quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:21 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Ik heb gewoon vrijwel alleen door dungeons heen gelopen, heb vrij weinig side quests gedaan of gezocht naar Pieces of Heart. Gisteren #7, meteen daarna #8 en vandaag de laatste skill gehaald en gelijk door #9 heengelopen. Ik had alleen niet echt verwacht dat ik gelijk na #7 de volgende dungeon zou inlopen.Ik heb 30 uur op de teller en nog steeds geen dungeon 4 in zicht, ik heb nog teveel dingen die ik eerst wil doen en als ik door ren dan vergeet ik dingen en dat wil ik niet. Heb net geld gedoneerd in Kariko en nu kan ik vast weer leuke nieuwe dingen doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:40 schreef L_auteur het volgende:
Ik sta vast.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anyone?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 23 december 2006 17:04 schreef MilaNL het volgende:
pfffff ik zit nu al 2 uur bij hetzelfde stuk. Kan iemand me misdchien ff helpen...Ik snap niet hoe mensen dat niét in één keer kunnen halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of is het op de Wii zoveel moeilijker dan op de Cube?
Sowieso viel me de moeilijkheidsgraad op de Cube erg tegen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:09 schreef Chanty87 het volgende:
Uitgespeeld... 41,5 uur.*eens* Vond het een tegenvaller.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(![]()
Zelfde moeilijkheidsgraad hoor, dus nog steeds kinderlijk eenvoudig.quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dat niét in één keer kunnen halenOf is het op de Wii zoveel moeilijker dan op de Cube?
Sowieso viel me de moeilijkheidsgraad op de Cube erg tegen.Dit weekend ook maar eens wat meer Zelda spelen, deze week weinig tijd voor gehad.
![]()
![]()
Net klaar met de 4e dungeon na 17 uur oid, maar wat een vette bossbattle zit daar zeg
Sowieso vond ik die item al erg vet, maar dat je hem dan ook nog zo tijdens de boss moet gebruiken, prachtig![]()
![]()
Het is in Zelda toch altijd al geweest dat je de gevonden item moest gebruiken bij de Boss?quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:58 schreef seto het volgende:
Net klaar met de 4e dungeon na 17 uur oid, maar wat een vette bossbattle zit daar zeg
Sowieso vond ik die item al erg vet, maar dat je hem dan ook nog zo tijdens de boss moet gebruiken, prachtig![]()
![]()
Zeker niet... Ik had 'm ook in één keer, steeds die beesten eraf slaan en die vogels naar beneden halen met pijlen. En dan meteen de boemerang gebruiken als die kar in de hens vliegt natuurlijk. Zo moeilijk is het echt niet hoor...quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:55 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen dat niét in één keer kunnen halenOf is het op de Wii zoveel moeilijker dan op de Cube?
シ![]()
Ik gebruik gewoon me boemerang op die vogels. Hoeft je ook geen wapens te wisselenquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:17 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Zeker niet... Ik had 'm ook in één keer, steeds die beesten eraf slaan en die vogels naar beneden halen met pijlen. En dan meteen de boemerang gebruiken als die kar in de hens vliegt natuurlijk. Zo moeilijk is het echt niet hoor...
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive![]()
Ik mis wel de muziekjes bij het openmaken van een schatkist.Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Pm me als je me hebt toegevoegd!![]()
Wat mis je dan? Ik heb gewoon geluidjes hoorquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:21 schreef Jesse- het volgende:
Ik mis wel de muziekjes bij het openmaken van een schatkist.
ps: Iemand hier al Zelda van de NES gedownload voor de virtual console? Dat was zo'n goede Zelda, nu weet ik daar zelfs nog dingen van, secrets ed.![]()
rollgoal 1-8
Speel al jaren Monkeyball, maar die lukt me nietOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Gehaaldquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:35 schreef Cerbie het volgende:
rollgoal 1-8 [afbeelding]
Speel al jaren Monkeyball, maar die lukt me niet![]()
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Ja dat is waar, maar deze keer gebruik je hem op een hele andere manier.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:00 schreef McGilles het volgende:
[..]
Het is in Zelda toch altijd al geweest dat je de gevonden item moest gebruiken bij de Boss?
Je ziet het wel als je ooit in de 4e dungeon komt![]()
![]()
Ik kom er wel binnen een uurtje of 5 denk ik zo, eerst nog even zoeken naar pieces of hearts en een paar bugs extra is ook leukquote:Op zaterdag 23 december 2006 19:41 schreef seto het volgende:
[..]
Ja dat is waar, maar deze keer gebruik je hem op een hele andere manier.
Je ziet het wel als je ooit in de 4e dungeon komtOf Poe's souls
![]()
![]()
Ben nu aan het vissen, net een grote Hylian Pike gevangen
Ik vraag me af of die Hylian Loach er ook echt in zit, en of die überhaupt te vangen is. In OoT was het heel lastig om die aan de haak te slaan.
Gevangen vissen in het fishinghole komen trouwens niet in je Journal? Ik zie ze er niet instaanOp zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Zat ik ook mee, maar je moet gewoon de camera draaien zodat je die moeilijke rode op het eind van opzij ziet, als je het eenmaal doorhebt is het vrij simpel, ik ben doorgegaan tot level 8-8 maar heb helemaal geen items meer bijgekregen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:35 schreef Cerbie het volgende:
rollgoal 1-8 [afbeelding]
Speel al jaren Monkeyball, maar die lukt me niet
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!![]()
quote:Op zaterdag 23 december 2006 18:50 schreef McGilles het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
uit de viswinkel geschopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is ze boos op me
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
in TWW was het openen van schatkisten veel toffer!quote:Op zaterdag 23 december 2006 19:33 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat mis je dan? Ik heb gewoon geluidjes hoor
ps: Iemand hier al Zelda van de NES gedownload voor de virtual console? Dat was zo'n goede Zelda, nu weet ik daar zelfs nog dingen van, secrets ed.
die zelda heb ik gewoon orgineel in de kast
Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
je hebt een speciaal vis boekjequote:Op zaterdag 23 december 2006 20:00 schreef Cerbie het volgende:
Ben nu aan het vissen, net een grote Hylian Pike gevangen
Ik vraag me af of die Hylian Loach er ook echt in zit, en of die überhaupt te vangen is. In OoT was het heel lastig om die aan de haak te slaan.
Gevangen vissen in het fishinghole komen trouwens niet in je Journal? Ik zie ze er niet instaan
druk maar op (+)Wii-nummer: 3964-8145-1574-4580
Ik heb met mijn domme kop in een ver verleden de NES + spellen verkocht. Gelukkig heeft mijn vriendin nog een mooie NES thuis staanquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:16 schreef Jesse- het volgende:
[..]
in TWW was het openen van schatkisten veel toffer!
die zelda heb ik gewoon orgineel in de kast![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: