Nou, ik zou haar niet mn bed uitschoppen, maar daarna moet ze ook weer oprotten of koffie zetten.quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:16 schreef ThE_ED het volgende:
SunChaser
hoorde ik in de wandelgangen dan heh
gvd niet gezienquote:
Dan hoef ik mn bed vooralsnog niet te verschonenquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:50 schreef SEMTEX het volgende:
Iedereen met geld komt in aanmerking.
Als dat een graadmeter is.....quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
Mijn oma vond me vorige week op Jan Smit lijken. Dusseh...
goede kanshebber!quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:09 schreef Foo_niks het volgende:
Wibi Soerjadi
Je bedoelt Sylvie "ik ga na mijn 30ste niet meer werken" Meis? Dan mag ze wel opschietenquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:15 schreef Ole het volgende:
Dat was ook de eerste die bij mij opkwam(zie hierboven ergens)
Bekend+ geld = kandidaat.
Stond al een keer ergens in een roddelblad, dat ze een soort Sylvie zou willen zijn.
Dacht het wel. Maar geen BN er geloof ik.quote:Op vrijdag 22 december 2006 17:17 schreef Filay het volgende:
Ik denk ook Johnny de Mol...
Heeft die een vriendin dan?
Ellemieke al helemaal nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:34 schreef SunChaser het volgende:
maar Johnny neemt t niet zo nauw met de trouw, dus dat mag geen belemmering zijn.
is die nog vrij?quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:07 schreef cinnamongirl het volgende:
.
Of als ze echt voor het grote geld gaat, moet ze aanpappen met Peter-Frans Pauwels (40) van navigatiefabrikant TomTom die vermogen van 766 miljoen euro heeft.
Dat heeft hem eerder toch ook niet tegengehoudenquote:Op vrijdag 22 december 2006 19:39 schreef Ole het volgende:
Kraaij is net getrouwd joh!
Nee bedanktquote:Op zaterdag 23 december 2006 15:15 schreef ne0c0rt3xx het volgende:
mensen wat doen jullie tog moeilijk....Ze neemt ze gewoon allemaal
hmmz...okay okay, kverander de zin wel...quote:
Jaaaa Roef past wel bij derquote:
Dat zo idd een goede optie zijn. Zeker als John de Mol dan Talpa ook nog aan SBS verkooptquote:
Heb zelf dan ook nog intresse Sun?quote:Op maandag 25 december 2006 14:27 schreef SunChaser het volgende:
Of ze neukt John zelf, die neukt toch alles wat los en vastzit
Om John de Mol te neuken?quote:Op maandag 25 december 2006 14:29 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Heb zelf dan ook nog intresse Sun?![]()
Mooi!quote:Op vrijdag 2 februari 2007 20:55 schreef SunChaser het volgende:
Volgens de bladen is het uit omdat t moest van Jans manager
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef Lucille het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:04 schreef Lucille het volgende:
[..]
Mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 2 februari 2007 21:06 schreef SunChaser het volgende:
[..]Daar zie ik geen been in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
Maakt dat uit dan?quote:Op maandag 5 februari 2007 00:27 schreef Malahide het volgende:
Was Jos Verstappen niet van zijn wijf af?
Ja ze heeft relatie gehad met José Fortes Rodriguez.quote:Op vrijdag 22 december 2006 19:39 schreef Ole het volgende:
Kraaij is net getrouwd joh!
En ze heeft al een voetballer gehad toch? Al mee samengewoond!
Jaquote:Op dinsdag 6 februari 2007 11:23 schreef sjakie007 het volgende:
Heeft Ron Brandsteder de revue al gepasseerd?
Ewbank schreef De Waarheid speciaal voor haarquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:21 schreef Haaibaaike het volgende:
En Ellemieke is maar een half jaar getrouwd geweest met John Ewbank (De tekstschrijver van Marco Borsato) Toen ging ze al bij John weg na een half jaar.
[Breaking news] X-Factor presentatrice dumpt Chris Zegers!quote:Op woensdag 14 februari 2007 16:43 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik las ergens dat Wendy en Xander weer bij elkaar zijn[afbeelding] Ik kan het niet geloven !
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |