Damnquote:Op zaterdag 23 december 2006 22:31 schreef knarel het volgende:
dit kwam ik tegen na 10min zoeken...
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 24 december 2006 00:01 schreef knarel het volgende:
ze zijn trouwe niet ouder dan 14
Tja, als je met 15-16jarige VMBO meisjes werkt dan sla je natuurlijk wel spijkers met koppen... wat nog niet wegneemt dat het een uiterst zorgwekkende ontwikkeling isquote:
ze zorg eens dat een fok1account het gaat doen op xsenoquote:Op zondag 24 december 2006 17:40 schreef Guiduuuuw het volgende:
Sowieso.. docent zijn op een middelbare school, lijkt me een ondankbaa beroep
? typcursusje nodig..quote:Op zondag 24 december 2006 17:42 schreef postmortum het volgende:
[..]
ze zorg eens dat een fok1account het gaat doen op xseno![]()
nee ik werk bij de belastingdienstquote:
Haar kop is ook niet verkeerd, hier is ze nog een keer, ze doet een beetje aan Denise Richards denken, maar vooral haar tieten zijn lekker voor zo'n jong meisje, die mag over een paar jaar wel even langskomenquote:Op zondag 24 december 2006 00:41 schreef TwyLight het volgende:
[..]
gezicht valt wel mee, tetten zijn ok
ik ben bang dat sommige mensen de verkeerde fantasies hier bij krijgenquote:Op zondag 24 december 2006 17:58 schreef Molluck het volgende:
[..]
Haar kop is ook niet verkeerd, hier is ze nog een keer, ze doet een beetje aan Denise Richards denken, maar vooral haar tieten zijn lekker voor zo'n jong meisje, die mag over een paar jaar wel even langskomen![]()
[afbeelding]
"tekent"quote:Op zondag 24 december 2006 18:11 schreef Dhr.Jambers het volgende:
[afbeelding]
je moet er eerst voor tekenen ouwe![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |