekemurd, fijn dat het zo goed gaat met Jenna en Benthe!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')