Tenk joe ferrie muts
als joe verie blieft
Anyway, de film was op Yorin.
quote:Neej, die gebruik ik voor listening log Engels, ik mag er nog 1 doen met ondertiteling
Op woensdag 16 januari 2002 09:32 schreef kasper het volgende:
Films van Steven Seagal zijn onderdeel van de leerstof op jullie school?Anyway, de film was op Yorin.
Maar is het nou Yorin of SBS6?
nah da's ook geen uitleg.
SBS6 iig
Op SBS6 was gisteravond "Chatchoice" en "Dance around the world".
quote:Chatchoice is een typisch Yorin-programma, snel gefilmd, Danny Rook, en geen fluit aan.
Op woensdag 16 januari 2002 09:45 schreef kasper het volgende:
Nou, volgens mij was de film op Yorin.
Op SBS6 was gisteravond "Chatchoice" en "Dance around the world".
[OT] Beste nieuws dat ik gisteren in de Veronicagids las: Ron en Andre's bingoshow is gecancelled vanwege slechte kijkcijfers. Minder goed nieuws: er komt Wie ben ik voor in de plaats [/OT]
quote:dit zijn allebei Yorin programma's. www.yorin.nl
Op woensdag 16 januari 2002 09:45 schreef kasper het volgende:
Nou, volgens mij was de film op Yorin.Op SBS6 was gisteravond "Chatchoice" en "Dance around the world".
quote:HAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAA LISTENING LOG MET EEN STEVEN SEAGAL FILM!? die man zegt misschien drie woorde per 5 minuten. Het enige dat je in een segal fim hoort is het breken van botten, het druipen van boed mmmmmmm heerlijK!
Op woensdag 16 januari 2002 09:39 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Neej, die gebruik ik voor listening log Engels, ik mag er nog 1 doen met ondertiteling
quote:Hè?
Op woensdag 16 januari 2002 10:05 schreef para909 het volgende:[..]
dit zijn allebei Yorin programma's. www.yorin.nl
Dus Big Brother The Battle was ook geen SBS6 programma?
quote:WTF? Ondertiteling ONDERMIJNT je ontwikkeling op het gebied van Engelse taal, maar dan nog een film met steven seagal? Hoeveel zinnen worden daar daadwerkelijk GESPROKEN?
Op woensdag 16 januari 2002 09:39 schreef Saekerhett het volgende:[..]
Neej, die gebruik ik voor listening log Engels, ik mag er nog 1 doen met ondertiteling
Tip: als je me toevoegt met ICQ ofzo, dan heb ik nog wel Snatch en Lock, stock and two smoking barrels voor je liggen (en nog wel meer), dat zijn pas echte engelse films.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |