Ten Cate is nog erger dan Advocaat met z'n wisselbeleid. En dat is hij al maanden.quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Jasza het volgende:
Ten Cate roept het over zichzelf af als ie Babel eruit haalt, Ajax liep alleen maar achteruit dus is het dik verdiend dat Vitesse nog scoort.
Ik voelde het al toen hij erin kwam, die gaat scorenquote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef Flashwin het volgende:
Ironisch dat Benson de winnende maakt trouwens
Boeiend?quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
Als je de spelers van Feyenoord tegenover die van Ajax legt is het wel triest dat Ajax maar 3 punten voor staat. Maargoed, ik win liever met 3-2, onverdiend maar met strijd, in plaats van één helft goed spelen en de tweede helft vernederd worden.
Idd.quote:Op zondag 24 december 2006 14:30 schreef TC03 het volgende:
Als je de spelers van Feyenoord tegenover die van Ajax legt is het wel triest dat Ajax maar 3 punten voor staat. Maargoed, ik win liever met 3-2, onverdiend maar met strijd, in plaats van één helft goed spelen en de tweede helft vernederd worden.
Daarom, je kan zeggen wat je wil van Blind maar die wissels sloegen tenminste wel ergens opquote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ten Cate is nog erger dan Advocaat met z'n wisselbeleid. En dat is hij al maanden.
Dat ben ik met je eens. Maar om maduro nog steeds een held te blijven noemen nadat ie al 1,5 jaar in zijn ontwikkeling is blijven steken vind ik apart. Maargoed, dat is een andere discussie.quote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef twi het volgende:
[..]
Ik kan ze vandaag wel allemaal als anti-held noemen. Helemaal niemand heeft gevoetbald de 2e helft.
nee joh die heeft perfect lopen keepenquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef TheVulture het volgende:
Dit is wel heel erg... met 0-2 voorstaan en met 4-2 verliezen
Is Stekelenburg nog in de fout gegaan?
Blijven steken? Was het maar zo.quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar om maduro nog steeds een held te blijven noemen nadat ie al 1,5 jaar in zijn ontwikkeling is blijven steken vind ik apart. Maargoed, dat is een andere discussie.
Hij is het al zo lang kwijt, dat ik me het nog niet eens meer kan herinneren dat hij 'het' ooit heeft gehadquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Maduro is hel al maanden kwijt...
Het hele teamquote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind zelfs dat Maduro het nooit gehad heeft, altijd een matige voetballer gevonden met een zeer trage handelingssnelheid.quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef HeatWave het volgende:
Ach, dat is net zoiets als voor AZ zijn omdat het nu kut gaat met Ajax. Dat optimisme kan ik dan nog wel opbrengen, om m'n favoriete speler te blijven ondersteunen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:33 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. Maar om maduro nog steeds een held te blijven noemen nadat ie al 1,5 jaar in zijn ontwikkeling is blijven steken vind ik apart. Maargoed, dat is een andere discussie.
Niet lang. Vanaf woensdag zijn het er 6.quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef Terrorbita het volgende:
Gat met PSV elf punten..als AZ vanmiddag wint gat naar AZ 4 punten. Feyenoorders staan gelukkig nog 3 punten onder ons maar hoe lang nog?..
tja, niet altijd, dat vind ik dus zo vreemd. tegen AZ was het precies hetzelfde, je speelt prima, tikt je goals in en niets aan de hand. En daarna is het weer over, helemaal weg...quote:
Klopt, het is wederom weer een klote seizoen.quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Het is een feit kampioen worden we zowiezo dit seizoen niet meer. En de playoffs kunnen me ook eerlijk gezegd gestolen worden.
En dit is niet de eerste keer he, dat een wedstrijd binnen enkele minuten wordt weggegeven... er zit mentaal iets helemaal verkeerdquote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef SoA-Holic het volgende:
En binnen 60 seconden gewoon 2 x scoren. Je wordt er helemaal schijtziek van.
Ga godverdomme een keer meerwaarde inkopen ipv middelmaat die net niet top zijn.
Te weinig ervaren klasse spelersquote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef Tvduijn het volgende:
Ik vraag me echt af waarom ze nou nooit is een hele wedstrijd goed kunnen spelen....wat is nou het punt?
Ik dacht dat ze dat alleen bij Feijenoord dedenquote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef SoA-Holic het volgende:
Ga godverdomme een keer meerwaarde inkopen ipv middelmaat die net niet top zijn.
Dit is natuurlijk een kaas verhaal, er zakt niet 1 topclub weg er zakken er 2 weg. er is in Nederland zo nog maar 1 topclub en dat is PSV en we zullen zien hoe ver die het gaan schoppen in europa. De enigste conclusie die je steeds meer kan gaan trekken is het feit dat het nederlands voetbal achteruit wandelt kwa niveau. Laten we even naar onze zuiderburen kijken hoe het niveau daar is. Straks speelt je kampioen gewoon voorrondes champions league en heb je nog 2/3 teams in de UEFA cup meer niet.quote:Op zondag 24 december 2006 14:31 schreef SwithleR het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat bij hem de fout ligt.. er zijn gewoon simpelweg al veel te veel trainers mislukt bij ajax.. zit op een hele hoop andere punten fout..
Maduro, Stekelenburg, Gabri, Roger etc allemaal spelers die het bij Sparta misschien beter kunnen gaan proberen..
Er zit gewoon een bestuur wat totaal geen verstand van voetbal heeft..
Ach je ziet het iedere 20/25 jaar wel dat er een voormalige topclub wegzakt.. het rare is alleen toevallig dat het er nu twee zijn in nederland.. al geef ik Feijenoord veel en veel meer kans het nog goed te kunnen maken en terug aan de top te komen.. Ajax kun je na deze drama 3 jaar wel langzaam af gaan schrijven.. in ieder geval zolang ze denken het met dit soort bestuur en spelers te gaan maken...
Klopt, na Feyenoord, Utrecht en Heerenveen-uit, dacht ik dat we mentaal een stuk sterker waren. Maar het is gewoon nog het oude liedje. Om droevig van te worden. Sinds OIsen is er geen trainer meer geweest, die dat heeft kunnen veranderen. Wat is dat toch?quote:Op zondag 24 december 2006 14:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En dit is niet de eerste keer he, dat een wedstrijd binnen enkele minuten wordt weggegeven... er zit mentaal iets helemaal verkeerd
quote:Op zondag 24 december 2006 14:35 schreef twi het volgende:
[..]
Ach, dat is net zoiets als voor AZ zijn omdat het nu kut gaat met Ajax. Dat optimisme kan ik dan nog wel opbrengen, om m'n favoriete speler te blijven ondersteunen.
JIj hebt helemaal niet recht van spreken, want de waslijst met miskopen van Feyenoord is niet meer bij te houden. Zeg was Feyenoord niet deze week dan eindelijk verlost van Magrao ?quote:Op zondag 24 december 2006 14:37 schreef zevenkamp het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze dat alleen bij Feijenoord deden
Van 0-0 naar 0-4, wat ben je dan?quote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Van 0-2 naar 4-2, wat ben je dan?
Zucht je begrijpt niet wat ik bedoel. Ik reageer op iemand die klaagt dat jullie alleen maar middelmaat spelers kopen. Waarop ik zeg dat ze dat alleen bij Feijenoord doen. Lezenquote:Op zondag 24 december 2006 14:38 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
JIj hebt helemaal niet recht van spreken, want de waslijst met miskopen van Feyenoord is niet meer bij te houden. Zeg was Feyenoord nou deze week dan eindelijk verlost van Magrao ?
Je hebt net rood gehad, dus moet er een aanvaller uit om die middenveld te versterken. Niks meer dan logisch lijkt me dat.quote:Op zondag 24 december 2006 14:40 schreef Jasza het volgende:
Wereldwissel trouwens Babel eruit en Vertonghen erin, ik heb het gehad met dat wisselbeleid van Ten cate
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |