Als ze geen geld uit mocht geven van haar ouders aan een PS2 zal dat al wel helemaal niet mogen bij een PS3quote:Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef odinio het volgende:
maar ik zou wachten op de ps3
Maar dan wordt de PS2 wrs wel goedkoper denk ikquote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef seto het volgende:
[..]
Als ze geen geld uit mocht geven van haar ouders aan een PS2 zal dat al wel helemaal niet mogen bij een PS3
Inderdaad, ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste te hebbenquote:Op donderdag 21 december 2006 15:54 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je een Xbox koopt kun je wel alle toppertjes van de afgelopen jaren kopen en spelen, denk dat je daar wel een tijdje zoet mee bent. Ook liggen de meeste XBox games in de budgetbak, en kun je ze meenemen voor 10-20 euro, of tweedehands kopen.
Ik denk dat hetzelfde wel op gaat voor de PS2, als je die nu nog koopt kun je er nog heel veel plezier aan hebben, als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt, maar liever leuke, goede en soms goedkope spellen wilt spelen
hahhaa dat dacht ik ook...maar in mijn ogen is het zonde een underpowered console te kopen...maar is natuurlijk compleet afhankelijk van je situatie...weet ook niet van wat voor games je houd natuurlijk!quote:Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef grizegrijn het volgende:
[..]
Maar dan wordt de PS2 wrs wel goedkoper denk ik
dit is natuurlijk per persoon afhankelijk....heb ook jaren plezier gehad van me megadrive terwijl de psx uit was....maar als je echt op titels wacht is het een ander verhaal natuurlijk! ik vind het persoonlijk zonde van mijn geld om een oude console te kopen terwijl alle next gen consoles ook backwards compatible zijn...quote:Op donderdag 21 december 2006 15:54 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je een Xbox koopt kun je wel alle toppertjes van de afgelopen jaren kopen en spelen, denk dat je daar wel een tijdje zoet mee bent. Ook liggen de meeste XBox games in de budgetbak, en kun je ze meenemen voor 10-20 euro, of tweedehands kopen.
Ik denk dat hetzelfde wel op gaat voor de PS2, als je die nu nog koopt kun je er nog heel veel plezier aan hebben, als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt, maar liever leuke, goede en soms goedkope spellen wilt spelen
Ha, die afweging heb ik ook gemaakt. Maar: PS2 vs PS3 is een prijsverschil van 149 - 599, en de games 10/20 - 60/70. En aan game keuze is er ook nog genoeg.quote:Op donderdag 21 december 2006 16:10 schreef odinio het volgende:
[..]
als je een ps2/xbox/gamecube koopt heb je er in mijn ogen 2 jaar plezier van nog max....terwijl een next gen jaren meer plezier op kan leveren en de aankomende toffe games ook in de budgetbakken belanden binnen no time...
WIE?!quote:Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef BunnyHunter het volgende:
Niet wachten ASAP de Wii kopen1!!
Ik had 'm speciaal aangeschaft voor FFX, na het uitspelen heb ik meerdere leuke titels ontdekt zoals Katamari, Pro Evo series etc. Er komen nog leuke titels voor de PS2, dus voorlopig zit ik wel goed met de PS2.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:01 schreef speedrock het volgende:
ik heb er vorig jaar eentje aangeschaft puur alleen voor Gran Turismo, ik kon ook wachten op een andere nieuwere console maar dat vond ik niet echt de moeite waard, zo'n ding blijft wel leuk ondanks dat ie een beetje verouderd is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |