Och meid neem toch alles niet zo serieusquote:Op vrijdag 22 december 2006 08:38 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten.
Ik antwoord alleen op Duvel die de vraag stelt of ze nog ergens te krijgen zijn. Er lopen meerdere topics in GAM met daarin enigszins gefrustreerde Wii-jagers die er nergens een kunnen vinden, dus ik zeg tegen hem "ik denk het niet dat je er nog ergens snel een zult vinden". Waarom jij me dan meteen weer moet lopen uitschelden, is me een volstrekt raadsel.
Ja.quote:Op vrijdag 22 december 2006 08:36 schreef tonks het volgende:
Alsof het dom is dat ik van gelderland naar zeeland 6 uur in de trein zat voor mijn wii
je bent niet de enige gastquote:Op vrijdag 22 december 2006 07:33 schreef Tomasso het volgende:
Postend vanaf m'n Wii :d
dit vanaf stagequote:Op vrijdag 22 december 2006 08:13 schreef tonks het volgende:
dit ook vanaf mijn wii _o_
quote:Paradox hacks Red Steel, releases the ISO into the wild
With Xbox 360 and PS3 games getting ISO-dumped right and left, it's about time the Wii got a little taste of hacker-dom. The famed "Paradox" group of hackers did the honors this time, and went so far as to upload the ISO of Red Steel for your DVD burning pleasure. Of course, you still can't actually play such burned discs on the Wii -- though Paradox seems to think such a hack is right around the corner -- and then there's always the whole illegal part of this equation, but if you already own a copy of the game and are just looking into modding your Wii for, erm, educational purposes, we don't really see what's stopping you. There is the fact that you'll probably need an in with these folks to get ahold of the torrent at the moment, but that shouldn't be too terribly hard to do.
Als je wifi gebruikt & wep dan kan de Wii alleen op Key 1 verbonden worden !quote:Op donderdag 21 december 2006 22:27 schreef EvilMarc het volgende:
Stekker van de router erin en eruit hielp bij mij
Mwah, als ze streaming video kunnen draaien lijkt het mij wel handig, ipv die belspellen gewoon naar uitzendinggemist en een btje normale tv kijken vanuit je luie stoel!quote:Op vrijdag 22 december 2006 09:30 schreef Khadgar het volgende:
Haha wat onwijs nutteloos! (wii post)
Toen ik voor het eerst baseball deed sloeg ik meteen 2 homeruns (van de 10 x dat je mocht slaan)quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef mschol het volgende:
ik kan nie wachten tot ik online kan...
en VC games kan gaan kopen
echter moet ik dan zorgen dat ik ook de juiste controller heb (je hebt dan ok de classic controller nodig volgens mij?)
en tja hijs tof.. echter vanuit me bed wii'en werkt niet helemaal top.. (bij bowlen bv: de bal gaat ALTIJD naar links, dit omdat ik moet zorgen dat ik nergens tegenaan sla)
maar hijs tof...
en ik kan trouwens ook nog geen homerun slaan bij baseball.. (ook hier geef ik de schuld aan gamen vanuit bed
quote:Op vrijdag 22 december 2006 07:23 schreef mschol het volgende:
echter moet ik dan zorgen dat ik ook de juiste controller heb (je hebt dan ok de classic controller nodig volgens mij?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |