abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44630227
Al sinds de Playstation 2 is uitgekomen wilde ik die graag hebben, maar ik mocht daar mn geld niet aan uitgeven van m'n ouders. Nu krijg ik voor kerst eindelijk een PS2, maar ik vroeg me af of het nog wel waard is om die te kopen?

Een paar dingen die ik wil weten:

- Speelt hij ook PS1 spellen af?
- Speelt hij ook kopieen/gedownloade games af?

Verder vraag ik me nog af of ik beter een xbox kan kopen, maar omdat daar geen spellen meer voor uitkomen gaat mijn voorkeur toch uit naar een playstation.

Bedankt
  donderdag 21 december 2006 @ 15:53:56 #2
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_44630313
Mmmm met de next gen in aantocht zal ik toch effe wachten,

ps2 speelt ps1 games af (en jah sommige zijn nog de moeite) en voor gekopieerde spellen zul je em toch moeten laten modden...hoe duur dat nu is weet ik niet.

ook gekopieerde dvds doettie met moeite...(lees sommige wel sommige niet best tricky) verder vind ik het een superrelaxte console maar ik zou wachten op de ps3

grtz
o
alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
pi_44630345
Als je een Xbox koopt kun je wel alle toppertjes van de afgelopen jaren kopen en spelen, denk dat je daar wel een tijdje zoet mee bent. Ook liggen de meeste XBox games in de budgetbak, en kun je ze meenemen voor 10-20 euro, of tweedehands kopen.
Ik denk dat hetzelfde wel op gaat voor de PS2, als je die nu nog koopt kun je er nog heel veel plezier aan hebben, als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt, maar liever leuke, goede en soms goedkope spellen wilt spelen
Mensen die thee drinken plassen zittend.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:56:09 #4
69994 seto
-|||--------|||-
pi_44630384
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:53 schreef odinio het volgende:
maar ik zou wachten op de ps3
Als ze geen geld uit mocht geven van haar ouders aan een PS2 zal dat al wel helemaal niet mogen bij een PS3
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
pi_44630385
Bedankt voor je reactie odinio, dan ga ik even kijken om hem te laten modden. Als dat niet kan, wacht ik maar even tot de PS3 er is.
  donderdag 21 december 2006 @ 15:56:32 #6
68988 Lexjuuuh
Sarcast pur sang
pi_44630394
PS 2 is nog altijd vet....maar idd met al die next gen wat er aankomt misschien even wachten. Hij is wel niet meer duur in ieder geval. En Tekken 5 en GT4 blijven altijd vet (Black trouwens ook)
"Chaos is het woord voor een orde die we niet begrijpen"
pi_44630404
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef seto het volgende:

[..]

Als ze geen geld uit mocht geven van haar ouders aan een PS2 zal dat al wel helemaal niet mogen bij een PS3
Maar dan wordt de PS2 wrs wel goedkoper denk ik
pi_44630481
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:54 schreef Oproerkraaier het volgende:
Als je een Xbox koopt kun je wel alle toppertjes van de afgelopen jaren kopen en spelen, denk dat je daar wel een tijdje zoet mee bent. Ook liggen de meeste XBox games in de budgetbak, en kun je ze meenemen voor 10-20 euro, of tweedehands kopen.
Ik denk dat hetzelfde wel op gaat voor de PS2, als je die nu nog koopt kun je er nog heel veel plezier aan hebben, als je niet het nieuwste van het nieuwste wilt, maar liever leuke, goede en soms goedkope spellen wilt spelen
Inderdaad, ik hoef niet per se het nieuwste van het nieuwste te hebben
  donderdag 21 december 2006 @ 16:06:47 #9
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_44630711
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:56 schreef grizegrijn het volgende:

[..]

Maar dan wordt de PS2 wrs wel goedkoper denk ik
hahhaa dat dacht ik ook...maar in mijn ogen is het zonde een underpowered console te kopen...maar is natuurlijk compleet afhankelijk van je situatie...weet ook niet van wat voor games je houd natuurlijk!

maar ik persoonlijk kijk al tijdje uit naar ps3...en weet niet hoeveel je mag besteden van je ouders enzo!

grtz

o
alleen diegenen die afwijken zijn voor altijd groot en oneindig, maar wat is daarvan dan de zin? Want iets dat oneindig is heeft dan toch geen begin?En iets wat niet begint heeft dan toch ook geen einde? Is oneindigheid niets, of is niets oneindig?
pi_44630735
wat een kut ouders heb je dan als je daar je geld niet aan uit mag geven, sorry hoor maat het is toch jou geld. In ieder geval zou ik wachten op de PS3 (¤599). Als je toch die ps2 hebt NIET om laten bouwen maar alleen originele spellen spelen (gameshop kan je ze ook goedkoper halen) Mijn broer had het ook en geloof me, het is niet goed voor de PS2 (kapot)
pi_44630753
Een SNES is het zelfs nog waard om te kopen. Al die goede oude games.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:10:09 #12
32824 odinio
suicidal tendencies
pi_44630825
quote:
Op donderdag 21 december 2006 15:54 schreef Oproerkraaier het volgende:
dit is natuurlijk per persoon afhankelijk....heb ook jaren plezier gehad van me megadrive terwijl de psx uit was....maar als je echt op titels wacht is het een ander verhaal natuurlijk! ik vind het persoonlijk zonde van mijn geld om een oude console te kopen terwijl alle next gen consoles ook backwards compatible zijn...

als je een ps2/xbox/gamecube koopt heb je er in mijn ogen 2 jaar plezier van nog max....terwijl een next gen jaren meer plezier op kan leveren en de aankomende toffe games ook in de budgetbakken belanden binnen no time...

maar tis maar net wat je wilt en hoe je het ziet!

grtz
pi_44631118
Of leg een beetje geld extra bij en koop een Wii "next-gen" en met supercoole besturing

Nee zonder dollen een PS2 is het geld nog wel waard zeker als je niet geeft om de superdeluxe nieuwe graphics enz.
Laat hem zoals Rico al zei niet ombouwen, want dat kost je nu veel geld terwijl de coole games voor de PS2 toch al in prijs zijn verlaagd of anders gaat dat binnenkort gebeuren zodra de PS3 er is...

(ga de PS3 wel kopen als ie stuk goedkoper is en zo direct eerst de Wii)
pi_44631294
quote:
Op donderdag 21 december 2006 16:10 schreef odinio het volgende:

[..]

als je een ps2/xbox/gamecube koopt heb je er in mijn ogen 2 jaar plezier van nog max....terwijl een next gen jaren meer plezier op kan leveren en de aankomende toffe games ook in de budgetbakken belanden binnen no time...
Ha, die afweging heb ik ook gemaakt. Maar: PS2 vs PS3 is een prijsverschil van 149 - 599, en de games 10/20 - 60/70. En aan game keuze is er ook nog genoeg.

Kheb dus 3 maanden terug voor de fun maar een PS2 aangekocht. je hebt wel gelijk dat dit wellicht nog slechts een jaar of 2-3 mee gaat. Maarja, omgerekend is dat 4 euro per maand
pi_44631987
ik zit er zelf ook over te denken om er eentje te kopen... puur om burnout te kunnen spelen. Ik zou zeggen, gewoon doen, kan nog best even mee vooruit en wachten op een ps3 en er veel geld voor nertellen is geen optie denk ik...
the present's just a pleasant Interruption to the past
pi_44632024
Ik heb ook een PS2, nu bijna 1,5 jaar.. veel plezier van! Maar ik heb ook een PC en de graphics zijn op de pc 20x beter.. Daarom speel ik er nu vrij weinig mee moet ik zeggen.. Maarja voor 150 euro heb je een leuke console!
pi_44632163
Inderdaad.. niet ombouwen, niet alleen omdat het nare gevolgen kan hebben voor je console (garantie), maar ook omdat je daarmee sowieso niet geholpen wordt hiero.
  donderdag 21 december 2006 @ 16:56:10 #18
152383 DeToXiC
Ik Heersch..!!!
pi_44632246
En die Platinum spellen...¤ 19,99Ziten wel wat toppers tussen
Stop!......Heerschertime!
PSN id: DeToXiC
pi_44632393
Ik zou wachten tot de ps4
Free people own guns! Slaves do not!
pi_44632451
Ik wil ook nog steeds een ps2, het gaat mij helemaal niet zo zeer om alle graphics e.d maar meer om gewoon even een potje te voetballen met wat vrienden of een beetje kloten met San Andreas e.d
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:01:57 #21
106648 speedrock
speedrock in my veins
pi_44632453
ik heb er vorig jaar eentje aangeschaft puur alleen voor Gran Turismo, ik kon ook wachten op een andere nieuwere console maar dat vond ik niet echt de moeite waard, zo'n ding blijft wel leuk ondanks dat ie een beetje verouderd is.
  donderdag 21 december 2006 @ 17:06:37 #22
52707 BunnyHunter
Sterker door strijd!!
pi_44632577
Niet wachten ASAP de Wii kopen1!!
Brand Bier het bier waar nederland trots op kan zijn!
Als je vijf meter voor een konijn schiet en vijf meter erachter, dan is dat konijn dus gemiddeld dood hé!
pi_44633037
Wii is mijn devies!
pi_44633058
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:06 schreef BunnyHunter het volgende:
Niet wachten ASAP de Wii kopen1!!
WIE?!
  donderdag 21 december 2006 @ 17:36:07 #25
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_44633414
quote:
Op donderdag 21 december 2006 17:01 schreef speedrock het volgende:
ik heb er vorig jaar eentje aangeschaft puur alleen voor Gran Turismo, ik kon ook wachten op een andere nieuwere console maar dat vond ik niet echt de moeite waard, zo'n ding blijft wel leuk ondanks dat ie een beetje verouderd is.
Ik had 'm speciaal aangeschaft voor FFX, na het uitspelen heb ik meerdere leuke titels ontdekt zoals Katamari, Pro Evo series etc. Er komen nog leuke titels voor de PS2, dus voorlopig zit ik wel goed met de PS2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')