Ik kan me niet voorstellen dat Nataasia deze bullshit echt gelooft.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef demins het volgende:
Wat een acteerprestatie Nathanael! Mijn held!
Als je van GTST & ONM houdt wel jaquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef demins het volgende:
Goed he?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef demins het volgende:
dit is theater, knapquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef ruby het volgende:
[..]
Gut, zou dit echt theater zijn? Ik trapte er bijna in.
ik zit nu op het puntje van mijn stoelquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat Nataasia deze bullshit echt gelooft.
Heeft toch geen nut.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je je nog opgeven voor DGK?. Ik dacht daar iets over gelezen te hebben gisteren of eergisteren.
talpa sitequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan je je nog opgeven voor DGK?. Ik dacht daar iets over gelezen te hebben gisteren of eergisteren.
Dat is maar weer voor even, maak je geen zorgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gatverdamme...na vanavond zullen ze opeens de beste vriendjes zijn...![]()
En na morgen weer oorlog...quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:13 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Gatverdamme...na vanavond zullen ze opeens de beste vriendjes zijn...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |