Ja, was best leukquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:00 schreef Solidius het volgende:
Best een goede performance net, om 2 uur snachts in de kou
Deze was eerder. Dat zei ik net ook al. Kijk eens naar het topic IDquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:02 schreef ioko het volgende:
Laat deze maar afzakken, ik was later..........
Hij stond wel lager in de lijst anders....quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:02 schreef Kieran het volgende:
[..]
Deze was eerder. Dat zei ik net ook al. Kijk eens naar het topic ID![]()
Daarom was ie ook eerderquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:07 schreef ioko het volgende:
[..]
Hij stond wel lager in de lijst anders....
Ik heb nog nooit naar de topic ID gekeken, dat blijkt maar weer. Ik vind het geen probleem als deze weg gaat, ik wilde alleen voorkomen dat er geen nieuw topic kwam....quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:08 schreef Kieran het volgende:
[..]
Daarom was ie ook eerder
957711 of 957712, het valt nog niet mee te beoordelen welke eerder was voor je![]()
Dat is geluktquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:11 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit naar de topic ID gekeken, dat blijkt maar weer. Ik vind het geen probleem als deze weg gaat, ik wilde alleen voorkomen dat er geen nieuw topic kwam....
waarom slapenquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:08 schreef ioko het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook gewoon weg gaanGa slapen ofzo......
Dat was maar een tip, maar als je het niet interessant vind, wat doe je dan hier?quote:
er zijn zo weinig actieve topic sdat ik hier wel moet komen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:13 schreef ioko het volgende:
[..]
Dat was maar een tip, maar als je het niet interessant vind, wat doe je dan hier?
Ga jij maar slapen, ik hou wel toezicht okey.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:08 schreef ioko het volgende:
[..]
[..]
Je kunt ook gewoon weg gaanGa slapen ofzo......
Slotje dan maar he''quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:22 schreef FritsBom het volgende:
Waarom gaat deze niet gewoon dicht?
Waar is de tijd dat de modjes niet om half 11 sliepen gebleven?
Doe jij het evenquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:22 schreef FritsBom het volgende:
Waarom gaat deze niet gewoon dicht?
Waar is de tijd dat de modjes niet om half 11 sliepen gebleven?
Ach, hoewel ik Dinand zo nu en dan ee n kwal vind vind ik dit een prachtige fotoquote:
Ik had het dan ook niet over de foto maar de muziek en Dinandquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:34 schreef FritsBom het volgende:
[..]
Ach, hoewel ik Dinand zo nu en dan ee n kwal vind vind ik dit een prachtige foto
Niets mis met de muziekquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:35 schreef ioko het volgende:
[..]
Ik had het dan ook niet over de foto maar de muziek en Dinand
Nietsquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:39 schreef PLAE@ het volgende:
hoeveel hebben jullie al gegeven?
Zo vet he die actie! Ik word al warm van binnen als ik er alleen al aan denk.
Teruglezenquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:40 schreef Sander170 het volgende:
Ik heb al 15 euro gegeven, maar ik ben van plan om meer te geven !
En jullie ??
Dat bleek nergens uit je bericht dus laat dat gezwaai maar achterwegequote:Op vrijdag 22 december 2006 02:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ik had het niet tegen jou.
Maar tegen de andere Fokkers.![]()
haha onzin zit al jaren neit meer in m'n AT.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:39 schreef FritsBom het volgende:
In totaal 60 euro
PLAE@ ik had een naamtopique voor je gemaakt
Wel hoor !!quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:43 schreef Kieran het volgende:
[..]
Dat bleek nergens uit je bericht dus laat dat gezwaai maar achterwege![]()
Je zei kerstmutsenquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wel hoor !!
Want ik zei namelijk, en jullie ??
Dus hou maar op met die kerstmutsen, het is namelijk nog geen kerst.![]()
![]()
Je zei nog welquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:46 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Wel hoor !!
Want ik zei namelijk, en jullie ??
Dus hou maar op met die kerstmutsen, het is namelijk nog geen kerst.![]()
![]()
Ergens vast nog welquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:50 schreef FritsBom het volgende:
Het is Donderdag he.
Tsja, lijkt me nou niets, dronken en dan rennenquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:50 schreef FritsBom het volgende:
Het is Donderdag he.
Ik snap hem ook niet echt, volgens mij gewoon beetje flauw ge-smsquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:54 schreef Caesu het volgende:
wat zijn al die sms-jes over sneeuw hier en daar?
of is dat een coke-grap?
ik wil sneeuw namelijk.
Nee joh juist niet, kom op leg hem effe uit.quote:Op vrijdag 22 december 2006 02:48 schreef ioko het volgende:
[..]
Laat maar, na uitleg is de lol er vanaf![]()
Vroeg ik me ook af. Schakel net weer in (vind giel niet zo veel aan), en opeens gaan alle sms'jes over sneeuw en pinguinsquote:Op vrijdag 22 december 2006 02:54 schreef Caesu het volgende:
wat zijn al die sms-jes over sneeuw hier en daar?
of is dat een coke-grap?
ik wil sneeuw namelijk.
quote:Op vrijdag 22 december 2006 04:04 schreef PLAE@ het volgende:
Net 2 gehaktballen voor hun neus opgevreten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |