Lekker! Hoewel ik niet zo veel met de Japanse keuken heb erg smaakvol soms. Niet te veul wasabi erbij gebruiken Dude, anders heb je geen vuurwerk meer nodig om het nieuwe jaar in te luidenquote:
Wasabiquote:Op maandag 1 januari 2007 01:39 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Lekker! Hoewel ik niet zo veel met de Japanse keuken heb erg smaakvol soms. Niet te veul wasabi erbij gebruiken Dude, anders heb je geen vuurwerk meer nodig om het nieuwe jaar in te luiden![]()
van deze kant richting Grön een dikke nieuwjaarsknuffel voor you en arty natuurlijk!![]()
En veel gezondheid enzo. Eigenlijk alles wat goed is.quote:Op maandag 1 januari 2007 12:02 schreef Marsepein het volgende:
Allemaal een klusrijk 2007 toegewenst!
* tanden checkt *quote:Op dinsdag 2 januari 2007 19:44 schreef sanger het volgende:
Iedereen een goede wisseling gehad?
quote:
Verander je quote effequote:Op dinsdag 2 januari 2007 20:19 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik had je al gequote whehehe![]()
Gelukkig nieuwjaar sanger![]()
Was hier eerder dan ik sportcrew werd Sven!quote:
Als het nog kan neem dan een kookplaat met VIJF pitten. Daar krijg je nooit geen spijt van.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MMach het volgende:
Woohoow, 2 neue aankopen voor de keuken:
nieuwe Vaillant Ven 10 (10liter boiler, electrisch, lage druk (=je kan er een gewone mengkraan op aansluiten?)
[afbeelding]
Ik heb hem nog niet, maar wss morgen wel, nu staat ie opzij.
En de kookplaat:
[afbeelding]
Nu nog een dampkap en dat is het zowat vermoed ik. (oven koop ik voorlopig niet, ik ga er wel plaats voor voorzien, we hebben nu een combi magnetron met grill, dus dat is ook een beetje een ovenen een vaatwasser moet ik niet hebben)
Volgens mij is het onderwerp wel eens voorbijgekomen in Werk, Geldzaken en Recht ? !quote:Op woensdag 3 januari 2007 21:18 schreef Eric_Cantona het volgende:
...Graag 'n suggestie of link, bedankt!
Samenwonen.com heb ik inderdaad bekeken. Zal snel eens in WGR kijken, bedanktquote:Op woensdag 3 januari 2007 21:32 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij is het onderwerp wel eens voorbijgekomen in Werk, Geldzaken en Recht ? !
En heb je samenwonen.com al gezien ?
Veel plezier samen.
Enne ... van foto's van klussen en inrichten krijgen wij nooit genoeg. Smile
Letop op deze boiler kun je geen gewone mengkraan aansluiten.quote:Op woensdag 3 januari 2007 14:34 schreef MMach het volgende:
Woohoow, 2 neue aankopen voor de keuken:
nieuwe Vaillant Ven 10 (10liter boiler, electrisch, lage druk (=je kan er een gewone mengkraan op aansluiten?)
[afbeelding]
Ik heb hem nog niet, maar wss morgen wel, nu staat ie opzij.
Ok, dat verdient een dikke pluim, Cybersijp, ff bukken, komt diequote:Op woensdag 3 januari 2007 23:21 schreef Duderinnetje het volgende:
Jongens, cybersijp laat weten haske gaar te zijn, maar hij woont er
Over een dag of drie weer online! Groeten van hem aan alle K&W'ers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |