Vond ik ook al ja, nog niks van gehoord vandaag..quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:26 schreef N.icka het volgende:
Er wordt wel erg weinig aandacht aan Claudia gegeven
Dan heb je niet opgeletquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:31 schreef alors het volgende:
[..]
Vond ik ook al ja, nog niks van gehoord vandaag..
EEn klein beetje nieuws af en toe , kom op we willen haar zien lijden , bloed zweet en tranen willen we zien !!!!!!quote:
Dingen zien is moeilijk via de radio, dat is een beetje een probleem.quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:35 schreef N.icka het volgende:
[..]
EEn klein beetje nieuws af en toe , kom op we willen haar zien lijden , bloed zweet en tranen willen we zien !!!!!!
Respect voor Claudia
je hebt toch internet , of een tv , mobiele camerasquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:36 schreef washandje het volgende:
[..]
Dingen zien is moeilijk via de radio, dat is een beetje een probleem.
Dat geloof ik niet met deze actie , dit is juist bedoelt om naar te kijkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:38 schreef washandje het volgende:
Ja maar 3FM gaat er vanuit dat mensen naar ze luisteren, niet dat ze naar de tv kijken. Dat is een leuk extraatje.
Dat is wel een goeie idd!quote:Op vrijdag 22 december 2006 14:54 schreef Siegfried het volgende:
Margreet Dolman in de camper denk ik
En sowieso in bikiniquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:56 schreef TheVulture het volgende:
Ze gaat topless de update presenteren als ze 25000 vangt
Ik heb al gedoneerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef FritsBom het volgende:
Kunnen we namens Fok niet wat inzamelen. Meeting voor het Glazen Huis!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |