Meisjes die proberen volwassen over te komen typen heel andersquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:12 schreef partyyboyy het volgende:
Voor degene die denken dat ze een kloon is. Nou denk het niet. Gewoon een meisje dat
probeert volwassen over te komen en aandacht te krijgen
Hoe schattig, denken dat je kloon genoemd wordt omdat je een stukje tekst kunt schrijven. Ik weet toevallig honderd procent zeker dat je een kloon bent (ex crewquote:Op vrijdag 22 december 2006 09:52 schreef Kiteless het volgende:
Al die VMBO'ers die denken dat iemand van 16 net zo verbaal gehandicapt moet zijn als zijzelf
Lees eens een boek zou ik zeggen
quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:42 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe schattig, denken dat je kloon genoemd wordt omdat je een stukje tekst kunt schrijven. Ik weet toevallig honderd procent zeker dat je een kloon bent (ex crew) en een meisje van 16 die post haar tieten niet op een forum of ze moet zo´n tyfushoer zijn
Inderdaad, zolang je geen Hirsch Ballin kloon wordt genoemd, valt het wel mee...quote:al roep je dat ik Balkenende ben
Als je iets beter het MED subforum had meegelezen dan had je geweten dat ik opgestapt ben.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:49 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Dan snap ik waarom je ex-crew bent, want blijkbaar snap je er niet zo veel van..?
Whatever, je zoekt 't maar lekker uit, al roep je dat ik Balkenende ben
En das maar goed ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 11:55 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Als je iets beter het MED subforum had meegelezen dan had je geweten dat ik opgestapt ben.
dan gaan er vandaag veel kittens gekilld wordenquote:
Dan moet je er mee naar de kattenfluister shrinkquote:Op zondag 24 december 2006 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
gatverdamme, die kat heeft een trauma
pffffffffquote:Op zondag 24 december 2006 04:13 schreef BaajGuardian het volgende:
Minder aan jullie smerige poezen zitten en meer aandacht aan de kat geven
gore wezens...vrouwen...soms..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |