Verstandig.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:21 schreef Marsepein het volgende:
Ik gooi de tent op slot en ga de binnenkant van mijn luiken bekijken. Denk ik.
Wanneer ga je nou over Sijp?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:33 schreef Cybersijp het volgende:
Stiekum ff nog een shaggie roken, enneh dat pepijn is geloof ik bull(im sure its bullocks
heb anders een heul andere naam in me mailadres staan
Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerdquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou over Sijp?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:39 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Als ik een goede cyferlijst heb geproduceerd
Was al bezig u dudenessquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Smartass![]()
Nu Dude gewoon vertellen wanneer je gaat verhuizen![]()
Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:41 schreef Cybersijp het volgende:
Nee ffies zonder dollen, 3 of 4 januari 2007. Dan een paar dagen knutsellen in het oude huis(schoonmaken, dingetjes weghalen(audio ed) en dan weer alles inrichten in de casa
Ja waarom nietquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:44 schreef Cybersijp het volgende:
Denk btw dat ik steikum Zondagmorgen nog ff aan de knutsel raak.... kan ik na de kerst nog wat laatste schilderdingetjes doen , laminaat leggen, plintjes doen en klaar!!!
ff denken:quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Span-nend! Mooi begin van het nieuwe jaar! Moet je veel meubels verhuizen? (het lijkt zo'n kleine afstand, maar je zou het maar moeten sjouwen..)
Nou omdat Mrs Cybersijp het niet kan waarderen....quote:
Ja herkenbaar!quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:04 schreef Cybersijp het volgende:
Ik mag hopen van wel ja, anders zwaait er wat !!!!( DE mrs met de verfkwast want ik ga het no way allemaal overschilderen
)
Voordeel van alles (of heel veel) zelf doen is wel dat je enorm betrokken erbij bent bij alles. e ik ben al zo'n pietlut...Dus je moet het zelf ook nog eens extra goed doen, al was het alleen maar omdat je het anders nog een keer moet doen zeg maar
Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ja herkenbaar!
Nou behalve dan dat jij een nog tien keer grotere pietlut bent dan menigeen![]()
Nou wel een lief beeld krijg ik er bijquote:Op vrijdag 22 december 2006 01:09 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ach als je wat doet, moet je het goed doen is me met de "paplepel"ingegoten vroegah door paps Cybersijpo. wel lachen hoor, als hij nu ff iets op de "easy"manier wil doen(zo is het ook wel goed sijbrand zegt ie) ik weer""ja maar Pa dat kan niet hé ? Dat heb ik zo niet van je meegekregen vroeger, als je wat doet doe je het goed of je doet het niet. Je bent nu hier dus ik neem aan dat je het goed wil doen..... " Altijd lachen vader en zoon aan het klussen...![]()
Moet ook eerlijk zeggen, dat het leuke momenten zijn hoor, vader en zoon aan het klussen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 01:11 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou wel een lief beeld krijg ik er bij![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |