Dat zal best, mijne heeft dat ook en die heb ik bedacht toen ik 13 was en voor t eerst een paspoort kreegquote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
mensen die een streep onder hun naam zetten zijn onzeker.
bij je volgende paspoortquote:Op donderdag 21 december 2006 19:49 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Dat zal best, mijne heeft dat ook en die heb ik bedacht toen ik 13 was en voor t eerst een paspoort kreeg![]()
Mag je dat eigenlijk zomaar veranderen, je handtekening?
Mijn handtekening zonder streep is gewoon mn naam.quote:Op donderdag 21 december 2006 19:53 schreef _Floddertje_ het volgende:
Een handtekening zonder streep eronder is gewoon niet af
quote:Op donderdag 21 december 2006 20:04 schreef SuperRogier het volgende:
[..]
Die van mij is iets gecompliceerder
[afbeelding]
quote:Op donderdag 21 december 2006 19:45 schreef zoalshetis het volgende:
je zou een cursus handschriftlezen moeten doen.
mensen die een streep onder hun naam zetten zijn onzeker.
kansloos.quote:
je háát jezelf.quote:Op donderdag 21 december 2006 20:14 schreef SweetLittleRamona het volgende:
Uiteindelijk komt het er op neer dat ik m'n naam aan het doorkrassen ben...
Wat betekent dat dan volgens jou?
Persoonlijk vind ik een streep juist goed, staat wel chique. Zette ik maar een streep...
orly? gezocht...quote:Op donderdag 21 december 2006 20:44 schreef roque79 het volgende:
ik houd juist erg veel van mezelfzoveel dat ik iemand heb gezocht om me te vermenigvuldigen
2 strepen met zo'n dingetje erdoorheen #quote:
doe hem net als de mijne eens op paint, met dat kloterige potloodje dat nooit doet wat je wilt.quote:Op donderdag 21 december 2006 22:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
2 strepen met zo'n dingetje erdoorheen #
quote:Op donderdag 21 december 2006 22:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
doe hem net als de mijne eens op paint, met dat kloterige potloodje dat nooit doet wat je wilt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |