En dan moet ik er nog wel een paar denkquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:41 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Da`s wel een bitch ja, 2 gebouwen en 3 verdiepeningen een dak en fucking veel kamertjes
Deze ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:59 schreef Bastard het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=3jAv5rJM1UE
Erg ok![]()
quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:25 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
Deze ook
http://www.youtube.com/profile?user=dalagelli
Werkt superquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:39 schreef Bastard het volgende:
[..]
Kun je vanaf een Wii internetten... zo op je tv? ... ok ,, respect!
is de tekst goed te lezen? Resolutie lijkt me erg laag om te internetten namelijkquote:
Zitten zoom niveaus in...quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:47 schreef kepler het volgende:
[..]
is de tekst goed te lezen? Resolutie lijkt me erg laag om te internetten namelijk
Ze slaan met de wii mote de toetsen aan op tvquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
fijn internetten zonder toetsenbord zeker
hij heefte en wiimote, aka moet de letters gewoon schrijvenquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:01 schreef -Struikrover- het volgende:
[..]
fijn internetten zonder toetsenbord zeker
Half uur aan dansen, wat heb geschreven? Alles goed?quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:02 schreef Magneet het volgende:
[..]
hij heefte en wiimote, aka moet de letters gewoon schrijven
Nee gijs, vanavond eens een keertje nietr, kga naar de biosquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogguh!
Gaan we vanavond schieten? Tot flink laat?
Ja is goed, ik ben er wel pas laat & dronken, want ik heb eerst nog een kerstborrel.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben er welquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
Mogguh!
Haal je ff rs op zo dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ben er wel pas laat & dronken, want ik heb eerst nog een kerstborrel.
Sinds wanneer heb jij RSV dan?quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ja is goed, ik ben er wel pas laat & dronken, want ik heb eerst nog een kerstborrel.
Al gedaan, hij ligt naast me op mijn bureau.quote:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Al gedaan, hij ligt naast me op mijn bureau.
Wiiiiiiiiiiiiiiiiiquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond, ventje.quote:
Oh ja, ik ga altijd als eerste dood. Maar ik heb wel lol altijdquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:46 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Je hebt wel een grote mond, ventje.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:35 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je ook als je dood bent toch nog te horen bent..quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh ja, ik ga altijd als eerste dood. Maar ik heb wel lol altijd
van de week die Jupiler geholpen via voicechat buiten de game om. Was een survival match en zijn tegenstander bleef op 1 plek staan. Hem verteld waar die was kon hij hem een nekschot gevenquote:Op vrijdag 22 december 2006 12:50 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik vind het leuk dat je ook als je dood bent toch nog te horen bent..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |