Klopt, maar ja, je blijft Ajacied he.quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Ach man, als er nou nog een kampioensstrijd bezig was ok, maar voor Ajax maakt 2e, 3e of 4e toch ook niet meer uit? In ieder geval niet genoeg om je kerst door laten te verpesten.
Ik kan ze vandaag wel allemaal als anti-held noemen. Helemaal niemand heeft gevoetbald de 2e helft.quote:Op zondag 24 december 2006 14:29 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
En je mag je ondertitel wel aanpassen: Anti-Held Maduro.
Of iemand geinteresseerd is in jouw mening. ga toch weg ventquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
Als je de spelers van Feyenoord tegenover die van Ajax legt is het wel triest dat Ajax maar 3 punten voor staat. Maargoed, ik win liever met 3-2, onverdiend maar met strijd, in plaats van één helft goed spelen en de tweede helft vernederd worden.
Ik geloof niet dat bij hem de fout ligt.. er zijn gewoon simpelweg al veel te veel trainers mislukt bij ajax.. zit op een hele hoop andere punten fout..quote:Op zondag 24 december 2006 14:28 schreef Malibu-06 het volgende:
Ben benieuwd wanneer HTC uitgekotst gaat worden
Wisselen kan ie idd niet nee. En spelers wakker houden in de rust ook nietquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
Ten Cate roept het over zichzelf af als ie Babel eruit haalt, Ajax liep alleen maar achteruit dus is het dik verdiend dat Vitesse nog scoort.
Ten Cate is nog erger dan Advocaat met z'n wisselbeleid. En dat is hij al maanden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
Ten Cate roept het over zichzelf af als ie Babel eruit haalt, Ajax liep alleen maar achteruit dus is het dik verdiend dat Vitesse nog scoort.
Ik voelde het al toen hij erin kwam, die gaat scorenquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Flashwin het volgende:
Ironisch dat Benson de winnende maakt trouwens
Boeiend?quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
Als je de spelers van Feyenoord tegenover die van Ajax legt is het wel triest dat Ajax maar 3 punten voor staat. Maargoed, ik win liever met 3-2, onverdiend maar met strijd, in plaats van één helft goed spelen en de tweede helft vernederd worden.
Idd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
Daarom, je kan zeggen wat je wil van Blind maar die wissels sloegen tenminste wel ergens opquote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ten Cate is nog erger dan Advocaat met z'n wisselbeleid. En dat is hij al maanden.
Dat ben ik met je eens. Maar om maduro nog steeds een held te blijven noemen nadat ie al 1,5 jaar in zijn ontwikkeling is blijven steken vind ik apart. Maargoed, dat is een andere discussie.quote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan ze vandaag wel allemaal als anti-held noemen. Helemaal niemand heeft gevoetbald de 2e helft.
nee joh die heeft perfect lopen keepenquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel heel erg... met 0-2 voorstaan en met 4-2 verliezen
Is Stekelenburg nog in de fout gegaan?
Blijven steken? Was het maar zo.quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar om maduro nog steeds een held te blijven noemen nadat ie al 1,5 jaar in zijn ontwikkeling is blijven steken vind ik apart. Maargoed, dat is een andere discussie.
Hij is het al zo lang kwijt, dat ik me het nog niet eens meer kan herinneren dat hij 'het' ooit heeft gehadquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Maduro is hel al maanden kwijt...
Het hele teamquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Maduro is hel al maanden kwijt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |