Ik kende een konijn, en die was zelfs door glas heen gekomen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:36 schreef Queen_Bee het volgende:
We hebben tegels, knap konijn wat daar doorheen graaft
Ach, paarden zijn aparte mensen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Ja ik weet het, die konijnen zijn niet te vertrouwens
Maar laat je niet voor de gek houden hoor!
Paarden ziin ook geen lieverdjes! Als ik achterbakse dieren ken dan zijn t wel paarden!
Doh, daar praten ze met het hoofd van de CIAquote:Op vrijdag 22 december 2006 05:48 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ach, paarden zijn aparte mensen.
laatst kwam ik een tegen in de gang, stond ie tegen de kapstok te praten
quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:50 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Doh, daar praten ze met het hoofd van de CIA![]()
Sukkel, dat weet toch iedereen! Alleen ontkennen de paarden![]()
Zie, ze hebben je mooi tukquote:Op vrijdag 22 december 2006 05:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Paarden praten niet met de CIA
Paarden zijn gewoon fucking undercover AIVD'ers.
En sinds wanneer zijn kapstokken het hoofd van de CIA?
Hoe oud is je zusje?quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:54 schreef Queen_Bee het volgende:
Meh, ik lees net dat ik vanaf 9 uur op mn zusje moet passen, dat betekent dat ik dan wakker moet zijn en niet in slaap mag vallen
Als ze nou die schoenen uittrekt dan is ze al een stuk minder gehandicapt.quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:56 schreef Queen_Bee het volgende:
16, maar gehandicapt hè.
fijn da je het zelf zegtquote:Op vrijdag 22 december 2006 05:56 schreef Sebasser het volgende:
GMTA a21; !:! 1 !! !:D dd ;dd; d: D d
oh wacht, schrap dat 'great' maar.
Ik kan eecht niet tegen "grappen" over mn zusjequote:Op vrijdag 22 december 2006 05:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Als ze nou die schoenen uittrekt dan is ze al een stuk minder gehandicapt.
En ik kan niet tegen mensen die andere mensen mensen noemen, de wereld is hard.quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:57 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan eecht niet tegen "grappen" over mn zusje
Ach, mietje.quote:Op vrijdag 22 december 2006 05:59 schreef TwyLight het volgende:
ik kan verdomme niet tegen mensen die er niet tegen kunnen dat andere mensen mensen mensen noemen
newbiequote:Op vrijdag 22 december 2006 06:03 schreef Sebasser het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 december 2006 06:02 schreef TwyLight het volgende:
klopt
[/quote je hart, dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |