iets met rinkelend glasquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef FOKradio het volgende:
Leuk topic
![]()
Hij had het ook nog uitgebreid over FOK!
In bovenin de Top 100 staan veel platen die zijn aangevraagd tijdens FOK!radio. Dus ook enkele vervelende....
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef FOKradio het volgende:
Leuk topic
![]()
Hij had het ook nog uitgebreid over FOK!
In bovenin de Top 100 staan veel platen die zijn aangevraagd tijdens FOK!radio. Dus ook enkele vervelende....
Dat is The Darkness - Christmas Timequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:17 schreef i2Them2 het volgende:
PS, hoe heet dat nummer wat wordt gedraaid als het fragment start?
Dank u. Had 'm zelf net ook gevonden.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:55 schreef martijn_AR het volgende:
[..]
Dat is The Darkness - Christmas Time
Ow vet!quote:Op zondag 24 december 2006 13:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het wordt nu in de live-update herhaald.
Oh ja, da's waarquote:Op zondag 24 december 2006 17:07 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Wanneer komt eigenlijk de herhaling van afgelopen maandag online?
http://www.michielveenstr(...)voor+Serious+Requestquote:Op maandag 25 december 2006 19:07 schreef BaajGuardian het volgende:
ken hem niet
Ja de ActionRadio Top 100 over 2006 wordt op 7 januari uitgezondenquote:Op donderdag 28 december 2006 20:54 schreef X. het volgende:
Is dat 7 januari eigenlijk definitief?
Okeeequote:Op zondag 7 januari 2007 10:57 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Vandaag de hele dag. Michiel zal er rond 17:30 uur zijn, denk ik.
Het lijkt wel een slecht nagesynchroniseerde kung-fu film met die webcam.quote:Op zondag 7 januari 2007 18:24 schreef Renesite het volgende:
Hmmm, die webcam loopt niet helemaaal synchroon
Inderdaad, het viel mij ook wel mee (eerste keer dat ik luisterde). Verwacht toch wel dat Michiel aan het einde van het jaar in het glazenhuis mag zitten, zeker als het verschil tussen de nummers 3 en 4 (Michiel) zo close was (afgaande op het roddelcircuit want de echte cijfers zijn niet vrijgegeven.).quote:
en verschuuren ookquote:
zet eens gauw een foto in je fotoboek, wil je! aub!quote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waar kan je dat precies allemaal luisteren dan? (Ik bedoel een directe link.)
De uitzending is inmiddels helaas afgelopen, maar wordt ergens in de komende dagen/weken online gezetquote:Op zondag 7 januari 2007 23:30 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waar kan je dat precies allemaal luisteren dan? (Ik bedoel een directe link.)
We gaan er morgen mee bezigquote:Op zondag 7 januari 2007 23:33 schreef MutZ het volgende:
[..]
De uitzending is inmiddels helaas afgelopen, maar wordt ergens in de komende dagen/weken online gezet
Ja hoi.quote:
Het ligt allemaal wat ingewikkeld, omdat we alleen ruwe opnames uit de mengtafel hebben. Daar moet eerst wat limiting overheen, anders zijn de geluidniveaus wel erg grootquote:
Ah okquote:Op vrijdag 12 januari 2007 11:36 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Het ligt allemaal wat ingewikkeld, omdat we alleen ruwe opnames uit de mengtafel hebben. Daar moet eerst wat limiting overheen, anders zijn de geluidniveaus wel erg groot
Nou, komtie dan!quote:
Je bent geweldigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Nou, komtie dan!
De uren met Michiel zijn terug te luisteren. Het enige dat u hoeft te doen is HIER te klikken, en dan wijst alles zich vanzelf
Ik ga het snel terugluisterenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:23 schreef FOKradio het volgende:
[..]
Nou, komtie dan!
De uren met Michiel zijn terug te luisteren. Het enige dat u hoeft te doen is HIER te klikken, en dan wijst alles zich vanzelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |