Op dat moment had hij alleen nog geelquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je rood hebt gekregen lijkt die kans mij groot ja.
Henk had de boel toch zo goed onder controle?quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
sjonge jonge jonge.. er gaat geen voetbalweek voorbij zonder dat een ajax-speler rood krijgt.. erg zonde dit
Oh maar dat heeft hij denk ik ook wel.. of de spelers hun temperament onder controle hebben is de vraag..quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Henk had de boel toch zo goed onder controle?
Gabri speelt de hele tijd al op het randje dan zit dit er gewoon een keer aan te komen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:08 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Oh maar dat heeft hij denk ik ook wel.. of de spelers hun temperament onder controle hebben is de vraag..
Mja, afwachten op de wedstrijden om het ff terug te zien..
Ron de Rijk.quote:Op zondag 24 december 2006 14:20 schreef Roeni3 het volgende:
Die Ten Napel laat zich echt heel erg gaan. Wat heeft die een topdag.
quote:Op zondag 24 december 2006 14:23 schreef Tvduijn het volgende:
oh god daar is de 1e al...
man, je tikte ze suf de eerste helft, dit kan en mag gewoon niet..quote:Op zondag 24 december 2006 14:22 schreef koningdavid het volgende:
Dikverdiende overwinning van Vitesse.
Sneijder was slecht, Babel was slecht, Vermaelen was slecht, Roger was slecht, Maduro was slecht. Huntelaar onzichtbaar. Rosenberg en Vertonghen vielen matig in, al kan je ze dat niet echt kwalijk nemen. Al met al een dramatische wedstrijd.
Vitesse is gewoon goed, en troefde ons vooral fysiek af.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |