quote:Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Ze lijkt trouwens meer van 1992-3, imho.
laat haar in haar waarde johquote:Op woensdag 27 december 2006 00:20 schreef BaajGuardian het volgende:
inderdaad, ze is nu hard gepwnt omdat ze ons mooie topic zonodig moest sluiten.
Bella, lees je het? je hebt totaal geen kans om model te maken met je clubhoofd
Laten we rusten aan beginnen.. Met zinsconstructie.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:18 schreef koffiegast het volgende:
[..]
ah joh drome moet er zijn en dat spellen..ik zat meer te denken aan de nivo's 'pragmatiek & algemene kennis' wat betreft natuurlijke taal. (schrijfwijze dus)
Dit is ONZ vent.... laat ons met rustquote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
laat haar in haar waarde joh![]()
![]()
ze loopt vanzelf wel een keer tegen de lantaarnpaal, zoals iedereen. Realisering van de werkelijkheid
In dat opzicht ja dikwelquote:Op woensdag 27 december 2006 00:22 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Laten we rusten aan beginnen.. Met zinsconstructie.![]()
En dromen mag je zeker, maar doen alsof je het al helemaal hebt gemaakt en bijkomende arrogantie al op voorhand vertonen?![]()
Daar moeten we mensen mee helpen, is wel zo sociaal.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:21 schreef koffiegast het volgende:
[..]
laat haar in haar waarde joh![]()
![]()
ze loopt vanzelf wel een keer tegen de lantaarnpaal, zoals iedereen. Realisering van de werkelijkheid
Ze heeft al een schortje voorquote:Op woensdag 27 december 2006 00:24 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daar moeten we mensen mee helpen, is wel zo sociaal.
Anders kosten ze alleen maar geld terwijl ze toch geen hol bereiken, nee dat wijf kan beter in een aziatisch restaurantje gaan bordenwassen
Waarschijnlijk vanwege dat ze haar foto's heeft weggehaald. "Dit profiel is niet beschikbaar. De eigenaar heeft nog geen foto's toegevoegd." impliceert dat een profiel fotos nodig heeft, klopt?quote:Op woensdag 27 december 2006 00:24 schreef Fetai het volgende:
OMGWTFBBQ d'r profiel is offline gehaald![]()
Xseno-lui verwijderen massaal profielen als ze hier aan de orde komen...quote:Op woensdag 27 december 2006 00:29 schreef koffiegast het volgende:
[..]
Waarschijnlijk vanwege dat ze haar foto's heeft weggehaald. "Dit profiel is niet beschikbaar. De eigenaar heeft nog geen foto's toegevoegd." impliceert dat een profiel fotos nodig heeft, klopt?
HOLY CRAPquote:Op woensdag 27 december 2006 00:39 schreef koffiegast het volgende:
http://www.xseno.nl/Kerst_engel
Ik ben een kerstball!
quote:Wat zou je met me willen Blush
Iets anders (laat t me weten in een berichtje)
41,7%
Zoenen
25,0%
Dagje stappen Smile
16,7%
Knuffelen
8,3%
msn (vraag maar)
8,3%
omg, ze staat daar in de Top 50 Babes op nummer 7quote:Op woensdag 27 december 2006 00:39 schreef koffiegast het volgende:
http://www.xseno.nl/Kerst_engel
Ik ben een kerstball!
"babe"quote:Op woensdag 27 december 2006 00:53 schreef Kokstra het volgende:
[..]
omg, ze staat daar in de Top 50 Babes op nummer 7![]()
![]()
![]()
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
vind toch wel wat sneu, haar profiel is nu weg, naja zal wel nieuwe hebben gemaakt.quote:Op woensdag 27 december 2006 00:47 schreef BaajGuardian het volgende:
Nog even zo door met de reeks en we laten ze zelf Xseno leeg halen hahahahah
Dat bedoel ik dus maar net. Je ziet eruit zoals je eruit ziet, maar daar moet je je dan ook naar gedragen.quote:
Geen wonder, dat wanneer je zo'n programma volgooit met knappe mensen, dat er dan zo'n irrealistisch resultaat uitkomt.quote:
Papzak Melvin met zijn zakmes van de kermisquote:Op woensdag 27 december 2006 00:40 schreef koffiegast het volgende:
[afbeelding]
zo hey dies gevaarluk!
bah ze doen moeilijk met hotlinken..quote:Op woensdag 27 december 2006 00:57 schreef withxhonor het volgende:
zoals die figuur in BG's topic zei.. www.funkybabes.nl is verse materiaal voor deze reeks
voorbeeld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die zijn snel offline gehaaldquote:Op woensdag 27 december 2006 00:57 schreef withxhonor het volgende:
zoals die figuur in BG's topic zei.. www.funkybabes.nl is verse materiaal voor deze reeks
voorbeeld
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
das topic 75.quote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
Het is weer zes delen leuk geweest.
Hierna kunnen jullie weer gewoon verder in PUB.
PUB / Br33Z4h-T0p1c #75: Rukvoer voor het plebs!.
Dit topic > PUBquote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
Dus? Het is toch een mooie tijgerquote:Op woensdag 27 december 2006 01:06 schreef Nachtrog het volgende:
[afbeelding]
en staat eronder:
m0oiie he
...
Kunnen zij niet naar hier verhuizen?quote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
Die PUB versie is niks en tenslotte , in ONZ is het allemaal begonnenquote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
Ach gut.. Meneer heeft een bloedneus gehad en rekent zichzelf nu tot de echte gangsters.. Kankeraap. 'Geboortedatum: 14-01-1993. Mijn hobbies: zuipen met vrienden. Wat betekent sex voor mij? Lekker op z'n tijd. Hip-hp, tmf, 8 mile, bacardi breezer.' Onverdoofd castreren en enkeltje terug naar Turkije.quote:Op woensdag 27 december 2006 02:58 schreef Enchanter het volgende:
[..]
http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=Gangstah_
/ril
Whahaha oh mijn god. Ik dacht in eerste instantie nog.. weer zo'n gangstah koter... blijkt ie 19 te zijnquote:http://www.xseno.nl/profile_pics.php?u=GanGstaHBoY18
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik ben helemaal niet tof want ik heb geen scooter, geen bontkraag, geen xseno profiel, geen muzikale ambities en ik doe een poging tot het spreken van Nederlandsquote:Op woensdag 27 december 2006 03:21 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik vind Arkaneor nu weer wat toffer na deze post van hem.
Daarom juist, platbranden die scooters bontkraten hoerenprofielen neprappers en dergerlijke compost.quote:Op woensdag 27 december 2006 03:24 schreef Arkaneor het volgende:
[..]
Maar ik ben helemaal niet tof want ik heb geen scooter, geen bontkraag, geen xseno profiel, geen muzikale ambities en ik doe een poging tot het spreken van Nederlands![]()
Daar gaat SBS6 en alle 8 Talpa kijkersquote:Op woensdag 27 december 2006 03:26 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Daarom juist, platbranden die scooters bontkraten hoerenprofielen neprappers en dergerlijke compost.
Beterrrrquote:Op woensdag 27 december 2006 02:18 schreef BaajGuardian het volgende:
funkybabes heeft ook leuk materiaal
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
maar dit..
[afbeelding]
(heeft ze daar nou lopen pissen?)
[afbeelding]
pijpen?
http://www.funkybabes.nl/Diiam0nd_Lay-d/fotoboek
Dit wijf kijkt uberhaupt op elke foto het zelfde trouwens....(net zoolander met de magnum look..)
de toekomst van morgen.....
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:01 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik kan ook bedenkelijk kijken, zie mijn fotoboek maar
ben alleen geen gangster
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:11 schreef BaajGuardian het volgende:
Niet die... ik bedoel die waar ik doe aan 'goed stoelzitten' en dat ik dat goed kan spreekt voor zich, wat zeg ik.. als er kampioenschappen stoelzitten bestond, was ik de onverslagen goudzwemmer.
quote:Op woensdag 27 december 2006 11:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je word er niet knapper of slimmer op zo
Moet ik nodig zeggen
En meestal doe ik dat dus nietquote:Op woensdag 27 december 2006 11:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee jij draagt schmink om niet gezien te worden![]()
of mischien juist wel dat je anders niet genoeg opvalt.
of omdat je gewoon een heel verdrietig clowntje bent
nee hoor ik vind je wel tof.
En ja dat was de foto waarop ik kijk alsof ik moeite doe in mijn poging goed te stoelzitten.
Ben jij ook goed in stoelzitten dan?quote:Op woensdag 27 december 2006 11:18 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
En meestal doe ik dat dus niet
En ik gaf mezelf al geen recht van spreken
Stoelzitten FTW btw![]()
welke fotoquote:Op woensdag 27 december 2006 11:20 schreef BaajGuardian het volgende:
Trouwens nu ik naar die foto kijk bekruipt mij de naam 'Hernandez clemente sanchez'
waarom weet ik niet
Het is mijn beroep!quote:Op woensdag 27 december 2006 11:21 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ben jij ook goed in stoelzitten dan?
zo van als je het echt probeert dan bedoel ik he?
![]()
Die stoelzit foto natuurlijk, en geen idee wie dat is maar ik zie er een beetje uit als zon mehihano holmezquote:
Jullie zijn dus tegenstanders van BG, goed.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:28 schreef Maastrix het volgende:
stoelzitten is nog best een leuk beroep hoor,, ik doe er ook aan zo ongv d hele dag:P af en toe even opstaan om te roken of wat t drinke te halen,, maar that's it (H)
De foto doet me denken aan mooi weerquote:Op woensdag 27 december 2006 11:31 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Die stoelzit foto natuurlijk, en geen idee wie dat is maar ik zie er een beetje uit als zon mehihano holmez
noouu ik zit nu al minimaal 9 uur per dag op een stoel op me werk,, en dan ga ik als ik thuis kom gewoon vrolijk verder, zelf met het eten zit ik nog op een stoel! en een wc vind ik ook wel iets weghebben van een stoel eigenlijk.. hehe stoelenquote:Op woensdag 27 december 2006 11:32 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jullie zijn dus tegenstanders van BG, goed.
we gaan binnenkort een wedstrijd goed stoelzitten houden, en ik zal jullie vast vertellen dat al moet ik door zweet tranen en coca cola, ik zal jullie verslaan.
Damn die funkybabes halen hun foto's snel wegquote:Op woensdag 27 december 2006 12:06 schreef Arkaneor het volgende:
k heel leuk van die stoel enzo maar even weer ontopic gentlemen;
FOK! filterquote:Op woensdag 27 december 2006 12:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Damn die funkybabes halen hun foto's snel weg
Als ze het erg vinden... moeten ze hotlinken uitschakelen, zo moeilijk is dat nietquote:Op woensdag 27 december 2006 12:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Mooi toch, zo doen wij die sites met stalen laarzen AUSRATTEN!
Ze zijn er alweerquote:Op woensdag 27 december 2006 12:18 schreef Kokstra het volgende:
[..]
Damn die funkybabes halen hun foto's snel weg
Je kent niet eens bedenkelijk.quote:Op woensdag 27 december 2006 11:13 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Je word er niet knapper of slimmer op zo
Moet ik nodig zeggen
Tis een mooie foto. Hoe zou ze er uitzien als ze net wakker wordt?quote:Op woensdag 27 december 2006 17:54 schreef Stekelbees het volgende:
[afbeelding]
ff zonder grap, zij is echt wel heeeeel erg leuk eigg.
Je moet mij niet quoten, tis de foto van iemand andersquote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je kent niet eens bedenkelijk.
Je kijkt meer als: gvd gek die zon is scherp !
Weet ik, maar in jouw post sting het plaatjequote:Op woensdag 27 december 2006 17:56 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Je moet mij niet quoten, tis de foto van iemand anders
Met nog grotere wallen dan op deze foto al te bespeuren zijn.quote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
[..]
Tis een mooie foto. Hoe zou ze er uitzien als ze net wakker wordt?
Wel...scooteraap..quote:Op woensdag 27 december 2006 17:55 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Je kent niet eens bedenkelijk.
Je kijkt meer als: gvd gek die zon is scherp !
Dan moet je het niet over JE en JIJ hebben na die kwootquote:Op woensdag 27 december 2006 17:58 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Weet ik, maar in jouw post sting het plaatje
Dan dan weer wel jaquote:Op woensdag 27 december 2006 17:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Met nog grotere wallen dan op deze foto al te bespeuren zijn.
En nog mooiere tietjesquote:Op woensdag 27 december 2006 17:58 schreef Toeps het volgende:
[..]
Met nog grotere wallen dan op deze foto al te bespeuren zijn.
Gaaaast This is totally different!!!!!!!quote:Op woensdag 27 december 2006 01:00 schreef NJ het volgende:
quote:Op woensdag 27 december 2006 17:57 schreef Maikuuul het volgende:
http://www.xseno.nl/useri(...)68ce5336f4c61e4d.jpg
Wat een enge jongens
quote:Op woensdag 27 december 2006 19:20 schreef Acryl het volgende:
[..]
zal ik em maar even inkoppen dan?:
[afbeelding]
Voel ik hier een nieuw paint topique aankomen... Wat zeg ik!!quote:Op woensdag 27 december 2006 19:20 schreef Acryl het volgende:
[..]
zal ik em maar even inkoppen dan?:
[afbeelding]
87283187264 om precies te zijn, dus hij verschilt net die ene..quote:Op woensdag 27 december 2006 19:41 schreef slindenau het volgende:
Gelukkig bestaat een mens uit iets meer druppels water.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |