Nog een keer? Dan zou het een 14e zijn.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Reese het volgende:
Psst, Marsepein, dit is hét moment om die dertiende maand nog eens ter sprake te brengen!
Jaha, dat effect heb ik op mensenquote:Op donderdag 21 december 2006 23:59 schreef Marsepein het volgende:
Maar bedankt Dude! Ik sla helemaal dicht....
Ik ookquote:
Reese! Dank je!quote:Op donderdag 21 december 2006 23:57 schreef Reese het volgende:
Jij ook een Zalig Kerstfeest, Duderengeltje![]()
Jij hebt wel vooroordelen zeg!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:02 schreef Marsepein het volgende:
Als er vragen zijn of kunststof schroten met bling-bling randjes wel of niet in een woonwagen gebruikt kunnen worden is het welkom hoor
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:06 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dus ik dacht: wat weet pino van Sven dat ik niet weet!
Dat het een en dezelfde persoon is snap ik dus wel he, voordat dat het anwoord isquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?
Een prettige nachtrust Onderweg Naar Morgen Svennetje Bauer! En hopelijk heb je morgen dan weer Even Voor Mij!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
Anyhow, ik ga pitten, geen idee of ik hier morgen nog terugkom
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Een prettige nachtrust Onderweg Naar Morgen Svennetje Bauer! En hopelijk heb je morgen dan weer Even Voor Mij!
O.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij hebt wel vooroordelen zeg!
* dertiende maand doorstreept *
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:07 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wil je mij de link Pino-->Marsepein eens uitleggen?
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Stelletje spammerts, topic half uur open al 35 39 replies.... , maar goed hier de 3539e:
quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jaha, dat effect heb ik op mensen![]()
Droom lekker!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:10 schreef Cybersijp het volgende:
Stelletje spammerts, topic half uur open al 35 39 replies.... , maar goed hier de 3539e: Ik ga pitten , morgen weer genoeg te doen me dunkt.....
![]()
Ah thnxquote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.
je kan beter deze slowchat blijven volgen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:09 schreef Svensational het volgende:
[..]. Ik vind ONM trouwens saai en kut geworden
![]()
.
Ja over me deur(tje)quote:
Ja en je komt er mee weg!quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:11 schreef Marsepein het volgende:
[..]
Ik heet irl Pepijn, wat ik als nick heb verbasterd naart marsepein, maar irl is het verbasterd naar Pino. Een aantal mensen van FOK! ken ik irl en noemen me derhalve Pino.
Dromen over je deur is leuk, ik wens je lekkere dromen toequote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja over me deur(tje)![]()
tjeemig zeg ding weegt als lood zeg, was effe een beste "til"vanmorgen
Pas je op je rug Sijpert?quote:Op vrijdag 22 december 2006 00:14 schreef Cybersijp het volgende:
[..]
Ja over me deur(tje)![]()
tjeemig zeg ding weegt als lood zeg, was effe een beste "til"vanmorgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |