mja dan moet je een hele grote hebben want is eigenlijk dik onhandg. je kan dan bijna niks meer kwijt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:19 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja als ik grotere kamer had had ik een ronde genomen![]()
Ik wil dan ook een heule grotequote:Op vrijdag 22 december 2006 08:21 schreef TwyLight het volgende:
[..]
mja dan moet je een hele grote hebben want is eigenlijk dik onhandg. je kan dan bijna niks meer kwijt.
in dubai in dat mega hotel hebben ze ronde kamers met die bedden.
daar wil ik heen
zoiets wou ik ook!! maar dasn geen bed.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:23 schreef Sebasser het volgende:
Ik wil zo'n kamer met een gat in de grond, en dan heb je daar zo een bank langs de randen van dat gat enzoot.
en dan kan je hem omhoog liften met een afstandsbediening en dan is het een bed
op stage slapenquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef Sebasser het volgende:
Nou, ik twijfel nog steeds.
zal ik naar stage gaan of zal ik straks naar bed gaan?
je stage plek speelde zich toch af op een bedquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef Sebasser het volgende:
Nou, ik twijfel nog steeds.
zal ik naar stage gaan of zal ik straks naar bed gaan?
Heul niet, ik ben al redelijk volleert in de bedkunsten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:25 schreef PPAUL het volgende:
[..]
je stage plek speelde zich toch af op een bed?
een keer in the king of queensquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:24 schreef TwyLight het volgende:
[..]
zoiets wou ik ook!! maar dasn geen bed.
heb je dat gzien inkill bill 2?of in samson & gert
?
Meesterlijke postquote:Op zaterdag 9 september 2006 22:50 schreef a-child-in-chains het volgende:
Wil er binnekort een eind aan maken bij de hoeren
me maagdelijkheid dan he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |