De opstelling van vandaag. Zonder Stamquote:Stekelenburg; Ogararu; Grygera; Vermaelen; Emanuelson; Gabri; Roger; Sneijder; De Mul; Huntelaar; Babel
Een verloren wedstrijd dus...quote:Op zondag 24 december 2006 12:22 schreef BadRabbit het volgende:
[..]
De opstelling van vandaag. Zonder Stam![]()
Geschorst.quote:Op zondag 24 december 2006 12:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Heitinga geblesseerd?
Hij had last van buikgriep van de weekquote:Op zondag 24 december 2006 12:26 schreef Terrorbita het volgende:
Geen Jaap!zou die bovenbeenblessure hem dan toch nog parten spelen.
Hoe lang werk jij al voor PI eigenlijk?quote:Op zondag 24 december 2006 11:53 schreef F1Bas het volgende:
Ik zit al ingelogd op de Planet stream voor de wedstrijd, en dat op het werk![]()
Ja thnxquote:Op zondag 24 december 2006 12:29 schreef Erwtensoep het volgende:
Nou veel succes jongens.
Al een jaartje of 5-6.quote:Op zondag 24 december 2006 12:37 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hoe lang werk jij al voor PI eigenlijk?
Aah ok, ik ben er nu 4,5 jaar weg. (3,5 jaar in Eindhoven gewerkt, 1e en 2e lijns)quote:
Als je rood hebt gekregen lijkt die kans mij groot ja.quote:Op zondag 24 december 2006 13:56 schreef Black-Death het volgende:
Gabri volgende wedstrijd weer geschorst??
Op dat moment had hij alleen nog geelquote:Op zondag 24 december 2006 13:58 schreef Roeni3 het volgende:
[..]
Als je rood hebt gekregen lijkt die kans mij groot ja.
Henk had de boel toch zo goed onder controle?quote:Op zondag 24 december 2006 14:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
sjonge jonge jonge.. er gaat geen voetbalweek voorbij zonder dat een ajax-speler rood krijgt.. erg zonde dit
Oh maar dat heeft hij denk ik ook wel.. of de spelers hun temperament onder controle hebben is de vraag..quote:Op zondag 24 december 2006 14:04 schreef PyTh het volgende:
[..]
Henk had de boel toch zo goed onder controle?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |