Ik heb het boek in het Engels op de dag van de release gelezen, dus ik had nergens last van. Ga ik bij boek 7 ook weer proberen. Dat wordt vechten met manliefquote:Op zaterdag 13 januari 2007 08:13 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik heb alles altijd weten te vermijden. Geen radio over HP, geen tv over HP, geen krantenberichten over HP, geen gesprekken over HP. Tot nu toe succesvol
Dat is ook mijn tactiek geweest bij de laatste twee boeken en prima gelukt.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:36 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik heb het boek in het Engels op de dag van de release gelezen, dus ik had nergens last van. Ga ik bij boek 7 ook weer proberen. Dat wordt vechten met manlief
(Nou, vooruit maar.quote:Op zondag 14 januari 2007 12:18 schreef zoeperzazke het volgende:
interessante gedachte, biancavia! (even offtopic, mag jij ook biancaaf genoemd worden?)
Tja.quote:Harry Potter en het Fatale Heiligdom
(Nog niet verschenen - U kunt deze titel reserveren) Beschikbaar op 24.11.2007
Auteur: J.K. Rowling
Paperback | 2007
bol.com prijs: ¤ 23,00
Beschrijving:
Het laatste deel in de Harry Potter-serie verschijnt in 2007. Je kunt het boek nu reserveren, maar de prijs is onder voorbehoud en hetzelfde geldt voor de verschijningsdatum.
Ja, ik ook.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:15 schreef BazP het volgende:
Ik denk nog een keer de hele reeks te lezen voordat ie uitkomt!
De hele serie -1quote:Op maandag 15 januari 2007 09:07 schreef Smittend het volgende:
.een paar weken later was de hele serie in de aanbieding.![]()
Dan kan hij beter dood gaanquote:Op maandag 15 januari 2007 11:12 schreef Nollem het volgende:
Misschien gaat Harry wel niet dood maar word ie krankzinnig gemarteldnet als de ouders van Neville...
Dat is waar, maar het is wel een lekker duister eindequote:
En hij was 18 jaar en leefde nog lang en ongelukkig bij z'n oom en tantequote:Op maandag 15 januari 2007 18:38 schreef Kantar het volgende:
Een echte mega-über-anti-climax zou zijn: ''En toen schrok Harry wakker. Het bleek allemaal slechts een droom te zijn!''![]()
Ik denk juist dat-ie op het laatst merkt dat zijn litteken weg is. Of dat we juist niet te weten komen wat er met z'n litteken aan de hand is.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:19 schreef poon het volgende:
Wel heb ik ergens gelezen dat het laatste woord scar/litteken is. Verzin de laatste zin? ...a normal boy with a scar (al een keer op fok gelezen). Ik zou verder even niets weten
Dat zou niet moeten kunnen, dan had de huiself van de Zwartsen niet aan Harry moeten gehoorzamen?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:41 schreef Biancavia het volgende:
Ik begin nu te vermoeden dat Regulus A. Zwarts stiekem nog in leven is.
Ik geloof nooit dat die zich daar iets van aantrekt. Zo'n rat is het dan ook wel weerquote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:57 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Iets anders, Peter Pettigrew staat nog steeds in de schuld bij harry, omdat hij hem niet liet vermoorden. Hoe gaat dat dingen beinvloeden?
Ja, da's ook wel weer zo.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen, dan had de huiself van de Zwartsen niet aan Harry moeten gehoorzamen?
Levenius Lorrebos heeft spullen uit het huis verkocht aan de barman van Zwijnskop (van wie de geruchten gaan dat het de broer van Perkamentus is)!quote:Op zondag 14 januari 2007 12:13 schreef Biancavia het volgende:
Ik las in boek vijf iets interessants. In het begin van het boek zijn ze op het Grimboudplein 12 aan het opruimen.
Dan gaan ze vitrines schoonmaken en vinden ze (blz 96) een groot medaillon, dat niemand open kon krijgen. Ze gooien de spullen weg, maar Knijster probeert alles weer in te pikken.
Ik vermoed dat dat de Horcrux is van R.A.B., aangenomen dat het Regulus, de broer van Sirius is.
Die wilde eigenlijk terug krabbelen uit de organisatie van Voldemort (blz 92/93), en is toen zo'n vijftien jaar geleden vermoord.
![]()
Ja, maar ja, uiteindelijk heeft Snape de Potters ook verraden aan Voldemort. Tenminste, het gesprek dat Dumbledore en Trelawny hadden in the Hogshead heeft hij gehoord en hij heeft die informatie doorgespeeld aan Voldie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:23 schreef Nollem het volgende:
Ja er stond in de boeken dat een schuld een magische band creeërt... Dat was ook tussen Snape en James Potter.... Ik denk dat het ook zo zal gaan tussen Pettigrew en Harry Potter
Nederlandse HP's lezen is dan ook suf.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:22 schreef Misstique het volgende:
Ik snap er niks van met die nederlandse namen..
Volgens mij heeft hij de voorspelling toen gehoord, iedereen gaat ervan uit dat hij het verraden heeft.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:43 schreef parselmouth het volgende:
Ja, maar ja, uiteindelijk heeft Snape de Potters ook verraden aan Voldemort. Tenminste, het gesprek dat Dumbledore en Trelawny hadden in the Hogshead heeft hij gehoord en hij heeft die informatie doorgespeeld aan Voldie.
Hij is toen ontdekt en ontsnapt en heeft Voldemort ingelicht staat zowat letterlijk in het boek dus dit is echt onzin wat je nu staat te verkondigen...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:56 schreef Lod het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij de voorspelling toen gehoord, iedereen gaat ervan uit dat hij het verraden heeft.
Ja klopt want Snape had aan Dumbledore verteld dat hij een grote fout had begaan....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Wouser het volgende:
[..]
Hij is toen ontdekt en ontsnapt en heeft Voldemort ingelicht staat zowat letterlijk in het boek dus dit is echt onzin wat je nu staat te verkondigen...
Misschien heeft Zwarts hem dat bevolen? Da's wel wat vergezocht, maar het is mogelijk, toch?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 09:34 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Dat zou niet moeten kunnen, dan had de huiself van de Zwartsen niet aan Harry moeten gehoorzamen?
Ik zei toch al "volgens mij"quote:Op dinsdag 16 januari 2007 16:51 schreef Wouser het volgende:
Hij is toen ontdekt en ontsnapt en heeft Voldemort ingelicht staat zowat letterlijk in het boek dus dit is echt onzin wat je nu staat te verkondigen...
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:22 schreef Misstique het volgende:
Ik snap er niks van met die engelse namen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |