Slaaplopen is tof.quote:
Ik heb wel eens gehad dat ik zo van de trap naar beneden viel zowat, en ik pakte me vast aan zo'n spijl die in de zijkant zit ja.quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:13 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja niet grappig, deur half open, en ik denk geen zin om de deur helemaal open te doen, maar ik liep ietwat scheef, zo met mn schouder en arm tegen de muur en mn tanden hard op elkaar
Zulke dingen ken ikquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik zo van de trap naar beneden viel zowat, en ik pakte me vast aan zo'n spijl die in de zijkant zit ja.
En die brak af, met als gevolg dat ik alsnog lekker op de grond lag
ben je zo dikquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik heb wel eens gehad dat ik zo van de trap naar beneden viel zowat, en ik pakte me vast aan zo'n spijl die in de zijkant zit ja.
En die brak af, met als gevolg dat ik alsnog lekker op de grond lag
zal de pijn wegnemen, momentjequote:
Wij hadden zulks een lerares van een jaar of 25, keilekker manquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:15 schreef TwyLight het volgende:
kamptoen ik op de basisschool een x op kamp was zag ik een lerares (45+) met de tetten bloot
![]()
Gast, als je toch met vaart ergens vanaf donderd, en je pakt iets vast. (wat al niet zo stevig vastzatquote:
hoezo?quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Op schoolkamp in de 1e waren mensen bang voor me
Dat is best tof.quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Sperma in je haren.quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:17 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben moe ga zo pitten
Ja zeker wel, kom maar eens langs.quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:19 schreef TwyLight het volgende:
Alsof ze dat voor jou doen.
Ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:19 schreef Sebasser het volgende:
Zeg eens queen_bee?
wat vind jij van de smaak van sperma?
oquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:19 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ben nog steeds nieuwsgierig naar t plaatje
Jammer genoeg roept hirsutisme nog steeds zulke reacties op...quote:Op zaterdag 23 december 2006 07:16 schreef Queen_Bee het volgende:
Dat woord ken ik nietquote:Op zaterdag 23 december 2006 07:20 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Jammer genoeg roept hirsutisme nog steeds zulke reacties op...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |